Cancel

    Open app

    Search

    Sherwin-Williams Paint Store

    5.0 (1 review)
    Open 10:00 am - 4:00 pm
    Updated 2 weeks ago

    Sherwin-Williams Paint Store Photos

    You might also consider

    More like Sherwin-Williams Paint Store

    Recommended Reviews - Sherwin-Williams Paint Store

    Your trust is our priority, so businesses can't pay to alter or remove their reviews. Learn more about reviews.
    Yelp app icon
    Browse more easily on the app
    Review Feed Illustration
    Photo of Carlos G.
    73
    21
    33

    3 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    You might also consider

    Verify this business for free

    People searched for Paint Stores 139 times last month within 15 miles of this business.

    Verify this business

    Sherwin-Williams Paint Store

    Sherwin-Williams Paint Store

    2.7(6 reviews)
    13.4 mi

    I think my Google review is actually better…read more If I could leave a BIG FAT ZERO rating, I would. Not only has Sherwin-Williams quality gone down substantially over the years... but the customer service truly sucks! I've been in the remodeling business for over 15 years, my painters have notoriously used Promar 400, without any issues. So when I ordered that specific type of paint for my clients how would I have assumed there will be any issues?, I was shocked to see how watery and terrible it was!! 9 gallons later bought and paid for--I took it to my clients and imagine 4 coats later it took to get any of the color to even adhere to the white walls, they were attempting to paint!! The clients finally gave up and called the manager, Steve, who said bring in the paint and we will give you a refund. Since these are my clients, I drove 43 minutes back to your "friendly" neighborhood Sherwin Williams store on Cherry Road in Rock Hill...and brought in only 8 gallons for what was promised to be a Full Refund for my clients. Instead, I was told by Mr: PonyTail/Beard Man... "Sorry about your luck, you purchased the crappiest paint we have, so it is what it is." There was NO offer to exchange this "crappy" product nor even to meet me halfway towards a refund after I spent close to $400 on it! The Ponytail guy who was once nice enough to carry the paint to my car the day I spent $400 on those "crappy" products couldn't have been more of a jerk as I carried 8 paint gallons back to my car once again, Steve, his manager, refused to take any of the items back!! Truly, the customer service here-um...what customer service...absolutely sucks not to mention their products! What these morons don't get, is that customer service moment WAS NOT about THE ONE TRANSACTION! That moment was about the fact that these guys, one, wouldn't stand behind their products they sell, and two, didn't take the time to educate the consumer-that would be me- about what type of paint grade I should buy for my clients and why! How did I know the formula was now a watered down garbage-like paint labeled as Promar 400 or as the employee stated the "crappiest" grade of paint we sell!??? Because I am a business owner; I understand everything that is relative to my future business prospering is about relationship building and educating my consumer NOT about saving a few bucks. Perhaps Sherwin-Williams should get a clue and start offering a dose of customer service 101 because they are definitely deficient and are missing that! Are they not aware there's something called competition out there where we the consumers can choose to go other places and actually buy our paint somewhere else? Welcome to America!

    We've been buying paint at this store since we moved here 15 years ago. Up until today, the service…read morehas been exemplary. Today I bought an empty can of their paint to get another matching gall. First, I had to wait on the clerk to finish her phone call. Apparently, she was the only one there. Then, the first words out of her mouth were, "we don't sell that anymore". I said ok, what do you have that's equivalent? Then she tells me, "I don't even know what it is" as she's looking at the can with a clearly visible label. Then, to top it off,after telling her it was interior gloss, she told me they didn't have any. I was more upset about her "I don't care" attitude than them being out of interior gloss Went to Lowe's and got a color matched gallon of Sherwin Williams interior gloss. Next time I'll just start there.

    Photos
    Sherwin-Williams Paint Store - Sherwin Williams Macadamia

    Sherwin Williams Macadamia

    Sherwin-Williams Paint Store
    Sherwin-Williams Paint Store - Sherwin Williams Urban Putty.

    See all

    Sherwin Williams Urban Putty.

    Sherwin-Williams Paint Store - paintstores - Updated May 2026

    Loading...
    Loading...
    Loading...