Stater Bros. Markets Photos
Business Info
STATER BROS. MARKETS ATMOSPHERE
You might also consider
More like Stater Bros. Markets
Recommended Reviews - Stater Bros. Markets
Start your review...
Reviews With Photos
7 months ago
Business owner information
Constance S.
Dear Anthony,…
3 months ago
Business owner information
Constance S.
We apologize for your disappointment with the Crav'n brand products,…
5 months ago
Business owner information
Constance S.
Thank you for your 5-star review, Brittany! We're glad to hear Raúl…
5 months ago
Business owner information
Constance S.
Thank you for your 5-star review, Pebbles! We're glad to hear Raúl…
3 months ago
Business owner information
Constance S.
Thank you for your 5-star review, Tyrone! We're thrilled to hear…
9 months ago
Business owner information
Constance S.
Thank you for your feedback, Debbie. We apologize for the pricing…
6 months ago
Business owner information
Constance S.
We apologize for the repeated issue with bagging raw meat and fresh…
5 months ago
Business owner information
Constance S.
We apologize for the lack of acknowledgment and interaction during…
11 months ago
Business owner information
Constance S.
Thank you for your 5-star review, Melinda! We're thrilled to hear you…
3 years ago
Business owner information
Constance S.
Thank you for your kind words about our store's cleanliness and…
1 year ago
Business owner information
Constance S.
We apologize for the inconvenience with your curbside pickup…
2 years ago
Business owner information
Constance S.
We apologize for the unprofessional behavior you experienced with our…
1 year ago
Business owner information
Constance S.
We apologize for the inconvenience and frustration you experienced…
1 year ago
Business owner information
Constance S.
Hi Stacie,…
2 years ago
1 year ago
Business owner information
Constance S.
We apologize for the frustrating experiences you've had at our store,…
2 years ago
Business owner information
Constance S.
Thank you for taking the time to share your positive experience and…
11 months ago
Business owner information
Constance S.
Thank you for your 5-star review, Jasmine! We're thrilled to hear…
11 months ago
Business owner information
Constance S.
Thank you for your 5-star review, Hailey! We're thrilled to hear…
1 year ago
Business owner information
Constance S.
We apologize for the uncomfortable experience you had at our meat…
2 years ago
Business owner information
Constance S.
Thank you for your 5-star review, Jennifer! We're glad to hear…
1 year ago
Business owner information
Constance S.
Yolanda,…
9 months ago
Business owner information
Constance S.
Hello Danny,…
2 years ago
Business owner information
Constance S.
We apologize for the issues with your online order and the poor…
1 year ago
Business owner information
Constance S.
We apologize for the lack of courtesy you've experienced in our meat…
3 years ago
2 years ago
Business owner information
Constance S.
Thank you for sharing your wonderful experience with our pick-up…
1 year ago
Business owner information
Constance S.
We apologize for the inconvenience and frustration you experienced…
3 years ago
2 years ago
Business owner information
Constance S.
Hi Eric. We apologize for the inconvenience caused by the unstocked…
Page 1 of 4
More info about Stater Bros. Markets
29061 Newport Rd
Menifee, CA 92584
Directions
(951) 723-6141
Call Now
Visit Website
https://www.staterbros.com/store-locator/-197
Hours
Payment methods
Food & Alcohol
Indoor Amenities
Outdoor Amenities
Other Amenities
From the Business
More Info
Health Score
Ask the Community - Stater Bros. Markets
Review Highlights - Stater Bros. Markets
You might also consider
Why does Yelp recommend reviews?
9 reviews that are not currently recommended
The reviews below are not factored into the business's overall star rating.
6 years ago
8 years ago
9 years ago
5 years ago
5 years ago
9 years ago
2 years ago
9 years ago
8 years ago










































































































