Cancel

    Open app

    Search

    MABS Auto Group

    3.0 (2 reviews)
    Closed • 9:00 am - 7:00 pm

    MABS Auto Group Photos

    You might also consider

    Recommended Reviews - MABS Auto Group

    Your trust is our priority, so businesses can't pay to alter or remove their reviews. Learn more about reviews.

    1 year ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of K U.
    0
    1
    0

    2 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    Ask the Community - MABS Auto Group

    You might also consider

    Verify this business for free

    People searched for Car Dealers 5,279 times last month within 15 miles of this business.

    Verify this business

    Toyota of Richardson

    Toyota of Richardson

    (837 reviews)

    North Dallas

    i came here to purchase my first car and Leo was super helpful. at first things were a little…read moreshaky, but we eventually came to a mutual agreement! i believe it took us about 2.5 hours and i pulled off with my used 2024 mazda! i'm super in love with it!

    My dad (older gentleman) bought a 2025 used Honda Accord from this dealership with only 16k miles…read moreand well under factory warranty still. When I looked at the paperwork, they added some MPP service contract ($3k), MPP wheel and tire package($2k) and a debt cancellation package($1.2k) and lumped it into his financing. My dad went back the next day to talk to Jacob Campbell(finance manager I guess) who did his finance paperwork and told him he didn't want the additional packages on there and Jacob told my dad he would take it off. Lo and behold they weren't taken off and when I got involved and talked to Jacob he said I need to contact MPP myself to have them cancel it but didn't tell me the "debt cancellation" was through another company. Luckily I found out it was separate and currently processing the cancellations with the companies directly rather than him making it right. On top of that, I've asked for the paperwork that includes the service agreement and member numbers for all three of these services he added and 2 weeks later we still don't have any of that paperwork. STEER CLEAR OF THIS DEALERSHIP AND THEIR ANTIQUATED SALES TACTICS!!! Thanks for no help making this right after the sale.

    Courtesy Nissan - Welcome to Courtesy Nissan in Richardson!

    Courtesy Nissan

    (525 reviews)

    Randy was great and tracked down items that were covered by warranty. I will being my Nissan here…read moreagain.

    I recently purchased a brand-new 2027 vehicle from Clay Cooley Nissan of Richardson, and I honestly…read morecouldn't be more grateful for my experience-especially because of Jackie! I came into the dealership with not-so-great credit, a limited credit history, and I had just started a new job. To be completely honest, I was nervous that I would leave without a vehicle at all. Somehow, Jackie was able to work a MIRACLE and get me into the exact type of vehicle I wanted with $0 down on a BRAND-NEW 2027 Nissan Kicks! What impressed me most wasn't just the deal she was able to get me-it was the way she handled the entire process. There were definitely moments where things became challenging, despite that, she remained patient, professional, respectful, and continued doing everything she could to help me and earn his trust. She never allowed the difficult moments to change the way she treated me or the effort she put into helping me. Jackie also had to deal with other customer situations while helping me, and she still managed to make me feel like I was a priority. That says a LOT about her professionalism and dedication. And honestly, the entire atmosphere at the dealership was great! Everyone I encountered made the experience feel welcoming and comfortable. I'm incredibly grateful that she went above and beyond to make something happen for me that I honestly didn't think was possible. She didn't just sell me a car-she helped make a moment I was nervous and uncertain about into something I'll genuinely remember. If I knew how to sell cars, I'd seriously consider working at that dealership right alongside Jackie! Thank you, Jackie, for working your magic, being patient through the process, and helping me get into my NEW CAR I appreciate you more than you know!

    Reliable Chevrolet

    Reliable Chevrolet

    (374 reviews)

    I've been working with my service advisor Bill Mullen since 2012, and I honestly wouldn't trust my…read morevehicle with anyone else. Over the years, he has consistently provided exceptional service, honest recommendations, and a level of care that's hard to find these days. My vehicle is paid for and I continue to bring it to the dealership where I purchased it for quality care service. Bill takes the time to explain what's going on with my vehicle in a way that's clear and never overwhelming, and I've always felt confident that I'm getting the best advice--not just what's convenient. His professionalism, reliability, and attention to detail are unmatched. It's rare to find someone you can truly rely on for something as important as your vehicle, but he has earned my trust time and time again. If you're looking for someone knowledgeable, dependable, and genuinely committed to great service, he's the one you want. Highly recommended! Gidget

    Reliable Chevrolet should seriously consider changing their name to Unreliable Chevrolet…read more This was easily one of the most unprofessional dealership experiences I've had. We were specifically interested in a black Chevrolet Trax. Initially, Devon told me the vehicle was unavailable because it was being used as a loaner. Then Mark contacted me and suddenly the vehicle was available again. Mark specifically told me they would pull the keys so the vehicle would not be sold and that it would be returned and available for us at our scheduled appointment the following day. This was not some vague conversation or misunderstanding. I confirmed the appointment by text, and Mark then called me again to confirm by phone that I received the appointment information. We made the trip to Reliable specifically because of those assurances. We arrived for our appointment and were told the Trax had been sold that morning. So what happened to pulling the keys and making sure it wouldn't be sold? To be clear, the vehicle being sold is not even what upset me the most. Cars sell. Mistakes happen. If we had simply been told, "We can't guarantee the vehicle will still be here," then I would have understood the risk before making the trip. What bothered me most was the complete lack of accountability afterward. Not once did anyone simply acknowledge that we had driven there because of the assurances their employee gave us and offer a sincere apology for wasting our time. A simple, "We screwed up. You were told the car would be held, and we're sorry," would have gone a long way. Instead, we were shuffled through alternatives. We were told about another loaner at a sister location. Then they pulled around a Trailblazer with a roughly $30,000 sticker price, despite the Trax we came there to purchase being in an entirely different price range. Eventually, we were told they could get another Trax around the same advertised price by Monday, except it would have approximately $1,999 in additional dealer charges. After everything that had already happened, I explained that I didn't feel they were doing nearly enough to make the situation right or earn our business back. Ray's response? "Well, maybe we're not the dealership for you." That response was unbelievable. We didn't ask Reliable to hold a vehicle and then fail to show up. Reliable told us they were pulling the keys. Reliable confirmed our appointment by text. Mark called again to confirm by phone. We showed up when we said we would. Yet after Reliable failed to follow through on what we were explicitly told, apparently expecting an apology or meaningful attempt to make things right meant we weren't the customers for them. Mistakes happen at every business. What separates a professional business is how it responds when it makes one. A sincere apology and genuine attempt to make this right could have completely changed my opinion of the dealership. Instead, we got no meaningful apology, were offered alternatives that didn't make sense for us, were presented with another Trax carrying roughly $1,999 in additional charges, and ultimately were told, "Maybe we're not the dealership for you." Ray, you're right. Reliable Chevrolet is definitely not the dealership for us. We'll happily spend our money somewhere else.

    Texas Cars Direct - She wants me to buy this for her Dad

    Texas Cars Direct

    (97 reviews)

    North Dallas

    Sold my 2017 Tesla Model S 100D to Texas Cars Direct on 7/25/26: $16,900 total, $10,852.93 of that…read moreowed to me as equity. They took possession the same day. What followed was 33 days of "we can't pay you until the title arrives" -- even though my lender confirmed in writing on 7/30 that the loan was paid in full. I'm an Army veteran and I handled this the right way: calls, patience, follow-ups, numerous conversations with their manager Mike. The day I said I'd had enough, his position was still that I could go to the DMV myself or wait another three weeks. Dismissive from start to finish. On 8/27 I showed up in person with the lender's paid-in-full letter. Only then did they hand over my check -- dated 7/27, two days after the sale. It existed nearly the whole time they were telling me they couldn't pay. The car had already been resold. (Keep-or-cut sentence:) Nothing in the bill of sale I signed conditions payment on the title. If you sell them your car, demand a payment date in writing. Every date above is documented.

    I purchased a Ford F250 from TexasCarsDirect back in September. I flew in from Chicago to pick up…read morethe truck. Upon arriving and meeting with David Urby, I took the truck for a test drive. There was some minor issues but the most glaring was the check engine light. David said the issues would be taken care of, go to lunch and come back in a couple of hours. He called me and said they needed a part that would not be there until Monday. David paid for my flight home and said the truck would be shipped to me. I received the truck late the next week. When driving from where I received the truck, the check engine light came on. I notified him of this issue and he said to have it fixed locally and he would reimburse me. It has been several months and many texts and calls and still no reimbursement. Up until this point, David lived up to his word but I am extremely disappointed to have to write a partial negative review due to not receiving this promised reimbursement. In addition, the check engine issue took two times to resolve, the second requiring an additional cost which I decided to absorb thinking I would get the promised reimbursement. In closing, David did live up to his word on everything until this reimbursement issue so I can't give a 5 star review due to this

    MABS Auto Group - car_dealers - Updated October 2026

    Loading...
    Loading...
    Loading...