Custom Offsets Photos
You might also consider
More like Custom Offsets
Recommended Reviews - Custom Offsets
Start your review...
Reviews With Photos
4 years ago
Business owner information
Joey M.
Joseph - we understand how attempting to resolve out of round issues…
2 years ago
Business owner information
Joey M.
Trent - We deeply apologize for this inconvenience as it looks like…
5 years ago
3 years ago
Business owner information
Joey M.
Gregory - we're sorry for any confusion or delays on your order. We…
3 years ago
Business owner information
Joey M.
Larry - we're sorry a mistake was made when it came to making sure…
3 years ago
Business owner information
Joey M.
Cole - we're extremely sorry you were sent mismatching wheels! We're…
6 years ago
4 years ago
Business owner information
Joey M.
M T. - We understand your frustration with this situation, and…
6 years ago
Business owner information
Joey M.
Paul - That's great to hear! Thank you for your positive feedback,…
3 years ago
Business owner information
Joey M.
Jesse - we definitely understand where you're coming from, especially…
4 years ago
Business owner information
Joey M.
Jennifer - we are extremely sorry for any confusion or delay in…
3 years ago
Business owner information
Joey M.
Daniel - while we apologize for any delays on your order as well as…
4 years ago
Business owner information
Joey M.
Bryan - we are extremely sorry for any confusion regarding proper…
2 years ago
Business owner information
Joey M.
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're…
3 years ago
Business owner information
Joey M.
Ken - we apologize you received wheels that would not properly fit…
3 years ago
Business owner information
Joey M.
Jason - there appears to be some confusion on both this situation and…
3 years ago
Business owner information
Joey M.
Wyatt - while we understand your frustration to an extent, you've…
6 years ago
Business owner information
Joey M.
John - we're happy that that 1 problematic tire has since been fixed,…
3 years ago
Business owner information
Joey M.
Dylan - we definitely understand your frustration if any of your…
5 years ago
Business owner information
Joey M.
John - We are extremely sorry for the issues you've had up to this…
5 years ago
Business owner information
Joey M.
Solomon - We are sorry that you had received your wheels with damage…
5 years ago
Business owner information
Joey M.
Mike - it appears that you worked with a member of our management…
4 years ago
Business owner information
Joey M.
Thank you for your feedback, Glen. In regards to that price increase,…
5 years ago
Business owner information
Joey M.
Tara - We are extremely sorry for the issues you dealt with on your…
3 years ago
Business owner information
Joey M.
Troy - we are extremely sorry if your tires are deffective at all,…
4 years ago
Business owner information
Joey M.
Greg - We understand your concern there, and we recognize that the…
4 years ago
Business owner information
Joey M.
Phillip - we are really sorry that you received a wheel/tire package…
5 years ago
Business owner information
Joey M.
Ricky - We apologize for any lack of communication regarding where…
3 years ago
Business owner information
Joey M.
Alex - we apologize for any delays you had on your order, and…
3 years ago
Business owner information
Joey M.
Caleb - while we understand your frustration and apologize you…
2 years ago
Business owner information
Joey M.
Angelo - we're sorry to hear about some issues that came up on your…
4 years ago
Business owner information
Joey M.
Ricardo - we apologize for the initial confusion on that discontinued…
3 years ago
Business owner information
Joey M.
Jeremy - we understand your frustration, and just based off what…
4 years ago
Business owner information
Joey M.
Shannon - we're unsure what would have led to any possible delay on…
3 years ago
Business owner information
Joey M.
Herbert - we understand your frustration, but this review isn't…
5 years ago
Business owner information
Joey M.
Nicholas - We do see that you worked with a member of our management…
2 years ago
Business owner information
Joey M.
We sincerely apologize for the inconvenience and frustration you've…
5 years ago
5 years ago
Business owner information
Joey M.
Montana - It sounds like there may have been some delays going on…
5 years ago
Business owner information
Joey M.
Kuya A - We are extremely sorry for the issues you had regarding the…
More info about Custom Offsets
Ask the Community - Custom Offsets
Review Highlights - Custom Offsets
You might also consider
Why does Yelp recommend reviews?
52 reviews that are not currently recommended
The reviews below are not factored into the business's overall star rating.
2 years ago
2 years ago
2 years ago
2 years ago
4 years ago
4 years ago
5 months ago
3 years ago
4 years ago
2 years ago
4 years ago
5 years ago
4 years ago
4 years ago
4 years ago
4 years ago
5 years ago
5 years ago
6 years ago
2 months ago









































