Custom Offsets Photos
You might also consider
More like Custom Offsets
Recommended Reviews - Custom Offsets
Start your review...
Reviews With Photos
1 year ago
Business owner information
Joey M.
We deeply apologize for any inconvenience and hope to clear the air…
20 days ago
Business owner information
Joey M.
Hey Daniel - We understand your concerns and apologize you had what…
8 days ago
Business owner information
Joey M.
We are truly sorry for the frustration and disappointment this…
2 months ago
Business owner information
Joey M.
Hey Dave - first off, we are extremely sorry for what sounds like…
5 months ago
Business owner information
Joey M.
We’re very sorry to hear about your experience and understand your…
3 months ago
Business owner information
Joey M.
Hi Jeff - we're sorry to hear we provided less than ideal customer…
9 months ago
Business owner information
Joey M.
Taylor - We are very sorry to hear that you had issues with your…
2 months ago
Business owner information
Joey M.
Nevin, our apologies that there was a mix up between the orders. This…
11 months ago
Business owner information
Joey M.
Al - We apologize for any possible lapse in communication and we feel…
9 months ago
Business owner information
Joey M.
Bill - Sorry to hear about the incorrect wheel being shipped as this…
5 months ago
Business owner information
Joey M.
We’re very sorry to hear about your experience and understand your…
6 months ago
Business owner information
Joey M.
Charles, our apologies for the break in communication. Our management…
1 year ago
Business owner information
Joey M.
Xavier - We're sorry to hear about any issues with your order but…
1 year ago
Business owner information
Joey M.
Charles - We apologize for any inconvenience as it certainly isn't…
1 year ago
Business owner information
Joey M.
Jeff - We're sorry to hear about the matter of the wheel. When it…
10 months ago
Business owner information
Joey M.
Ryan - We deeply apologize for any inconvenience with the delivery of…
1 year ago
Business owner information
Joey M.
Wayne - We're very sorry for any delay as it certainly isn't…
4 years ago
Business owner information
Joey M.
Scott - we apologize for any delay you experienced in emailing…
1 year ago
Business owner information
Joey M.
Ruben - We do show that this order has since been cancelled and we've…
2 years ago
Business owner information
Joey M.
Hi - we apologize for any confusion regarding the correct sizing for…
3 years ago
Business owner information
Joey M.
Marquis - we are sorry to see you received incorrect/mis-boxed…
2 years ago
Business owner information
Joey M.
Damien - We show our team has since issued a refund for the mobile…
2 years ago
Business owner information
Joey M.
Tom - we're really sorry to see you've had some issues with your…
3 years ago
Business owner information
Joey M.
Aprill - we apologize for any delay when it came to delivering your…
2 years ago
Business owner information
Joey M.
Jameson - We apologize for any delay and it seems there is a bit more…
1 year ago
Business owner information
Joey M.
Sorry for any inconvenience with your tire experience. We understand…
4 years ago
Business owner information
Joey M.
We apologize for any confusion on what was in stock for your wheels,…
2 years ago
Business owner information
Joey M.
Craig - We're sorry to hear about any issues with communication on…
4 years ago
Business owner information
Joey M.
Tony - Again, we apologize for the issues you ran into here but it…
4 years ago
Business owner information
Joey M.
James - we appreciate your feedback, and apologize for any confusion…
3 years ago
Business owner information
Joey M.
Will - we apologize for any confusion or mishandling of your order…
3 years ago
Business owner information
Joey M.
Brett - since the posting of this review, you have been in touch with…
3 years ago
Business owner information
Joey M.
Scott - it looks like you already were in touch with our management…
3 years ago
Business owner information
Joey M.
Emma - while we understand your frustration and apologize that there…
3 years ago
Business owner information
Joey M.
Shaun - we apologize if you received any of your order in anything…
3 years ago
Business owner information
Joey M.
Jason - we definitely understand your frustration, and apologize for…
4 years ago
Business owner information
Joey M.
Nelson - we're sorry to hear you had some issues with that 1 wheel…
3 years ago
Business owner information
Joey M.
Michael - we apologize for any fitment related issues you had, as…
2 years ago
Business owner information
Joey M.
Chad - while we understand your frustration with some of the issues…
Page 1 of 3
More info about Custom Offsets
Ask the Community - Custom Offsets
Review Highlights - Custom Offsets
You might also consider
Why does Yelp recommend reviews?
52 reviews that are not currently recommended
The reviews below are not factored into the business's overall star rating.
2 years ago
2 years ago
2 years ago
2 years ago
4 years ago
4 years ago
5 months ago
3 years ago
4 years ago
2 years ago
4 years ago
5 years ago
4 years ago
4 years ago
4 years ago
4 years ago
5 years ago
5 years ago
6 years ago
2 months ago























































