Cancel

Open app

Search

Chick-fil-A

2.9 (53 reviews)
Open • 6:30 am - 10:00 pm
Updated 1 month ago

Chick-fil-A Photos

Business Info

CHICK-FIL-A ATMOSPHERE

What's the vibe?
Moderate noise
Good for groups
Dogs allowed
Good for kids

You might also consider

Recommended Reviews - Chick-fil-A

Your trust is our priority, so businesses can't pay to alter or remove their reviews. Learn more about reviews.
Yelp app icon
Browse more easily on the app
Review Feed Illustration

Reviews With Photos

Airman.

Came here with my son who had just graduated from Air Force BMT. Gina, who helped us immediately recognized my son and let us know that because it was his grad day, his meal was on Chick fil let. She spoke highly of our military and her personality and enjoyment of her job showed through. This made our experience at this restraint the best we have had! There was also an older gentleman who kept coming and check on us. They gave us a free cookie and made this experience the best we have had at a chick fil let and that is saying a lot since we have been to many. Thanks for loving my son and showing him a great meal for a great accomplishment.

Uptight worker
shane s.

Forgot to add the picture, but this is the person who was uptight be aware. Food wise it was good came here twice after the overall services kind of trash, I didnt feel the normal Chick-fil-A type of vibe here. I don't feel that happiness and niceness but it's all good in the hood

ows a receipt for a restaurant

The most stingy chick-fil-a I've ever been too. Only giving 2 sauces for two burgers and two fries and when I asked for extra sauces they say they charge 16 cents per sauce. This is the only chick-fil-a in San Antonio that does this, and to be on the SouthSide... how fitting.

Hair on my lettuce. Gross.
Moses R.

Shocked at the line but chick fil a is known to make long lines move like a breeze. At this location, you will unfortunately wait. As I got to the drive thru worker, she had nothing but a sassy and pushy attitude. It killed the whole vibe. The line picked up speed after her. Her disgusting attitude didn't ruin the whole experience but once I opened my #7 a black hair right on my lettuce. This location needs remodel for a better drive thru speed and better retraining with working with customers.

ows the inside of a paper bag

How is Chick-fil-A going to be so expensive and still try and charge you for sauce when they one want to give one per meal, omg I swear any way to make more money right

Receipt of purchase
Vanessa V.

Normally I don't ever have to write reviews for Chick-fil-A due to the fact that they're known for their customer service, buuuuut today..... I just want to know who hurt the girl's feelings working drive thru this morning ??? I was not greeted with good morning, their famous "my pleasure " slogan.... nothing, she didn't even bother smiling or even say have a good day... like geeezzzz I know Monday's are bad but damn. Worst service EVER from this location. My cashiers name was Christina btw and was working drive thru this morning.

ows a chocolate chip cookie in a bag

See all

2 months ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0

6 days ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0

4 months ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0

7 months ago

Business owner information

Photo of Chick fil A

Chick fil A

Thank you Brandon for the kind words. We appreciate your business.

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0

1 month ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0

10 months ago

Business owner information

Photo of Chick fil A

Chick fil A

Thank you for your kind words! We appreciate your business.

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0

2 months ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0

2 years ago

Business owner information

Photo of Chick fil A

Chick fil A

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0

2 years ago

Business owner information

Photo of Chick fil A

Chick fil A

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0

4 years ago

Business owner information

Photo of Chick fil A

Chick fil A

We apologize

Helpful 2
Thanks 0
Love this 0
Oh no 1

3 years ago

Business owner information

Photo of Chick fil A

Chick fil A

We apologize

Helpful 1
Thanks 0
Love this 0
Oh no 1

3 years ago

Business owner information

Photo of Chick fil A

Chick fil A

So sorry

Helpful 2
Thanks 0
Love this 0
Oh no 1

1 year ago

Business owner information

Photo of Chick fil A

Chick fil A

We apologize

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0

3 years ago

Online and on door says open 6am. Not open, drove 20 minutes here. Call before coming.

Business owner information

Photo of Chick fil A

Chick fil A

We apologize but open at 6:30am

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 1

5 years ago

Business owner information

Photo of Chick fil A

Chick fil A

We apologize

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 1

3 years ago

Business owner information

Photo of Chick fil A

Chick fil A

We apologize

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 1
Photo of Zoey R.
0
25
13

3 years ago

Business owner information

Photo of Chick fil A

Chick fil A

We apologize and this is the first time I have seen this review.

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0

3 years ago

2 sauces for two meals ? That's ridiculous. You're telling me my $9 meal comes with only one sauce ? Yeah no. The app lets me get 4 !

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0

8 years ago

Business owner information

Photo of Chick fil A

Chick fil A

Just discovered this review after all these years. We apologize.

Helpful 2
Thanks 0
Love this 1
Oh no 1

6 years ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0

6 years ago

Business owner information

Photo of Chick fil A

Chick fil A

Helpful 1
Thanks 0
Love this 1
Oh no 1

3 years ago

Business owner information

Photo of Chick fil A

Chick fil A

We apologize

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 1

8 years ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 1

6 years ago

Business owner information

Photo of Chick fil A

Chick fil A

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 1

5 years ago

Business owner information

Photo of Chick fil A

Chick fil A

Helpful 0
Thanks 0
Love this 1
Oh no 1

9 years ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 1

7 years ago

Business owner information

Photo of Chick fil A

Chick fil A

Helpful 0
Thanks 0
Love this 1
Oh no 1

8 years ago

Helpful 2
Thanks 0
Love this 1
Oh no 1
Photo of Patt R.
5
75
89

8 years ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 1
Oh no 1

7 years ago

Business owner information

Photo of Chick fil A

Chick fil A

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 1
Photo of Isabel V.
43
37
33

8 years ago

Helpful 1
Thanks 0
Love this 1
Oh no 1

14 years ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0
Photo of Liz R.
0
48
5

6 years ago

Business owner information

Photo of Chick fil A

Chick fil A

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 2

12 years ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 1

7 years ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 1

5 years ago

Just came from there and they forgot my dressing and didn't put everything on my salad.

Business owner information

Photo of Chick fil A

Chick fil A

We apologize

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 1

8 years ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 1

8 years ago

Helpful 0
Thanks 1
Love this 0
Oh no 1
Photo of Alma P.
39
19
3

8 years ago

Business owner information

Photo of Chick fil A

Chick fil A

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 1

6 years ago

Business owner information

Photo of Chick fil A

Chick fil A

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 1

Page 1 of 2

Ask the Community - Chick-fil-A

Review Highlights - Chick-fil-A

“There is a young man working here named Nathan that goes the extra mile with everything he does, true leadership on display at all times.”

Mentioned in 2 reviews

Read more highlights

You might also consider

Cuba 1918 - The sandwich is plenty big enough to share. We split the Cuban and roasted potatoes.

Cuba 1918

4.1(156 reviews)
1.5 mi
•$$

This place a gem hidden in San Antonio.. authentic food, outstanding service, intimate music…read morenights, spacious for hosting and family owned business. the owners are very friendly and full of love. customer service was outstanding!

First time visiting after seeing an ad for their Easter brunch buffet, and overall it was a mixed…read morebut positive experience. We made reservations in advance (there is a $5 per person reservation fee), and the flyer advertised hours from 10am-2pm. However, when we arrived just before 11am, the restaurant was still closed. After checking in about our reservation, we were eventually seated and able to order drinks, which were brought out promptly. The buffet itself wasn't ready until around 11:45am, which was a bit of a wait, but once it opened, the food did not disappoint. There was a good variety of options, with the shredded pork and creamy garlic chicken being the standout dishes--both were absolutely delicious. The coffee was also strong and flavorful, which I appreciated. The restaurant has a warm, rustic feel, though parking is limited to street parking only. The staff seemed a bit disorganized and confused at times, but they were friendly throughout the experience. My only suggestion would be to offer a way to toast bread and bagels, or at least make that option more visible to guests. Overall, the quality of the food was solid, and despite a few hiccups with timing and organization, I'd be open to coming back and trying their buffet again.

Photos
Cuba 1918 - Inside the restaurant

Inside the restaurant

Cuba 1918
Cuba 1918 - Inside, stage and dance floor in back

See all

Inside, stage and dance floor in back

Pharm Table - Sweet potato waffles with a Golden brew

Pharm Table

4.3(483 reviews)
5.1 mi•Downtown, Southtown, Lavaca
•$$

Overall: Really enjoyed Pharm Table! Healthy food that actually tastes good, and the happy hour is…read morea steal. Parking: They have a dedicated parking lot, but make sure to get your parking validated. The validation is only good for 90 minutes. There's also street parking available. Ambiance: can sit inside, bar or outside. In summer, rec inside table. Bar seating looks a bit uncomfortable. The tall chairs we sat on indoors were also a bit uncomfortable with slight harsh lighting. But, overall- great great experience. Service: Impeccable. Everyones so helpful & attentive. Refilling waters. Refolding napkins. New utensils. Food: I'm still thinking about how good the food was! Everything felt fresh, flavorful, and thoughtfully prepared without feeling like "healthy food." Highlights: Saag -- one of my favorites Chaat -- so flavorful Hummus -- really good Tetela -- definitely a standout Vegan brownie -- surprisingly delicious and a must-try Happy Hour: This is where Pharm Table really shines. 5-6 PM, Wednesday-Sunday. Ginger shot was a great touch!! The trio of dips is $24, and there are other bites for only $9. For the quality and portions, it's an absolute steal. Great option for a casual date night or grabbing drinks and snacks with friends. Spent around $90 for 2 people. Overall: Loved the food and especially loved that the menu is healthy without sacrificing flavor. Add in the happy hour prices and it's an easy place to recommend. Would definitely come back!

Ambience: very welcoming facade, nice spice aromas in the air when you walk in. Open bright dining…read moreroom. Very Courteous staff. Food: Interesting fusion cuisine with a focus with a focus on taste while keeping freshness and wellness in the frame. Even the cocktails have herbs and spices that balance taste and health. The happy hour bites are reasonably sized and priced. Service: excellent. Servers constantly clearing used plates, topping up water glasses and checking in on whether we needed anything else or another cocktail. I recommend checking this out. A great first date dinner place.

Photos
Pharm Table - Locally-sourced, globally-inspired food with a spice library, botanical cocktails, and natural wines.

Locally-sourced, globally-inspired food with a spice library, botanical cocktails, and natural wines.

Pharm Table - +50 horniness

+50 horniness

Pharm Table - Outdoor patio area

See all

Outdoor patio area

Viva Vegeria - Mushroom Chicharron Street Tacos- dad said these were fantastic

Viva Vegeria

4.2(445 reviews)
3.4 mi
•$$

This is probably one of the best vegan restaurants I've had in San Antonio. The food was so fresh…read moreand the flavors were mouthwatering. We left feeling full and satisfied The service from the staff was fantastic. They were so kind and checked in on us often. We felt right at home thanks to them and the beautiful decorations/art. Will absolutely be returning

I visited this restaurant with two vegetarian friends who are visiting from out of town. I've been…read morewanting to check it out for years and now I wish that I'd eaten there sooner! Hugo served us, and he was very polite and helpful. The decor, murals, and paintings were all wonderful. All of the food was so delicious and fresh. The nachos appetizer was huge! It was a gorgeous mountain of food. The three of us couldn't finish the large size. The chips were crispy and the toppings were yummy. I can honestly say that these are the best nachos that I've had in San Antonio. I ordered the soft "chicken" taco plate. The "chicken" had a great texture, and the corn tortillas were excellent. The rice and salad were also good. We really enjoyed the beans! My dining companions ordered the kids' chicken tacos (which was a huge serving, and she took one taco home), and the cauliflower mole. They both loved their meals, but wished that they ate less nachos to make room for their entrees. My dining companions also had pineapple agua fresca, and they enjoyed it, too. I was really curious about desert but I had no room left in my tummy to try any. I can't wait to go back again. Next time, I'll get a small nacho and split desert with someone. Five stars.

Photos
Viva Vegeria
Viva Vegeria - Mushroom Chicharron Street Tacos

Mushroom Chicharron Street Tacos

Viva Vegeria - Carrot dogs

See all

Carrot dogs

Chick-fil-A - hotdogs - Updated October 2026

Loading...
Loading...
Loading...