BUYER BEWARE!
Very disappointed with the service that we didn't even receive! We found Roddy through Thumbtack. I should've gone with my gut when he couldn't make it to our first meeting, but I gave him the benefit of the doubt. After meeting him we hired him at the end of November last year, for our June 10th, 2017 wedding.
Roddy agreed to come to a walk through one month before the wedding, but when the time came he did not show up. After that day, we tried calling and texting him but he did not respond. It was not until five days after the missed appointment until we heard back, this was when I decided to email him to cancel his services (three weeks before our wedding). Roddy apologized for the inconvenience, NOT for his unprofessional behavior, claiming that he was too busy to respond to us. When I tried to get my refund back, he threatened to have his "attorney" sue me because we canceled too late. Email chain below for proof.
Roddy Diaz Sat, May 20, 2017 at 5:43 PM
To: May K
Hello May,
My apologies for the inconvenience-I have been little busy with events back to back. I did heck out the venue and I'm sorry I have retuned your call. I will check the invoice base on the contract and give you refund base on the contract.
Roddy
May K Sun, May 21, 2017 at 10:17 PM
To: Roddy Diaz
Thank you for responding Roddy. My PayPal receipt says that I paid $370 so far. PayPal's policy says refunds can be issued up to 180 days after payment, and that will be this coming Saturday the 28th. Please send me an update or receipt of the refund when completed.
Thank You,
May
Roddy Diaz Tue, May 23, 2017 at 11:56 AM
To: May K
Thank you for your note! I generated a invoice as contract for a deposit for services. I explained to you and Michael cancelation policy of my contract. You dicided to cancel the contract we made. I will have my attorney draw a letter and and he will let you know. This was a deposit and PayPal policy don't apply per our contract of services.
Thank for your note and my Attorney will be in contact.
Roddy Diaz Thu, Jun 1, 2017 at 2:59 PM
To: May K, david.wells.attorneyatlaw@gmail.com
Hello May and Michael,
I received your request from PayPal and after speaking with our attorney we will not issue a refund of your deposit. This is a deposit and you decided to cancel three weeks prior to the event. I explained to you in person and I also noted our cancellation policy on the invoice as well. In addition, our website also explains our cancellation policy.
If PayPal refunds this amount without our authorization we will file civil lawsuit for the entire amount plus interest and legal fees.
Thank you. if you have any questions feel free to send us a email via email.
Dave: Please create a file and contact PayPal.
Roddy Diaz.
May K Thu, Jun 1, 2017 at 8:40 PM
To: Roddy Diaz
Roddy,
It is all a matter of standards. I will withdraw my dispute because this issue has already taken up too much of my time and energy. I believe I was right to ask for a refund because you did not do anything on your end to help ensure any confidence in you. On your Thumbtack page you state, "On Site, Pre-Event Walk-through: Xpress Waiters gives you the added value service of providing pre-event visits at your site or event location to ensure a confidence in you that we have a clear idea of your vision and details for an absolutely successful event." This did not happen when you were scheduled to meet with Michael on a day and time we agreed upon. How or why you missed the appointment was not our fault. You, as the contracted party with what you claim is 6 years of experience, should be able to make scheduled appointments and plan ahead.
For the deposit we paid, you did not provide us the kind of service that is remotely worth $370. Since you could not make the walk through, and refused to return our calls for five days, we were under the impression that you left us high and dry. As a paying customer, I would have expected you to at least check in with us via text, email, or phone - but you chose not to respond for five days after the missed appointment. That is quite simply a bad business practice, even if you were busy with back to back events. You did not show us the kind of respect that you should show a paying customer.
Furthermore, after we tried to cancel your services, you did not offer any mediation--especially since our actions were a direct result of your inaction. You apologized for the inconvenience, even though you should have really apologized for your unprofessional behavior. This unprofessional behavior was made even more clear with your threat of using your "Attorney David Wells" to sue me. All of this has been a really disappointing experience. I hope you don't treat all your customers this way. read more