Cancel

    Open app

    Search

    Henna Chevrolet

    2.9 (474 reviews)
    Closed Closed

    Henna Chevrolet Photos

    You might also consider

    Recommended Reviews - Henna Chevrolet

    Your trust is our priority, so businesses can't pay to alter or remove their reviews. Learn more about reviews.
    Yelp app icon
    Browse more easily on the app
    Review Feed Illustration

    Reviews With Photos

    horrible experience!!! salesman joe cortez said we had a deal for 24 z06 for $109 495 have it in a text,took a 1k dollar deposit by credit card,then 2 days later said no deal and raised price on vette. said they made a mistake and wouldn't honor deal !!! me and my friend left numerous messages with general manager mark rowe and owners assistant bonnie neither one got back to us to make it right!!! i do not recommended this dealership to anyone!!! they do not honor deals they make take deposits,refund money and then raise the price on the car!!! f minus they say they are honest and have integrity lol Below pic of 109.995 on Saturday Then they raised it to 113.995 on Monday with a deposit on car

    BUYER BEWARE Worst experience I have ever had uying a car, and I have been buying cars for over 40 years. I found a car on their website and called the dealer on Saturday. I negotiated a deal at $109,986.66 with Joe Cortez. Joe insisted on $1000.00 deposit which I sent immediately. They had the car on their website for $109,995. I have pictures to prove it. I spoke to Joe a few times on Saturday and he confirmed we had a deal. I sent him my license and the proof of insurance he asked for. Everything was set for me to pick up the car on Wednesday. Monday I called Joe when I was at the bank getting a bank check for the balance. Joe did not answer the phone but texted me saying he would call me back soon. Two hours later I got a call from the General Manager Mark Rowe, telling me they are not accepting the deal that we made on Saturday after he took my deposit. Twenty minutes later they replaced the original ad with one priced at $113,995.00. This is called bait and switch and is illegal. Tomorrow I will report this dealer to the Texas Dept of Motor Vehicles and the Better Business Bureau.

    Robert S.

    I paid $150,000 for a new corvette and took it in WITH A APPOINTMENT!! and Henna Chevrolet said the recall software would take 30-40 minutes and showed up and they said I have to wait 3 hours or more because they had two many people doing express service (changing oil)! The crap all over you and lie about services that they won't perform in a reasonable time frame! Don't go to this place they are the worst! Took it to another dealer without an appointment and it took 45 minutes!!

    The picture Aymee Olvera posted on her social media

    Aymee Olvera is not a professional worker at henna , she took a picture of a costumer without his consent and posted the picture in her social media .

    Michael P.

    I heard a commercial on the radio from Henna Chevrolet stating they do not practice deceptive sales or finance games. I am going to have to disagree, and believe that not all the employees got that memo! I had been looking for a used work truck for several weeks, and did a cold stop at Henna Chevrolet. Though things started off well, I was approached by a salesman in the parking lot and inquired about three pick up trucks that were on their lot. I informed the salesman I needed something safe for me and my kids to work as a family business, and I informed him the vehicle I arrived in was a trade-in and asked if they would, as stated on the radio, offer me $500 more than the competitors. Bottom line I was told yes! I then said I had a second van for sale that I would be collecting the funds for that afternoon so I had a budget. Then I inquired about one of the trucks specifically because it was white for my Painting business. It was a 4 x 4, which I really did not want and it had a little bit more bells and whistles that I needed. Again, I informed the salesman that the reason for this purchase was so that I can downsize my insurance payments and that I would have a vehicle safe for my two teenage kids that work with me as I am a single father. There was no sticker on the pick up truck, or on the handheld device that the salesman had. He could not find the vehicle or the price so I followed him into the show room and he looked on the computer and quoted me $45,000 after taxes and such closer to $48,000 I was told. Since I hadn't had any luck for weeks, I decided to stretch my budget a little bit although the truck did not have the side steps and it was a 4 x 4. I decided to stop searching and purchase the vehicle, so I inquired about maybe financing a small portion so I can afford to put side steps and a camper on the back so I can work out of the truck. The salesman agreed that was smart and said he could probably get me a very low payment per month. He never suggested there were brand new vehicles on the opposite lot for less than the price he quoted me for the used vehicle. And one can only assume a brand new Chevy is going to be way out of my budget. I submitted my information, which the salesman brought to his finance manager. I sat for two more hours, waiting to hear news, yet I was never asked for paperwork or pay stubs to prove I can pay for the vehicle. I asked once again, what was the bottom line because if the finance was going to be an issue I would have just payed for the truck in full today with a check and can prove I had the money! Salesman informed me the sale was going to go through so in my mind I'm thinking $8000 was being financed and once again what was the bottom line. I was informed the finance manager would go over that with me but I'm all set. Congratulations. When I got back to the room 3 1/2 hours later, I was shown a computer desk top integrated table where the finance manager scrolled through very quickly, and had me sign several documents on a desktop and then handed me the keys and an envelope with a USB in it no papers that I could review. Believing I just got into a $8,000 - 10,000 loan, I wanted to set up a payment plan. I called the finance lenders phone number that was on the envelope given to me, and it was an invalid number. I decided to have my daughter open the USB on her computer to locate a phone number only to find out I had been put into a $26,000 debt immediately I called the salesman and asked him to rescind that contract and allow me to come pay for the vehicle in full. Instead, he decided to chuckle and push me off to the floor manager, who stated, "Well, it sounds like you have all kinds of money. If I were you, I would call in and pay the truck off with the finance company. We can't do anything about it here." When in fact, I did find the accurate phone number for the finance company and they explained to me, they would, in fact untangle the loan, but it would have to be done at the dealership. The bottom line is, I could have gotten a brand new vehicle on day one with no debt incurred.

    Brandon P.

    TLDR: Used car manager told us he would rather sell a used truck to auction rather than bring the price down $500 for a truck that had been sitting on the lot for over 100 days. It ended our conversation. I used to trust Henna but not anymore. I purchased 2 new cars from Henna over the past few years and vouched for quality service to a friend. I brought a close friend to Henna to look at a used truck and had the most unpleasent experience I have ever had at a dealership. The used car department has ruined Henna's chance for my family to ever buy new from them again. To make a long story short, a used Nissan Titan was on the lot for $27995. It had been on the lot for over 100 days as of 1/24/2024. We made a few offers and used cars told us there is no negotiation. We eventually asked for the used car manager. Our salesperson told the manager who sits behind a glass wall that we would like to talk to him. He ignored us for 20 minutes making very clear that he didn't care to speak to us all all. It was insulting and imbarrassing and before we walked out I reached out to the front desk to get his attention. We were not rude in any way, but I still told the manager that I was a loyal buyer and I brought this friend in good faith. I asked why there was zero negotiation and he said they were going the way of Carmax. He then asked our price, we said $26500. Use car car manager responded with $27500. We told him we could do $27000. He told us he would rather sell it to auction then give it to us for $500 dollars cheaper. So we left... it was awkward, we felt like we were the bad guys and they didnt ask for a number or anything. All for a used vehicle negotiation ask for $27000 from the list price of $27995. Use car manager was rude, the car salesman was rude. Just told us that Henna has changed and doesnt care about loyaty. Don't give them the time of day.

    Bought this brand new  2021 4500 Box Truck, still under warranty. And this is now the third time it has been back here.

    See all

    3 months ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    6 months ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    3 days ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    18 hours ago

    Business owner information

    Photo of Mark R.

    Mark R.

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    19 days ago

    Business owner information

    Photo of Mark R.

    Mark R.

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    1 month ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    4 months ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Paul S.
    3
    225
    9

    2 months ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    4 months ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    1 year ago

    Helpful 1
    Thanks 1
    Love this 0
    Oh no 0

    1 year ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    1 year ago

    Helpful 1
    Thanks 1
    Love this 0
    Oh no 1
    Photo of S
    0
    19
    0

    6 months ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    3 years ago

    Business owner information

    Photo of Mark R.

    Mark R.

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    8 months ago

    Business owner information

    Photo of Mark R.

    Mark R.

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    1 year ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    1 year ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 2

    2 years ago

    Helpful 0
    Thanks 1
    Love this 0
    Oh no 0

    2 years ago

    Helpful 5
    Thanks 1
    Love this 1
    Oh no 0

    10 months ago

    The issue was finally resolved but not until a late payment notice was sent to the credit bureau.

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    1 year ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    1 year ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Lea Z.
    0
    10
    8

    1 year ago

    Business owner information

    Photo of Mark R.

    Mark R.

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Max D.
    13
    37
    10

    1 year ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Amanda M.
    78
    96
    15

    2 years ago

    Helpful 1
    Thanks 2
    Love this 1
    Oh no 0
    Photo of Owen W.
    1
    355
    26

    2 years ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    3 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Seon B.
    169
    567
    1922

    6 years ago

    Helpful 4
    Thanks 0
    Love this 2
    Oh no 0

    1 year ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    3 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    1 year ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Dave C.
    424
    3
    0

    2 years ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    1 year ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    1 year ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Steven N.
    0
    127
    43

    2 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of P H.
    1
    72
    18

    3 years ago

    Business owner information

    Photo of Mark R.

    Mark R.

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    1 year ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    2 years ago

    The parts department is CLOSED on Saturdays, even though it says they're open on the website.

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    1 year ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    2 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    Page 1 of 12

    Henna Chevrolet Reviews in Other Languages

    Ask the Community - Henna Chevrolet

    I'm looking for a new Chevy 2500 4x4 trophy edition W texas premium and a Laredo? Not red or black. Got one?

    Don’t See Your Question? Ask Away!

    Review Highlights - Henna Chevrolet

    The check in process was great and my advisor Mark Wilson was diligent in understanding what issues I wanted addressed in my Chevy Trax.

    Mentioned in 41 reviews

    Read more highlights

    You might also consider

    Austin Subaru - Love: It's what makes a Subaru a Subaru

    Austin Subaru

    (561 reviews)

    Just purchased my 2nd Subaru from Austin Subaru on Burnet Road. Overall what a pleasant experience…read morepurchasing a vehicle. Specifically would like to praise my Sales guy Sean Knox. Just wanted to say that Sean Knox is fantastic! I met him initially in June when I stopped by with my daughter for her service appointment. He very simply greeted me and held the door open for me, which in turn had me inquire about a potential future Subaru purchase. He made such a positive impression that when I finally decided to make my purchase in December I sought him out specifically. He was/is very pleasant, helpful and knowledgeable. He is down to earth and not pushy which is a very welcome surprise as "most" sales people at various dealerships are off-putting, thus losing out on my business. Sean goes the extra mile and makes you feel special and part of the Subaru family. As a result I referred a friend to him, who also made a purchase, and I will continue to refer him and your dealership. You are lucky to have such a dedicated and hard working individual on your team. Thanks Sean!

    Would give 0 stars if possible. We purchased a 2019 Subaru…read moreOutback 3.6L brand new from Subaru Austin and owned it for 6 years, putting approximately 120,000 miles on the vehicle. We bought this vehicle because of everything Subaru stands for: "94% of them are still on the road after 10 years", they're durable and long lasting, we're outdoorsy, gay, have dogs, all of the stereotypes check check check. We loved our service guy, but hindsight, we were screwed by this dealership: Every service--oil changes, filters, transmission services, inspections, and all recommended maintenance--was performed exclusively at Subaru Austin. Over those years, we spent well over $20,000 on service and repairs. For tens of thousands of miles (well before 60K), I repeatedly documented and reported transmission-related symptoms: Jerking and hesitation Poor acceleration and lack of power RPMs surging unpredictably Difficulty driving uphill Eventually, consistent burning smells Each time, we were told it could be the transmission but they were unable to diagnose any issue. At approximately 90,000 miles, Subaru of America agreed to cover 50% of major engine repairs (CVT front pump chain and CS head gasket), which required removing the engine and still cost us over $6,000 out of pocket. Less than 30,000 miles later, we were told the CVT had completely failed and needed to be replaced for $10,000, or we could purchase a used transmission with 66K miles for $2,800, or Subaru Austin would offer $12,000 for the vehicle. This came immediately after another disastrous service visit where: We spent $1,400 diagnosing the wrong AC issue Returned one week later for the actual issue (cracked radiator fan) after being given the car back The vehicle was returned to us damaged (front passenger door) We provided photo and video evidence proving the damage occurred during service. Subaru Austin initially agreed to repair the door properly, acknowledging it would require full repainting and blending, costing several thousand dollars. Instead, they later reversed course and offered a $500 check, stating management had "nixed" the repair. We were also told that if we sold the vehicle back to them, we would no longer be eligible for that $500. Here is where things crossed a line. We took the vehicle to CarMax, who offered $12,000, matching Subaru Austin's offer. CarMax did not detect the transmission failure. When we attempted to negotiate with Subaru Austin using this offer, we were asked whether CarMax knew about the transmission issue. We answered honestly: no. Subaru Austin then told us they would not increase their offer--but that if we sold the vehicle to CarMax with the bad transmission, they would still give us the $500 "courtesy" check. In other words, we were encouraged to offload a vehicle with a known major defect to another dealer so Subaru Austin wouldn't have to deal with it. Talk about deceptive trade practices and fraud!!! We refused and sold the car back to Subaru Austin. Three days later, the vehicle was listed on Subaru Austin's website for over $18,000, advertised as: One-owner Local trade All services completed at Subaru Austin There was no mention of transmission issues. Given the timeline, I highly doubt a $10,000 transmission replacement occurred before relisting. A few weeks later, the listing disappeared. Shoutout to whoever bought the green/java 2019 outback 3.6L with last 4 VIN#3377... If you are considering buying or servicing a vehicle here, I strongly recommend getting everything in writing, seeking independent diagnostics, and understanding that loyalty, documentation, and following all recommendations do not guarantee ethical treatment. This experience was financially devastating, emotionally draining, and completely avoidable.

    Mark Weinstein Motors - 2013 Volkswagen Eos

    Mark Weinstein Motors

    (50 reviews)

    Rosedale, Allandale

    Mark is a breath of fresh air in the car sales world! I looked for months for a new (used)…read morevehicle, purchased many carfax reports, researched and test drove, spoke with many sales individuals, and sacrificed many hours to the negotiation waiting games with the sales managers. During one of my daily searches on Auto Trader a new listing popped up for Mark Weinstein Motors. It was a "unicorn" vehicle - rare in existence - an older model, incredibly low mileage, in fantastic shape (barely driven) and the listed price was in the KBB green price range (either good or great price for the vehicle's value). I reached out to Mark, who was quick to answer any and all my questions. I was in Houston and I couldn't make the trip to Austin to see the vehicle until the weekend, but he graciously agreed to hold the vehicle for me without any downpayment once I had set an appointment for a third party inspection. Despite receiving other inquiries about the vehicle, he held it for me for almost a week and even stayed a little late on Friday for my husband's and my arrival into town. The test drive and purchase process were smooth and straightforward. Mark explained everything thoroughly and even went the extra step of fixing the temporary paper license plate on top of an old metal plate to make it more secure. It's another example of Mark's great customer service. Like his great communication from start to finish - phone calls and text messages were always answered promptly. He is good-natured and honest, which is hard to find in the car shopping business. I would recommend him to anyone looking to purchase a vehicle!

    My first phone call with Mr. Weinstein was pleasantly easy, he took the time to answer all my…read morequestions and made the buying process unique to his Used Car business. Mr. Weinstein waited for us to arrive (same day-4hrs travel time) after close of business to provide an exceptional car buying experience with 1 hour process of our purchase and drive off. I will definitely refer anyone looking for a used vehicle. Good quality vehicles, no sales gimmicks, full transparency. Rare qualities, definitely appreciated in the used car arena. Thank you Mr. Weinstein.

    Roger Beasley Mazda Central

    Roger Beasley Mazda Central

    (562 reviews)

    Allandale, Brentwood

    This Mazda location is really good. I've owned a Mazda for two years and have been coming here for…read moreservice since moving to Texas, and the experience has been consistently solid. They're very organized. I pull in, someone immediately comes out to greet me, offers water, and walks me through everything. The service advisor explains what we're doing, and I'm sent to the waiting area, which is always spotless and comfortable. The coffee machine is legit, there are plenty of snacks, and the seating is actually comfortable. I don't mind sitting here for an hour because it feels relaxed, not chaotic. Service costs are either covered or very reasonable, and there's never pressure to add anything on. They send a service video straight to your phone, which felt fast at first, but honestly just shows everything is moving smoothly and nothing urgent is wrong. The shuttle service is also super reliable when you need it. Overall, coming here doesn't feel dreadful, and for a car dealership, that says a lot.

    I had an excellent experience selling my car here, and Charlie Harrell is the main reason why. I…read morewas moving from Austin to Philadelphia and was stressing about selling my car and from the start, Charlie was straightforward, professional, and genuinely easy to work with. The entire process was fast, fair, and hassle-free. Charlie listened to what I wanted, didn't pressure me, and made sure I got the price I was hoping for. Everything he told me upfront ended up being exactly how it played out, no surprises, no runaround. It was the smoothest car-selling experience I've ever had. If you're thinking about selling or buying and want someone who actually respects your time and goals, hit up Charlie, you'll be glad you did.

    First Texas Honda - Brought in for interior detailing. After month-long "Odyssey" re: interior detailing tear, the car was returned with a dirty mat.

    First Texas Honda

    (990 reviews)

    My partner and I had an amazing experience working with Jaimi here when we purchased a 2019 Toyota…read moreRAV-4. I felt very comfortable thur out the whole process. From the moment we stepped in we were greeted with wonderful customer service. Our questions and concerns were addressed with the upmost attention to detail. Jaimi was amazing and had our requests met above anything else. She made our interaction like we were good friends hanging out. We were completely comfortable and didn't feel pressured into buying if we were not totally on board. First Texas Honda you got a great atmosphere filled with great people, we will definitely be showing up in the future should we need to buy a car again, Thank you!

    We just financed a car from Texas Honda and we are paying way too much in APR from the bank that…read moreloaned us money, not the issue, we needed a car ASAP and have to suck it up because of the credit score. The issue lies with the complete lack of communication and things they said they'd do and did not. We were supposed to pick up the car on Tuesday when they said it would be ready. They communicated through text and on paper that the issue with TPMS light would be fixed, and the ac would be fixed as well as regular maintenance, as well as a detail of the car, oil change ect would be done by Tuesday. They did not communicate with us that it would in fact not be read, we reached out to them they said nope tomorrow, never heard back the next day so we reached out they said nope tomorrow for sure. All times we had to be the ones to call and text which I understand they are busy people but we just spent money and we expect things to be ready when they said they'll be or at least be communicated with and not left in the dark. Before we picked up the car we also tried to reach out and get a copy of the financial documents because we wanted to arrange our schedules and get everything squared away with payments, they said they'd contact the finance department about sending us the info, they never did. When we reached out the day a few hours into the day to see if they were able to get ahold of the department on sending us the information they told us the person in charge of our documents left early for the day. Again left in the dark about that. When we showed for the car we were able to see the documents but when asked if we could get a copy of everything they said they had already made copies and just handed us some flash drive we have no way of looking at. When we finally got the car the issue with the TPMS light was not fixed they said they got the wrong part so we can come back....To call them or text them Saturday morning to see if the part had arrived, so we did they said nope try again Monday. So we tried again Monday (Today) Person in charge of letting us know if the part had arrived or not basically said I'm actually out until NEXT Saturday so try again then..... or just show up and ask the maintenance guy in charge. We did not want to make the drive for no reason if the part hadn't arrived or he wasn't there. So we called, many times, were transferred many times. No one ever answered, weird because there's always at least 10 people just chatting in the front. Showed up and the guy there (different sales person) has no idea any of this was happening ,our sales person never let anyone know anything before dipping for a week. The AC was also never fixed, Sunday afternoon when we were running errands air would blow but it wouldn't get cold. We were sitting there sweating. The AC repair was written into their "WE OWE YOU" form stating our AC would be good and fixed at pick up. It's not fixed. Probably a leak or something from a line. So desperate for them to fix the issue we want to have our mechanic fix it and just bill Honda because when we Brought that up to them and they're saying they don't have anything on file about our AC. This whole dealership is unprofessional and sold us a car that needed repairs. We did not agree to buy "AS-IS" we were told those issues would be fixed and I've got texts that prove it. We will both be submitting complaint about everything so far from this dealership to the Texas Department of Motor Vehicles as well as the Better Business Bureau.

    Group 1 Hyundai of North Austin

    Group 1 Hyundai of North Austin

    (786 reviews)

    I had the absolute BEST experience working with Royal, Sean, and Keith! From start to finish, they…read moremade the entire process of getting a car seamless, stress-free, and honestly enjoyable. Their level of professionalism, transparency, and genuine care is unmatched. They went above and beyond to make sure everything was perfect and that I felt confident every step of the way. If you're looking for a team that truly has your best interest in mind, this is it. I can't recommend them enough, top tier service all around!

    I had an extremely frustrating and unacceptable experience with Group 1 Hyundai North for a…read moresteering wheel haptics motor issue. When I picked up my vehicle, it was clear that basic delivery standards were not followed. The car was not even washed, which is the bare minimum you would expect when receiving a vehicle. It honestly felt rushed and careless. What's even more concerning is the condition of the steering wheel. It was not properly assembled, and while adjusting it, the horn unexpectedly started honking. That is not just an inconvenience -- that's a serious quality control issue. It raises real concerns about the level of care and attention given to the vehicle before handing it over to a customer. There is no excuse for delivering a vehicle in this condition. Between the lack of preparation and what appears to be improper assembly, this experience reflects very poorly on the dealership's standards. I expect much better from a dealership representing Hyundai. At the very least, customers should receive a properly cleaned vehicle and have confidence that critical components, such as the steering wheel housing, are correctly installed and inspected. Based on this experience, I would not recommend this dealership and suggest that you take your Hyundai elsewhere. Not writing to complain, this is what I legitimately experienced.

    Henna Chevrolet - car_dealers - Updated May 2026

    Loading...
    Loading...
    Loading...