Unfortunately, I can't respond to a comment directly, so I'll have to update my review.
My significant other told me, as we had never been before. Word of mouth brought us in to try instead of our usual Small City- word of mouth is how most of our restaurant information is passed about. It wasn't anything mentioned, written, or implied by you, rather others who mentioned the business.
Yes, my questions were answered! And I appreciate one making 100% sure, as the original answer didn't match the final answer. Being sick isn't fun! Yes, of the three things on the cauliflower taco, I did omit two of them. They didn't match my diet, so I ordered what I could. And yes, when it came out you mentioned how "sad" they looked. A dipping sauce cup with some corn and jalapeno chunks was added on the side!
Please show actual pictures? These are! You seem to clearly remember most of our visit! It is evident to me that you don't think it's fair to post a picture of my food, in the way I can eat it. I'm guessing it's the same way I feel, paying $4 for a tortilla and a few pieces of cauliflower. I'm sorry you aren't happy with my shot of the chicken taco. Snapping across the table while someone is eating isn't the easiest to do.
"There is only one water bottle presented to a table of two. We apologize you had to wait for a replacement bottle." This implies there was a replacement bottle. There was not.
You have a sign posted that says no firearms allowed? I was not aware of this, and I sincerely apologize. Ohio Revised Code 2923.126 states that [businesses] "may post a sign in a conspicuous location on that land or on those premises prohibiting persons from carrying firearms or concealed firearms on or onto that land or those premises." As the Ohio Attorney General states, "Businesses and persons wishing to post such signs are strongly advised to consult their legal counsel for language, style, format, and placement."
Since you feel that off duty law enforcement, retired law enforcement, and Ohio certified concealed carry holders should not have the means to protect their lives and others in your establishment, I would advise posting this on your entrance door! That is the standard placement for it, but as the Ohio Attorney General states, "consult . . . legal counsel for . . . placement."
I don't bring up too many issues while dining. I don't like to make noise or cause a ruckus. There are people out there who want free stuff, and people who want to use Yelp or another site as a weapon. That's not me. I have an experience, and I write it! Although I give more 4 and 5 star reviews than 1, 2, and 3 stars combined, not everyone earns it. Unfortunately with this update on your businesses rules, the only part I can support is how clean the bathroom was- and that's not worth 2 stars for me.
-----
Original Review: Pretty disappointing. My S/O wanted to go here because it "caters to alternate diets." 90% of the time, that doesn't mean it actually has plant based options, it means they have stuff for the people who don't want gluten (but don't actually have Celiacs lol), or have meals with low sodium, or fat, whatever.
So on their entire menu, they have zero solely plant based options. I've attached their menu, and the closest thing is Cauliflower tacos. To be plant based, most of it needs to be removed.
I asked if there was anything non plant in it, anything with animal products. Julie said no. So I asked again, there's no egg, milk, anything like that in the barra slaw- "Oh, yes, there's mayonnaise." Okay. . . None of that. What about the lime aioli? No? You're sure? Mayonnaise again.
So four dollars each, these two tiny scraps come out. Two tiny tortillas, $.50 worth of cauliflower, and some seasoning. It didn't help that when the food came out we were out of water, and never had a refill any point after.
My lady said "eh" when asked about her tacos. I get paying more for a sit down restaurant (I was mentally comparing to Chipotle), as the same price is 1/3 the food. But here I have a server. Who should get water, and know the menu.
I wanted to give one star, but their bathroom was super clean, they had paper towels, and they allow off duty law enforcement to carry their gear. read more