Cancel

    Open app

    Search

    The Scrub Up Shop

    4.1 (14 reviews)
    Closed Closed

    The Scrub Up Shop Photos

    You might also consider

    Recommended Reviews - The Scrub Up Shop

    Your trust is our priority, so businesses can't pay to alter or remove their reviews. Learn more about reviews.
    Yelp app icon
    Browse more easily on the app
    Review Feed Illustration
    Photo of Ellen M.
    105
    41
    10

    11 months ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    9 months ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Caylie H.
    100
    10
    1

    2 years ago

    Business owner information

    Photo of Deedee G.

    Deedee G.

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    1 year ago

    Says they open at 11. Drive 20 minutes here and they are closed and no one's answering their phone.

    Business owner information

    Photo of Deedee G.

    Deedee G.

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    3 years ago

    Business owner information

    Photo of Deedee G.

    Deedee G.

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    2 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Paige S.
    123
    11
    2

    3 years ago

    Business owner information

    Photo of Deedee G.

    Deedee G.

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    3 years ago

    I found this company to be very professional.The uniform I purchased was of great quality and reasonably priced.

    Business owner information

    Photo of Deedee G.

    Deedee G.

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    3 years ago

    Wonderful! Super cute styles made mostly of cotton. Also very affordable. The owner was so helpful too.

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    3 years ago

    Business owner information

    Photo of Deedee G.

    Deedee G.

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    4 years ago

    Business owner information

    Photo of Deedee G.

    Deedee G.

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    2 years ago

    Business owner information

    Photo of Deedee G.

    Deedee G.

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    5 years ago

    Really great little shop with the basics. The owner was very kind and made sure that I got exactly what I needed

    Business owner information

    Photo of Deedee G.

    Deedee G.

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    5 years ago

    Business owner information

    Photo of Deedee G.

    Deedee G.

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    Ask the Community - The Scrub Up Shop

    Are you open today?do you sell nursing stethoscope np cuffs, pulse ox

    Yes, we are open. I had a meeting that ran late. We will open back up at 12:15. Yes we sell stethoscopes, bp cuffs. We may have a few pulse ox left.

    View All 2 Questions

    Review Highlights - The Scrub Up Shop

    The price was lower then Walmart and the fabric was mostly cotton, so much more comfortable.

    Mentioned in 2 reviews

    Read more highlights

    You might also consider

    DENNIS Uniform - Phoenix

    DENNIS Uniform - Phoenix

    2.1(40 reviews)
    6.4 mi

    This place is horrible. Went to purchase school shirts for my kids and ALL the kids uniform shirts…read morewere filthy! How do you justify $30+ for a dirty shirt that I have to go home and wash? When I asked for a discount, the children they have working there looked at me like I was crazy. The actual store has very limited inventory. This is the case every single time I go there. Unfortunately have had to use this store for the last 13 years. I placed an online order and after 3 months decided to just cancel it since there was no update. I called everyday for two weeks and never once did someone pick up the phone. I will never understand why schools still use this place.

    I went into the store to order items back in August, when I was in the store they did not have the…read moreselection that I needed. The service in person was very helpful and informative. I reached out in September to follow up on the order as it has been 2 weeks at that point. Via telephone and was on hold for over 22 minutes and then the line hung up 2x. I sent a email and a few days later "We sincerely apologize for the extended delay in shipment for your order and thank you for your patience. As of now, your order is still delayed" (Sept 6). On the 28th I did a BBB complaint their response was it would take 6-8 weeks although, that was not communicated to me. Now I'm pissed because here we are October 13th and no shirt. On October 6th I emailed them because I was told again "We sincerely apologize for the extended delay in shipment for your order and thank you for your patience. As of now, your order is still delayed" when I emailed them the only offered to refund the money, when I asked about a discount it was 15% off which only covers the tax the shirts are $27 alone like wtf? I can't tell you about the value because what is there to go based off of?

    Photos
    DENNIS Uniform - Phoenix
    DENNIS Uniform - Phoenix
    DENNIS Uniform - Phoenix

    See all

    The Scrub Up Shop - uniforms - Updated May 2026

    Loading...
    Loading...
    Loading...