Cancel

    Search

    Easton Auto Traders

    3.0 (2 reviews)
    Open • 9:00 am - 6:00 pm

    Request quote & availability

    You can now request a consultation from this business directly from Yelp

    Services - Easton Auto Traders

    Car buyers

    Auto loan

    Easton Auto Traders Photos

    You might also consider

    Recommended Reviews - Easton Auto Traders

    Your trust is our priority, so businesses can't pay to alter or remove their reviews. Learn more about reviews.

    7 months ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    6 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    Ask the Community - Easton Auto Traders

    You might also consider

    Verify this business for free

    People searched for Used Car Dealers 277 times last month within 15 miles of this business.

    Verify this business

    Kargar Nation

    Kargar Nation

    (6 reviews)

    Update: dealership illegally seized truck without my consent along with all my possessions…read moreincluding baby bed and clothing, work boots, work tools, laptop, licenses, chargers. Lender contacted and no buyback was authorized by them or us. They have fraudulently taken vehicle and mishandled paperwork. Disputes and reports have been filed with property state and government agencies and legal action to be taken. Police report filed. GPS has located the truck at their dealership even tho lender sent them check. All of our work and babies items are inside They will not answer texts, calls or emails, next step is lawsuit. We want our truck and possessions back. Purchased a truck. 4 days later it died. Took months to get them to take it back. Gave them a chance to do right got a new truck. They're still holding on to the title. They also claimed I made more money than I did. They need to make this right and release the title to us. Still haven't sent the title. Attaching texts to show they've been dodging it. They've been reported to attorney general, bbb, and va dealer board. Next step is small claims court. Never again. Yall can make this right. You have our contact info (also via text).

    Como es ellos dicen: No credito…read more Mal credito. No social. Sin identificación fiscal. Sin prueba de ingresos. Sin licencia. Cuando entre a Kargar Nation me atendieron muy bien, me preguntaron que vehículo estaba buscando, les dije que un vehículo pequeño y que tenía $2,000 en efectivo para el pago inicial, me hicieron que llenara la aplicación, cuando por fin había terminado de llenar la aplicación me mostraron en fotos en su computadora de un 2021 Toyota Camry SE, dije que me gustaba, pero ya era tarde y yo tenia que ir a trabajar, no pude llevarme el carro el mismo día, me dijeron que estaba bien que regresara al día siguiente a las 3 pm así les daba tiempo para limpiarlo. Dije que no podía a las 3 pm porque trabajo por las tardes Pero antes de irme me dijeron que dejara deposito, por el cual deje $1,000 en efectivo, así que regrese al tercer día por la mañana para firmar el contrato RAFAEL el vendedor me pidió la carta del número de ITIN, le dije que no lo tenía conmigo que lo deje en otro estado y que llamaría para conseguirlo él dijo que estaba bien pero que se lo consiguiera, luego me dio la llave para echarle un vistazo al carro, el carro tenía algunos detalles en la pintura, le faltaban algunas partes, el asiento de atrás estaba quemado con chipas de soldadura cuando le repararon, cuando quise ver el motor el capo no abría, cuando le dije al vendedor de los detalles vi que se molesto un poco, me dijo que me llevara carro y que regresara al día siguiente para ponerle las partes que le faltaban y arreglar el capo de una sola vez, regrese al día siguiente por la mañana tal como me habían dicho RAFAEL el vendedor me pidió llave del carro y me dijo que esperara en el lobby, espere como una hora y el carro seguía el estacionamiento, yo como soy muy paciente les dije que tenían cosas que hacer y que regresaría por el carro, que llamaran cuando estuviera listo, ellos nunca me llamaron como a eso del 7:30 pm llame a RAFAEL el vendedor para preguntar por el carro y me dijo que iba a preguntar al manager, cuando me devolvió la llamada dijo que llegara al día siguiente, fui otra vez tal como me habían dicho, cuando llegue me el manager de turno me llamo a la oficina y me dijo que el crédito por el carro no estaba aprobado. Cuando pregunte por los $1,000 dólares que di de depósito el mánager me dijo que del depósito el banco iba a cobrar cargos, le pregunte ¿cargos por qué? Si el depósito lo pague en efectivo, enojado Dijo que por incumplimiento de contrato por no presentar la documentación completa por no tener conmigo la carta del numero de ITIN, y me saco de su oficina alegando también que era mi culpa por no tener buen crédito financiero. Hasta esta fecha han pasado dos semanas y aun sigo esperando el reembolso de los $1,000 el cual creo que están perdidos

    Kargar Motors

    Kargar Motors

    (63 reviews)

    Extremely Disappointed - Beware…read more I would not recommend this dealership based on my experience. I was sold a vehicle that the dealership later asked me to return because they didn't have the title and were unable to register it with the MVA. I was told by both the salesperson and the manager that I would be refunded my original deposit which I paid 2k and the monthly payment I had already made . Been paying it for 4 month of $688 They then had me purchase another vehicle, which required me to pay an additional $650 deposit. Since then, I have been trying to get confirmation on how and when my refund will be processed. Every time I call, no one gives me an answer. Even worse, whenever I ask to speak with the manager, the call gets disconnected. Whether they're hanging up intentionally or not, it's incredibly unprofessional and unacceptable. Customer service should not disappear the moment there's a problem. Simply wants to get a confirmation I hope the dealership addresses this issue and contacts me immediately to resolve my refund. But will push this matter

    The WORST car buying experience I've EVER had! The owner…read moredoes not stand behind the cars he is selling and leaves his young son (maybe 16 yrs old) in charge to call the shots over a seasoned, experienced manager. The young kid does not know anything about what he is doing and tried to pretend he was giving a deal because the sun roof was broken (and not disclosed), but it was actually the SAME PRICE that was already listed. He also tried to use ChatGPT multiple times for information. He then became hostile and was highly unprofessional when he was exposed that he was in fact not giving a deal. They ILLEGALLY ran my credit after being assured by TWO employees that it wouldn't be and went back on the final deal as I was at the bank getting the downpayment out (because they charge a 3% fee on cards). Rodrigo, the GM, is the ONLY reason the sale was progressing and the only person who knew how to be professional. The owner also refused to honor his $500 off the downpayment that he advertised on his website. So, more false advertising. Do not fall for the fake reviews on their google page - believe the 1.5 stars they have on here!!!!! I drove 3 hours one way for my entire day to be wasted.

    Per4mance Auto - Yelp Review photo of #preownedcar purchase from Per4mance Auto.

    Per4mance Auto

    (12 reviews)

    BUYER BEWARE (It looks as though we are not the only one with a similar problem)…read more To keep this simple and without emotion, I will summarize our purchase: - 14 months since purchase (the vehicle is officially 'dead') - $10,000+ : What we paid for our family of five. - $13,000+ : In REPAIRS - $9,500: The final estimate the Toyota dealership gave us to replace the engine and basically 'start over'. Our issues began *days* after the 90 day warranty. To quote the dealerships reply: "You're problem. Not ours." We have cases open with the Attorney General's office, a complaint has been filed with the BBB, and we will continue to share our experience through every review we can find. PLEASE - if you have a similar story, file complaints to the offices mentioned above.

    On June 6,2022 I went to Performance Auto in Jessup, Md for a complaint of no air conditioning in…read moremy car. The company charged me $89.95 diagnostic fee and advised me in writing that the problem was low on refrigerant due to the compressor leaking; needing replacement. Nothing was mentioned about any other repairs being needed. On June 10, 2022 I returned and authorized the repairs on my car and upon completion of the work, went home to find the repairs not fixing the problem. I subsequently called Performance back and told them that it is not fixed and arranged to come back on June 13th and waited approximately two hours for them to fix it. When I got the car back and drove home, it was evident that the unit was still not blowing cold air and called them back and brought my car back in on June 16th and again on June 30th. Spending all total about 8 hours of my time waiting for PROPER repairs to be made. Never being told what was wrong at any time no given a receipt for what repairs were made after the compressor work was done. Finally, I sent an email on July 2nd to them and followed up Tuesday July 5th with a phone call where I talked to the dispatcher and told her that I want my money back and I don't have confidence in the shop. Now they say because the car is old the system should be replaced but they can not state specifically what is wrong. When it was cooler out there was slight cool air at first. Now it is HOT air. Beware of this company as this is highly unethical and unprofessional and not the way customers should be treated. When you give an estimate to fix something, EVERYTHING should be in the estimate; not coming in after the fact and try to b.s. your way through a botched repair.

    Easton Auto Traders - usedcardealers - Updated October 2026

    Loading...
    Loading...
    Loading...