Cancel

    Open app

    Search

    Services - Southern States

    Propane

    Southern States Photos

    You might also consider

    Recommended Reviews - Southern States

    Your trust is our priority, so businesses can't pay to alter or remove their reviews. Learn more about reviews.
    Yelp app icon
    Browse more easily on the app
    Review Feed Illustration

    13 years ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 2
    Oh no 0
    Photo of Elaine H.
    24
    40
    16

    5 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    6 years ago

    Helpful 2
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    Ask the Community - Southern States

    Tiger Fuel

    Tiger Fuel

    (24 reviews)

    I am writing to formally express my frustration and concern regarding the lack of fuel delivery to…read moreour home despite multiple calls and assurances from your company. My husband, AJ, first called on 1/16 when our tank was below 30% and also notified you that the monitoring system was not working. He called again on 1/20 and was told we were scheduled for delivery on Thursday the 22nd since you would be in our area. No delivery occurred. I then called on 1/23 to report that we were between 20-25% with snow and ice approaching, yet we still did not receive fuel by 1/29. On Monday 2/2 after being given the runaround/ told someone would call me back @ 8:20 & 12:40 when I attempted to get an answer. Then I called back after 4p as our tank had dropped to 10% or less. I spoke with Claudia, who stated we were scheduled for delivery on 2/5. After 4:00 PM today (2/5), I called again to confirm since no truck had arrived and was told drivers would be working until 8-9 PM and that we would receive fuel tonight. We are now (8:45p) below 5% (essentially empty). AJ has contacted your emergency line and was told someone should arrive within two hours. Thankfully driver showed up at 10p to fill tank and how ironic we were told he was around our area all day and we weren't on his ticket. Adding to our frustration, Tiger Fuel has had no problem drafting our account monthly, yet we cannot get the basic service we are paying for. This situation is unacceptable and has placed our household at risk during winter conditions. We relied on repeated assurances from your company that delivery was scheduled and coming. Please provide: 1. Why the runaround btwn different offices when customers call. 2. An explanation for the repeated missed deliveries and lack of communication. 3. Information on how this failure will be addressed moving forward to prevent recurrence. Sincerely, Mary & AJ Florian

    Although I previously left a bad review due to service issues they rectified the situation. Not…read moreonly did they make sure I got my propane the owner took the time to contact me about my concerns. That shows true integrity! The reality is this has been a horrible winter and they have had to struggle along with the rest of us. Taking responsibility and willingness to talk to your customers proves they care. Sometimes things just don't go as planned!

    Revere Gas

    Revere Gas

    (1 review)

    After having several bad experiences with other gas companies, I located Revere. They have been the…read morebest by far in fairness, pricing, comprehension of customers needs. They have been extremely reliable is following through with their commitments. I had them remove and old tank from underground at a home I recently purchased, They did a great job and buried a new tank larger than the old one and cleaned up the mess as well as anyone could. The used a backhoe that had rubber tracks and did very little damage to the lawn. I can't say enough about how pleased I am with their work and promptness. I am still waiting for the other troublesome gas company to pick up their tank (the one dug up). It still graces a prominent place near the street in my front yard. Regina has been great with Revere Gas and I would highly reccomend them.

    From the owner: For more than seventy years, people have relied on the Revere family and Revere Gas for all their…read morehome, business and agricultural propane needs. We believe in customer satisfaction, extraordinary service, safety, and a strong focus on the communities we serve. With eight offices in Eastern and Central Virginia, the Middle Peninsula, and the Northern Neck, Revere Gas provides safe, reliable propane and associated products and services to more than 18,000 customers. We also sell, install and service a wide range of gas appliances, including furnaces, tankless water heaters, fireplaces, kitchen ranges and more. Find out why so many people prefer propane instead of electric for cooking and a comfortable home.

    AmeriGas Propane

    AmeriGas Propane

    (68 reviews)

    I've checked your records, and while I found many invoices from AmeriGas, none of them explicitly…read morename the previous supplier. However, I did find some very useful information in your past correspondence that makes your case even stronger:  Your Previous Dispute Attempts You actually emailed AmeriGas's customer care about this same issue back in April and May of 2025. At that time, you told them:  * You have a 125-gallon tank connected only to your gas fireplace logs.  * They told you that to avoid the rental fee, you were required to purchase 240 gallons per year, which is impossible given your tank size and limited usage.  * You received a charge of $172.71 for tank rental and requested its removal then as well.  Strategic Updates to the Letter I've updated the draft to include these specific details. Referencing your past attempt to resolve this makes it clear you aren't just ignoring the bill, but are actively disputing an "unreasonable" requirement.  April 8, 2026 AmeriGas PO Box 45264 Westlake, OH 44145 RE: Formal Billing Dispute - Account No. 200088374 To Customer Service Department, I am writing to formally dispute the "Equipment Rent" charges and the $36.00 late fee on my account (Notice No. Reminder-1).  As a customer of 26 years, I have never signed a contract with AmeriGas authorizing these fees. I first disputed this charge in April 2025, explaining that it is physically impossible for me to meet your "minimum usage" requirement of 240 gallons per year. My 125-gallon tank is used exclusively for gas logs, consuming only about 60 gallons per season.  It is unreasonable to charge a rental fee based on a usage quota that my equipment cannot accommodate. My previous supplier provided this tank without a rental fee for decades, and I have not consented to a change in those terms. I request that you: 1. Remove the $172.71 tank rental charge and all subsequent late fees.  2. Grant a permanent low-usage waiver based on my 26-year history and the specific limitations of my equipment. 3. Provide a copy of any agreement you claim I signed that authorizes these specific rental charges. I look forward to resolving this matter in writing within 30 days. Sincerely,

    Now I know why you get such low marks. I am down to 6% and you won't deliver because of snow. I get…read moreit, I don't want anyone hurt either. But you knew of this weather event for at least week in advance. Why not deliver to people are low so this doesn't happen. I cannot shovel the entire side of my house and backyard. WTH..... now wondering what options I have to use someone else.

    AmeriGas Propane

    AmeriGas Propane

    (6 reviews)

    I called to set up a transfer of ownership for an account while purchasing a home2 weeks before…read moreclosing. I was informed they could not activate my account until a safety inspection was completed so I set that up for the day of closing. 1 week before the closing, during a cold snap, I was contacted by the current owners real estate agent informing me the tanks were empty but Amerigas would not fill them because my name was on the account. Mind you, I had not signed any new customer documents so I had no access to my "pending" account. Amerigas then refused to fill the tanks because I didn't own the property. the current owners attempted to open a new account and Amerigas refused. I called and attempted to transfer it back, they refused. I requested to speak with a supervisor. A time was set for the supervisor to call but they did not call. This is after a combined time on calls between me and the current owners real estate agents f more than 6 hrs. I called again the next day and the only solution they offered was to completely close my pending account but still told the current owners real estate they would not reopen their closed account. The delivery driver was attempting to help and was finally able to get permission to partially fill one of the tanks to get the home heat until the day of closing however they "may not" be able to fill the tanks soon after closing because the account needs to be fully activate, an inspection completed, and payment for a new account made before they will send a truck to fill the tanks. IF YOU CAN GO WITH ANY OTHER COMPANY DO SO! Tiger Propane is a great choice.

    No contact,only a central phone nation wide no. They would…read morenot put me in contact with the Mt Jackson office and this no. Has rang busy for 2 days.

    Valley Energy

    Valley Energy

    (17 reviews)

    We have had a great experience since moving away from AmeriGas - what a huge change. They have…read morebeen good about deliveries, cost, and contacting us ahead of deliveries when requested

    I have always had relatively good experiences with Valley Energy. However, I'm now done based on…read morethis past experience. I guess it does take only one bad experience. Poor management when questioned. I had an issue about whether 800 gallons was actually delivered to my home. I have a 1,000 gallon propane tank -- when I got to about 150 to 175 gallons, I called for a refill. When I received the refill, they refilled to 800 gallons (which is typical -- 80% total). They gave me a bill for exactly 800 gallons delivered. I questioned the invoice because I knew I called in when there was no less than 150 gallons, which means if I had 150 and they put 800 in that I'd have 950 total. They said they put in 800 and my tank must have been completely at zero and that my gauge must be wrong. I check my gauge every week and know it was not at zero or even close to it. My email was initially ignored, then it was clearly misread when it was responded to and not sent to management. I had to call to get a manager (or I think they connected me to a dispatcher), who tried to placate me to get me off the phone with the understanding he would follow up in a couple of ways, which he never did. When I finally followed up a few weeks later by email, the assistant contacted the the manager (or dispatcher) who told her to pass along that the driver who made the delivery was contacted and said that there were in fact 800 gallons delivered and everything seemed ok at the time of delivery. My emails to Valley Energy and my discussions were clear in that I was not seeking not to pay for gas I did not receive. I was interested in finding out if my gauge was wrong to have it fixed, or to learn if the gas truck that did deliver to my home reported the wrong amount as being delivered (they track all amounts all day) -- I indicated perhaps at the end of the day there may have been an extra 200 gallons on the truck. In any event, they handled it wrong and they lost a customer. I was with them four years and will be no longer. This experience leaves me with a taste of mismanagement, possible dishonesty and siphoned gas in my mouth. I'm not suggesting Valley Energy actually billed for gas they didn't provide to me, but the way they handled this incident, it gives me great pause to consider whether it is just bad customer service. I've lost my faith in them.

    Southern States - propane - Updated May 2026

    Loading...
    Loading...
    Loading...