Cancel

    Search

    Not Your Husband Moving

    3.9 (43 reviews)
    Closed 6:00 am - 7:00 pm

    Get pricing & availability

    Response quality

    Excellent

    Services - Not Your Husband Moving

    In-state moving

    Out-of-state moving

    Not Your Husband Moving Photos

    You might also consider

    Recommended Reviews - Not Your Husband Moving

    Your trust is our priority, so businesses can't pay to alter or remove their reviews. Learn more about reviews.
    Yelp app icon
    Browse more easily on the app
    Review Feed Illustration

    Reviews With Photos

    Move states from 1 - 3 pm.
    Kelly M.

    TERRIBLE COMPANY . NEVER USE NOT YOUR HUSBAND MOVING!!!Yesterday I was supposed to move. Movers were scheduled to arrive between 1:00 and 3:00. They called and said they wouldn't be here until 4:30. The storage facility closes at 5 pm. I was upset and disappointed but graciously allowed them to reschedule to 9:00 a.m. the next day. They showed up at 9:10 a.m. today. The movers were pleasant and I was quite nice to them and the driver wanted to confirm the estimate. I had to talk to Chad at the office who told me that the job was too small, and they were not going to give me a discount, and that if I didn't like that that I could hire somebody else. I was shocked. I raised my voice and we had a very heated discussion. He then refused to do the job and the movers left. I have not been that upset in a very, very long time. In short, he just didn't want to do the job because he said it was too small. If that was the case, then they should have told me over a week ago when I scheduled with them to move yesterday. Open app Your location Not Your Husband Moving Corporation 13201 N 35th Ave b6, Phoenix, AZ 85029 Mover Kelly McKibbin 198 points 4 minutes ago TERRIBLE COMPANY . Yesterday I was supposed to move. Movers were scheduled to arrive between 1:00 and 3:00. They called and said they wouldn't be here until 4:30. The storage facility closes at 5 pm. I was upset and disappointed but graciously allowed them to reschedule to 9:00 a.m. the next day. They showed up at 9:10 a.m. today. The movers were pleasant and I was quite nice to them and the driver wanted to confirm the estimate. I had to talk to Chad at the office who told me that the job was too small, and they were not going to give me a discount, and that if I didn't like that that I could hire somebody else. I was shocked. I raised my voice and we had a very heated discussion. He then refused to do the job and the movers left. I have not been that upset in a very, very long time. In short, he just didn't want to do the job because he said it was too small. If that was the case, then they should have told me over a week ago when I scheduled with them to move yesterday. UPDATE: Attached is a screenshot of the email confirmation from NOT YOUR HUSBAND MOVING showing the move was scheduled from 1 - 3 pm. Not once did Chad apologize. I have never spoken to Thomas. The two young movers, Colin and Craig, were nice and polite. I let them both know it was not their fault and I wanted to make sure they were still both getting paid for their time. Colin made a comment, something to the effect that they have too many jobs scheduled and that the jobs were not vetted correctly to allow enough time for the movers to move people. Colin also told me that I was the only one scheduled on the day they arrived. I was relieved! Thereafter, Colin had a discussion on the phone with Chad before starting my job and mind you before I talked to Chad, and upon leaving, Colin said he had to hurry to get to another job. Hmm . Chad did say my job was too small. And, he laughed when I told him that I would have to sue him for any emergency moving costs should he choose not to move me that day. He balked, and said something to the effect for what $300...this job is too small. Sadly, as evidenced by the attached screenshot, Chad and Thomas have no idea what's going on in their company. By the way, I never told them what law firm I work for. I was careful not to do that. So not only do Thomas and Chad lie to their customers, they are also vindictive and retaliate against their customers. BEWARE!!

    Pete W.

    Well, hiring Not Your Husband Moving has officially spoiled me. I can't imagine the aches and pain I'd have for the next week if I tried all this on my own. Just had Alfonso and Derrell move me from one place, gather stuff from a storage unit and set me up at a new pad. The guys busted their rears, never complained and took excellent care of my belongings. No damage which is a first for me with a move. Would I recommend Not Your Husband Moving? In a heartbeat. I wouldn't use anyone else and would recommend to my family and friends that they don't either. Top-notch guys, top-notch care, and top-notch company.

    Hailey R.

    Overall, we had some hiccups but I would still say it was an okay experience. I chose NYH Moving because of the good reviews and got a quote for a 5.5 hour move. We were happy to support a family owned and operated business but I'm posting a full experience here because I would have wanted more honest reviews as a consumer. The good --the guys were super nice. They were polite and if they weren't sure about something they asked us. Our houses had pretty minor scuff marks/wall hits and we have some tricky corners to maneuver. The not so good -- our 85" $2200 tv was damaged sometime between being taken down and remounted by a different company. I can't prove it was NYH moving but they put our 85" and 55" tv in the same box with loose furniture blankets draping the TVs (did not cover the big tv completely) and our damage oddly lines up where a corner of the 55" tv would be. It is simply "he said she said" but TVs should never be packed in the same box. We received a $400 refund which they were not obligated to do but the loss still hurts from our end. I'm posting this here simply because I would have wanted to know --NYH does incentivize their employees to ask for reviews on google. Customers receive a small discount for writing a review on the spot and the guys receive a small bonus as well. I chose NYH Moving because of the number of good reviews so this was slightly off putting when they asked.

    Craig, Joe, and Reggie. AKA: the dream team.
    Leah P.

    I had seen a bunch of reviews for Not Your Husband Moving company, and now that I've used their services, I know why! The response in request to my quote was fast. Everything I heard was reasonable and I decided to go with these guys. I vote that you do too! They were timely, respectful, organized, and made moving easy for me. I could actually relax and know they had everything taken care of. I so appreciate them and definitely recommend! Thank you gents!

    Shelly D.

    From the phone consultation to the day of moving: I received such amazing service and courtesy! I have 2 big dogs and your guys were interactive with them which made it easier on my furry friends! Very efficient, handled my things delicately, and made this very last-minute move pretty easy on me!!! I'm so glad I don't listen to the negative reviews, this was a great experience for me! Thanks guys!!!!

    Happy wife, happy life lol
    Rayshelys B.

    We needed to move some very last minute things before our lease ended in the garage and our guest bedroom, this company came to the rescue. Their team was responsive and accommodating. Two hours of service for about $480.. I forgot what the rate would have been after the two hours. They got it done in the two hour timeframe from Gilbert to Tempe with a team of 3. Out of 11 companies my husband called, they were the only company to answer and be willing to get the job done at 5pm on a Friday!!! We recommend.

    Team of movers.

    This team of movers were fast, efficient, courteous, and helpful. I can't say enough about how pleased I was with the whole operation. It all ran as smooth as clock work, which is highly unusual. To top it off, the pricing was a third of what a competitor's bid was for the job. I highly recommend this company for its overall performance and value.

    An honest review

    DO NOT HIRE THIS COMPANY! PLEASE READ PICTURES BELOW, IT WILL SAVE YOU MONEY. This company was a disappointment financially. They took advantage of an elderly woman, after 3 separate quoted we were charged over $3000.00 to move for hours away.

    a 360 photo shpere of how they left myu garage
    Matthew D.

    First off--don't be fooled by their 5‑star rating. They obviously "buy" glowing reviews by offering discounts for on‑the‑spot ratings, which explains why the positive ones are short and vague--customers haven't even checked their stuff! My wife and I started this move with a quote: $1,368 for 6,000lbs, three guys, seven hours. We expected three professional movers who'd show up, introduce themselves, and start loading the furniture we'd listed. Instead, untrained guys arrived asking what to begin with--despite us clearly going room by room. They started by snatching our sealed boxes--full of fragile glassware--rather than the furniture we prioritized. Forty-five minutes in and not a single piece of furniture was touched. They took unwrapped items like lamps and baskets we said not to move. It quickly became chaotic. The lead called their boss complaining the truck was half full. They asked if I wanted a second trip--unacceptable, since our agreement was one trip covering everything. I reminded them of the quoted list: all our furniture, no bags of clothes. Then they told us the truck was full--but reserved space for my DJ stand. In reality, the truck had tons of headroom. Couch was lying on its side, bike haphazardly on top, and a dolly thrown on top before they just drove off--cursing and arguing in front of neighbors! At the new place, five hours later, I asked them to put everything in the garage--not rooms. Two hours later, they left. What remained was a pile of black bags, clothes on hangers, and furniture shoved in the garage. When I inspected things: Boxes upside-down, totes collapsed Shoe rack emptied--the shoes dumped on the floor A chest of keepsakes tossed sideways Fragile boxes buried under heavy items Damage all over my old garage: family albums strewn, shredded trash bag, wood blocks tossed around Even patio furniture, dog houses, and end tables I explicitly told them not to take ended up taken--or just dumped. Meanwhile, heavy items I did pay to have moved were left behind in my garage. That was literally the whole point of hiring them. I contacted the owner, who responded...and I quote,"We are happy to assist you but unfortunately not for free. We are an hourly based service and our estimate was based on the inventory you provided. Clearly the inventory was way off when we arrived and all of that was discussed with you by phone. You chose to not have us take additional items and to keep it to one truck load. You said you would handle the rest. The threats for free service etc don't work with me. We would have handled it day of but you didn't want to pay to have the stuff moved that you didn't tell us about.Let me know if you have any questions." I was quoted for sevral items that were still in my garage, i said there was 40 or 50 large totes or boxes, thats exactly what there was only my bed frame, the surrey bike, dog houses, chairs, were part of my quotew but not the trip. instead i found every black bag of clothes, and evry hanging piwece of clother which is a lot, and something not inclusded in the quote and that i could take over in my car. All in all they moved less then what was quoted, took longer then was quoted, cost more the was quoted, and still have a lot of things at old apreatment so much i need to rent a truck to move it all. The owner writes me back:"Definitely a 2 truck job possibly 3. You can't go pay for 1 tire at discount tire and expect 4 tires can you? This is no different. You want 3 times the amount of stuff moved for the same price it's just not going to happen. " No but generally when you speciifically lists items that you get a quote for that is what is the work that is done. What about the trashed garage, the boxes upside down, the things on their side the caved in totes..."Your Husband isn't helping your qualms. We charge hourly. We billed appropriately. Thomas called raising concerns in regards to truck volume, stated that you and your husband must dictate to the crew what is to go. You both acknowledged and agreed. You both stated 1 trip/truck was the choice, when we offered a return trip You signed pad waivers, mattress waivers, pre-taped furniture directly on the finish etc. We have pictures as well from the crew in regards to the garage content disarray. One truck load and the time billed associated per our signed contract and verbal conversations was your choice, not ours. Michael's continual rambling, verbiage and threats, it is obvious even if the opportunity to finish the job arose, we would absolutely decline servicing. At this point, further communication isn't necessary as I do not perceive any type of resolution would not only satisfy you or your husband, and I refuse to also force our crews into a hostile situation." We told them, told the owner on the phone, lead same time, then went to each guy said the only thing i want on the truck is furniture, no bags, no boxes just the furniture. Not what they did though.

    OUR CREW... Charles, Richard, Kyale,  and John

    They called 30 minutes prior to arriving, arrived on time. Did a quick look around to see everything that needed to be loaded. Each guy got to work, either wrapping furniture or carrying totes/boxes out. We had very heavy furniture. These guys are strong! And they work very hard! And they were polite. I highly recommend NYH Moving!

    Damages to my furniture by the movers of Not Your Husband moving company and they refuse to reimburse me.

    Utilized "Not Your Husband" moving company for a small job the end of October 2025. One of my items got damaged by the movers. A chunk of wood was broken off of the drawer of my table. Neither of the movers informed me of the damage. One of them attempted to stick the wood back in place thinking I would not notice it. I reached out to the moving company and was told I opted out of protection plan, which was false. I signed nothing opting out of any coverage. People want your business, but they don't want to do business in a fair and equitable manner. To date, the company has yet to reimburse me. Work with "Not Your Husband Moving Company" AT YOUR OWN RISK

    Martin & Julio crushed this move!

    Thank you to Not your husband moving company for helping us with our Airbnb units! Martin and Julio did an amazing job!

    The big kahuna

    See all

    Photo of Roy C.
    31
    1
    6

    1 month ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    1 month ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    11 days ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    4 months ago

    Business owner information

    Photo of Thomas C.

    Thomas C.

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    6 days ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    2 days ago

    Business owner information

    Photo of Thomas C.

    Thomas C.

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    27 days ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    1 year ago

    Helpful 4
    Thanks 3
    Love this 0
    Oh no 2
    Photo of Leah P.
    125
    29
    14

    5 months ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Kevin L.
    660
    1384
    1623

    7 months ago

    Helpful 1
    Thanks 1
    Love this 0
    Oh no 1

    7 months ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    1 year ago

    Helpful 5
    Thanks 4
    Love this 6
    Oh no 0

    4 months ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    4 months ago

    Business owner information

    Photo of Thomas C.

    Thomas C.

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    11 months ago

    Helpful 4
    Thanks 3
    Love this 0
    Oh no 1

    3 months ago

    Business owner information

    Photo of Thomas C.

    Thomas C.

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    6 months ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    6 months ago

    Helpful 1
    Thanks 1
    Love this 0
    Oh no 1

    7 months ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    1 year ago

    Helpful 2
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    5 months ago

    Business owner information

    Photo of Thomas C.

    Thomas C.

    Okay Karen. Free French fry man.

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    10 months ago

    Helpful 2
    Thanks 2
    Love this 0
    Oh no 1
    Photo of Von P.
    161
    40
    1

    7 months ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    7 months ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    2 years ago

    Helpful 4
    Thanks 1
    Love this 1
    Oh no 0

    2 years ago

    Helpful 3
    Thanks 1
    Love this 1
    Oh no 0
    Photo of H A.
    0
    2
    0

    1 year ago

    Helpful 2
    Thanks 2
    Love this 0
    Oh no 1

    3 years ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 1
    Oh no 0

    2 years ago

    I used these guys and had lots of damage and missing items. They took longer than they should have also.

    Business owner information

    Photo of Thomas C.

    Thomas C.

    Helpful 3
    Thanks 2
    Love this 0
    Oh no 1

    2 years ago

    Helpful 1
    Thanks 1
    Love this 1
    Oh no 0
    Photo of Tanya T.
    5
    155
    65

    2 years ago

    Helpful 2
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    3 years ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    1 year ago

    Great company. Very professional and prompt . Great communication and quick pickup. Would use again and recommend highly!!

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    2 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    2 years ago

    Helpful 2
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    3 years ago

    Helpful 2
    Thanks 0
    Love this 1
    Oh no 0

    2 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    3 years ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    3 years ago

    Business owner information

    Photo of Thomas C.

    Thomas C.

    Helpful 4
    Thanks 3
    Love this 0
    Oh no 1

    2 years ago

    Helpful 1
    Thanks 1
    Love this 0
    Oh no 0

    Page 1 of 2

    Ask the Community - Not Your Husband Moving

    Do you have a minimum fee or minimum number of hours you charge for?

    Don’t See Your Question? Ask Away!

    Review Highlights - Not Your Husband Moving

    Chad, Alex, Kepler, and the rest of the crew are flexible and great to work with.

    Mentioned in 10 reviews

    Read more highlights

    You might also consider

    A Wise Move

    A Wise Move

    (100 reviews)

    A Wise Move indeed. From the moment I spoke to Mike about what I needed he was very nice and told…read moreme exactly what to expect. I had called other movers who wanted me to video my whole house including opening all closets and cabinets and then they could evaluate. With Mike I gave him an inventory of what was going and he didn't quote me, he gave me a price instantly. The price was much less than I have ever paid for movers but knowing this company has 5 stars was something I couldn't pass up. Victor and his crew showed up early looked at what I needed and got to work. They were nice and personable and so friendly. They did the job faster than expected and if they saw something was wrong they let me know immediately so that I knew about any issues. There was none BTW. At the end of the day I ended up paying less than the price Mike originally gave me. I'm so thankful for this company and the team that came out. If you need movers, GOOD movers, use this company. You will not be sorry.​​

    This is my second time using these guys. A couple of years ago, I hired them and since then I've…read morebeen referring them to friends. They are the most professional crew handling everything with care. Even with a snafu with my storage lock, they managed to make two stops before the final destination and get everything moved in within 3 1/2 hours. Victor and the crew (sorry he is the only mover who I got a name from) were amazing wanting to ensure that my move was stress free. I said it once and I will say it again, when it comes to making a move, there is no other option for me. This will ALWAYS be a wise choice. Top tier service always!!

    Just-In Time Moving & Storage

    Just-In Time Moving & Storage

    (879 reviews)

    Just-In Time Moving truly helped me out of an emergency situation…read more I had originally hired another moving company, Not Your Husband Moving, and ended up in a terrible situation where I was billed for more than double the estimated hours for the move into storage and the move was not completed as originally estimated. I needed to get my household goods out of their storage quickly to stop the situation from getting worse. Just-In Time Moving was gracious enough to fit me into their schedule last minute. Their office was communicative, their estimate was thorough and clear, and the final bill matched what they estimated. The crew showed up on time, communicated throughout the day, and was professional, careful, and kind. This was not a simple move. They had to unload my furniture and belongings from storage crates, unwrap items that had been wrapped by the prior mover, take care with everything, rewrap my furniture, load it, transport it, and unload it into my new storage unit. They completed the entire job in 7.5 hours. By comparison, the prior mover had tried to bill me 16.5 hours for the move into storage alone. Just-In Time Moving did a fantastic job, and I am extremely grateful they were willing to help me on short notice. After the experience I had before them, their professionalism, clear communication, and honest billing meant everything. My advice to anyone hiring movers: read all reviews carefully, do not take online ratings at face value, check whether the company is listed with moversaz.org, review BBB ratings, and read how the company responds to 1-star and 2-star reviews. I wish I had done more research before hiring the first company. I am very thankful I found Just-In Time Moving when I did.

    I've used Just-In Time Movers twice now and have had great experiences both times. They're…read morereliable, efficient, and clearly know what they're doing. I originally found them when I needed to move a piano and quickly realized that, based on the quotes I was getting, it was almost as expensive to move just the piano as it was to move the whole house. Thankfully they handled it with no problem. Both moves were smooth, the crew worked quickly, and everything was handled with care. Moving is stressful enough, so it's always a relief when the team you hire is organized and professional. Another reason I'm happy to keep giving them my business is that they volunteer their services for a food drive at a nonprofit I'm involved with. Seeing a company show up for the community like that really means a lot. Great service, dependable team, and a company that gives back. Hard to ask for more than that.

    Not Your Husband Moving - movers - Updated May 2026

    Loading...
    Loading...
    Loading...