Cancel

    Open app

    Search

    AUTOCARS

    3.5 (78 reviews)
    Closed • 10:00 am - 8:00 pm

    AUTOCARS Photos

    You might also consider

    Recommended Reviews - AUTOCARS

    Your trust is our priority, so businesses can't pay to alter or remove their reviews. Learn more about reviews.

    Reviews With Photos

    Advertised price

    *BEWARE!!!* AutoCars does not honor their advertised prices!! Today's personal experience: I'm looking to purchase and AutoCars had a car listed on Edmunds.com (a reliable, respected car dealer/website). Cool! Found a car that fit my needs, looked good, and was in my budget. Called my bank, got pre-approved for a loan and drove an hour to test drive, if all was good, I was ready to go ahead and purchase the car for the advertised price. However, when I arrived, the car was $1000 more?? When I showed the the salesman the advertisement and questioned the discrepancy, it got weird. He informed me that the advertised price was not correct and that they don't advertise their cars on the site where I was showing him the advertised car that brought me to their location. Yup. Same car he acknowledged was, in fact, for sale 10 days earlier, at the very price that was currently being advertised, and for which I was now trying to purchase the car. So, I got loan pre-approval, drove 2 hours during rush hour, to pay the full advertised price (I wasn't even looking to haggle!) for the car they were selling, only to be told that I was out of luck and "not understanding". Seems more like AutoCars doesn't understand honorable business practices. Considering it was someone at your business that messed-up, you definitely could've been more honest, flexible, and respectful. Trying to claim that Edmunds is just providing their advertising space to you for free is a strange way to work with your customers. If you were satisfied with the lower price 10 days earlier, they could've honored the same price today.

    Mercedes e350

    See all

    3 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Eduardo V.
    56
    183
    51

    3 years ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    6 years ago

    Business owner information

    Photo of Andy L.

    Andy L.

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of B C.
    3
    41
    15

    6 years ago

    Helpful 4
    Thanks 0
    Love this 2
    Oh no 0
    Photo of Kymm M.
    251
    42
    0

    4 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    6 years ago

    Great service. Easy car buying process. Friendly salesman/owner. Would definitely recommend.

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    5 years ago

    Helpful 2
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    5 years ago

    Helpful 2
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    4 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    5 years ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Emily G.
    166
    23
    1

    8 years ago

    Business owner information

    Photo of Andy L.

    Andy L.

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 1
    Oh no 0

    5 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    6 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    9 years ago

    Business owner information

    Photo of Andy L.

    Andy L.

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    7 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    7 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    6 years ago

    I appreciate all the great assistance from Mr. Andy Leano and for helping my Dad out to find his dream car.

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    8 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of M V.
    16
    52
    20

    14 years ago

    Business owner information

    Photo of Andy L.

    Andy L.

    Helpful 6
    Thanks 0
    Love this 2
    Oh no 0

    5 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    13 years ago

    Business owner information

    Photo of Andy L.

    Andy L.

    Helpful 4
    Thanks 0
    Love this 9
    Oh no 0

    7 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    9 years ago

    Business owner information

    Photo of Andy L.

    Andy L.

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    7 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    5 years ago

    First time car owner and the staff was super helpful and they had a great selection of cars. Definitely would recommend!

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    8 years ago

    Business owner information

    Photo of Andy L.

    Andy L.

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    7 years ago

    Great customers service ,negotiable they work with you I got my Camry here and they work fast

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Jc C.
    10
    5
    15

    8 years ago

    Business owner information

    Photo of Andy L.

    Andy L.

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 1
    Oh no 0

    10 years ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 1
    Oh no 0

    8 years ago

    Business owner information

    Photo of Andy L.

    Andy L.

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Lydia M.
    82
    14
    11

    8 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    8 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    6 years ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    8 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    6 years ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    8 years ago

    Mauricio worked tirelessly to get us financed. I'm so pleased! Excellent customer service and great inventory of cars to pick from

    Business owner information

    Photo of Andy L.

    Andy L.

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    8 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    9 years ago

    Business owner information

    Photo of Andy L.

    Andy L.

    Helpful 3
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    6 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    7 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    Page 1 of 2

    AUTOCARS Reviews in Other Languages

    Ask the Community - AUTOCARS

    Review Highlights - AUTOCARS

    “I called in and Mauricio was very accommodating to my situation and provided me with great customer service upon arrival.”

    Mentioned in 4 reviews

    Read more highlights

    You might also consider

    Verify this business for free

    People searched for Car Dealers 12,549 times last month within 15 miles of this business.

    Verify this business

    Puente Hills Toyota - Service drive-thru

    Puente Hills Toyota

    (1.6k reviews)

    I want to thank Tom Anderson at Puente Hills Toyota Service for helping me resolve the noise issue…read morewith my vehicle. I had brought the car in several times before, but the issue was never fully resolved. Tom was very patient, took my concern seriously, and continued working with his team to find the cause. He also reached out to Toyota for additional assistance. I really appreciate his effort, follow-up, and willingness to help throughout the process. Thank you, Tom!

    Even though my review is a bit late, it doesn't take away from how well I was treated. Despite…read morebeing at the dealership until almost midnight after a long workday, the finance team and digital sales consultants Nathalie Guerrero and Chris Arceyut were patient, kind, and incredibly accommodating -- truly worth the drive. I arrived with an unsafe car I had purchased just a month earlier, and after being dismissed or demeaned by multiple dealerships when asking for a fair trade‑in, Nathalie and Chris took me seriously. They never made me feel like I was asking for something "impossible." Instead, they helped me out of a bad situation and into a brand‑new car fresh off the truck. As a woman, it meant a lot to be treated with respect by both sales and finance -- no talking down to me, no dismissive attitudes, just honesty and professionalism. I originally hoped for a hybrid SUV, but safety and Toyota's reliability had to come first, and they guided me with genuine care. I will absolutely be returning to this dealership and hope to work with Nathalie and Chris again when I'm ready for my next trade‑in.

    Reynolds GMC Isuzu

    Reynolds GMC Isuzu

    (381 reviews)

    Engine light came on first in line at mark christopher…read moreService center could fix the problem Tuesday 5 days later came to Reynolds GMC where they will fix my truck today!!!! That's the service that earns my loyalty

    had a terrible experience working with Rudy Knoblloch at Reynolds GMC. At first, he came off…read morefriendly and helpful, but that completely changed the moment I mentioned I was shopping around and comparing prices with other dealerships. The pricing he gave me felt seriously inflated, especially for a truck he didn't even have on the lot and needed to source from another dealership. He became extremely pushy, constantly pressuring me for a quick answer because, according to him, he had to "lock it in" elsewhere. I specifically asked questions about the "max trailering" package because I wanted to understand if it was worth it. After doing my research, I decided I didn't need it and didn't want to pay an extra $5,000. That's when the attitude really shifted. He kept pressing for a "final answer," and when I told him I had doubts, he abruptly said he would be "bowing out." Trying to still move forward on my own, I simply asked him which dealership the truck was coming from so I could follow up directly. His response? He told me to f*** off and refused to share the information. Completely unprofessional, disrespectful, and honestly shady behavior. I would strongly recommend taking your business elsewhere if you value transparency and basic respect as a customer. F this guy, dont work w him . Hes got a pushy attitude snd a two face, he really lived up to the "used csr salesman" shadiness.

    Envision Chrysler Dodge Jeep Ram - West Covina

    Envision Chrysler Dodge Jeep Ram - West Covina

    (312 reviews)

    READ THIS BEFORE VISITING THIS DEALERSHIP!…read more This is a fully transparent, factual account of my experience attempting to purchase a vehicle from Envision CDJR West Covina, an experience that ultimately involved deceptive and unlawful practices. I'm sharing this so car buyers can be informed, alert, and mentally prepared before engaging with this business. On Saturday, October 4, I inquired about a 2022 Jeep Grand Cherokee listed at $22,995. On October 5, I re-confirmed this price and scheduled a test drive. Upon arrival, I was assisted by Liam, who was kind, respectful, and professional. After inspecting and test-driving the vehicle, I was ready to proceed with the purchase. At the sales desk, I informed Liam that I had a pre-approved loan at 6.5% APR. I understood a standard credit check would be required to initiate an "options contract," allowing my lender to fund the dealership within five business days. I also requested to add anti-theft protection to the vehicle. After my credit was run, I was transferred to the Sales Manager, Assad (spelling may vary). Assad then presented the following: Vehicle price: $28,990 Loan APR: 11.9% (through his financing company) Anti-Theft package: $1,995 When I questioned these inflated figures, I was told that to purchase the car, I was required to buy several "add-on services" including paint protection ("special waxing"), interior warranty coverage, roadside assistance, and one other item totaling $5,995. When I firmly declined, Assad replied: "If you want to buy the car from me, you have to purchase these items." When I asked why I couldn't use my pre-approved financing, he said: "In order for me to sell this car to you at this price, you have to finance through me otherwise it doesn't make business sense." I also challenged the anti-theft charge, noting I knew the retail cost was around $995. After pressing him, he lowered his price to $1,295. After much back and forth regarding the loan company, he reluctantly allowed me to use my own company, and later reverted again to me using his, reducing his loans APR to 6.9%. He quoted $4,995 for an extended warranty, though I confirmed the genuine Mopar full-coverage warranty costs roughly $2,500 another blatant markup. Deceptive Advertising Their website contains fine-print language stating: "All pricing and advertised prices for any/all vehicles offered for sale do not include dealer-installed accessories, which can be purchased for an additional cost." This language is buried and not displayed near the listed price, misleading customers to believe the online price is accurate. When I confronted Assad, pointing out that the disclaimer gives buyers the option to decline dealer add-ons, he insisted "the work had already been done." This was false, the dealership had only recently acquired the vehicle and could not provide any proof that such work had been performed. California Law: Full Price Disclosure Required Under California Vehicle Code §11713.1(e) and Business & Professions Code §17500, it is unlawful for a dealer to advertise or list a vehicle at one price and then add undisclosed charges later (except for legitimate taxes, DMV fees, and documentation fees). That means: The advertised or window-sticker price must include all dealer-installed accessories, markups, or add-ons that are not optional. A dealer cannot advertise a car for "$22,995" and then raise the price because of paint protection, nitrogen-filled tires, or GPS trackers unless those were clearly disclosed in the listing. Mandatory Hidden Add-Ons Are Illegal If an add-on has already been installed and cannot be declined, its cost must be included in the advertised total price. If it's optional, it must be clearly presented as such in writing. When I informed Assad that refusing to remove the add-ons was illegal and that I would report him, he replied: "Everyone buying cars here today is paying for my add-ons." He then accused me of "extortion," which is ironic given that his business model appears to rely on coercing and misleading customers into paying thousands in unwanted add-ons. My Final Takeaway I drove one hour to this dealership, spent three hours there, and left feeling angry, deceived, and taken advantage of. That same day, I found a similar vehicle at another dealership, lower price, no forced add-ons, and a completely transparent process. In summary: This dealership's practices violate California's truth-in-advertising laws and exploit unsuspecting buyers with hidden fees and predatory sales tactics. If you plan to visit, get every number in writing upfront, refuse to sign anything until you confirm the full price, and report deceptive behavior to the California DMV Investigations Division and Attorney General's Office.

    Took my Challenger in for a high pitched squeak and what feels like a hard bump when turning at low…read morespeeds to the right. My powertrain warranty is still good, however, the service department advised that each issue would cost $240 to diagnose and wouldn't covered by the power train warranty. If the issue ended up being power train related the work would be under warranty but the $240 diagnostics FEES would still be paid. This feels like a scam to me. This isn't the first time I've brought my car in for these issues, they just failed to fix them. The diagnostic alone was quoted to take 2-3 days to complete and not including Saturday, which today is Saturday. Then longer for the work to be completed. This isn't the first time I brought my vehicle in for these issues, they just failed to fix them the first time. Dodge has really failed me as a customer and because of this I won't be buying another Dodge. They don't make them like they did for Al Bundy!

    AUTOCARS - car_dealers - Updated October 2026

    Loading...
    Loading...
    Loading...