Cancel

    Open app

    Search

    Suburban Propane

    1.0 (1 review)
    Open • 8:00 am - 5:00 pm

    Suburban Propane Photos

    You might also consider

    Recommended Reviews - Suburban Propane

    Your trust is our priority, so businesses can't pay to alter or remove their reviews. Learn more about reviews.
    Yelp app icon
    Browse more easily on the app
    Review Feed Illustration

    4 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    Ask the Community - Suburban Propane

    You might also consider

    Verify this business for free

    Get access to customer & competitor insights.

    Verify this business

    U-Haul of Golden Ring

    U-Haul of Golden Ring

    (21 reviews)

    First of all let's start off with the employees here are about the laziest people you could…read morepossibly come across. That's is they are even at the "counter". They hide from the customer I believe. Now... BE CAREFUL with your debit/credit card at this place. Days after I returned their van they were still trying to charge my card. $38 then $39 then $79. Ooo nah I called my bank and disputed every single charge. Then on top of that the first van I was supposed to get was one price then the lady at the "counter" did it manually and it was more. I asked why and she said maybe the app didn't include the taxes and stuff. Lady WHAT? Are you dead a**? Yeah the app didn't charge me $45 insurance because I declined it but this lady here just went on and threw it on my bill. The van literally had 0 gas... like the light was on and they tried to say it had a 1/4 tank. No it's on E!! The mileage was waaaay off. Man listen just avoid this location all together.

    this u-haul location is always either short-staffed or extremely slow with service. their computers…read morerun very slowly, and every visit i've had here has been the same -- long waits and poor service. the only time things went quickly was once when i happened to be the only customer. today it looked like only two people working. they finally added a bell for propane (instead of making customers walk all the way to the desk inside), but even after ringing it, no one came for over 10 minutes. another customer pulled up behind me for propane, and still no one showed. i went inside and there were just two customers ahead of me in line, but after waiting about 5 minutes with no progress, i gave up -- leaving behind both the product i planned to buy and the propane service. as i drove out, i saw the same staff member walking around with people instead of assisting at the propane station or front desk. this isn't the first time i've had this experience here. the service at this location is consistently awful and frustratingly slow.

    Gerner Energy - From our office in Monkton, MD, we service all of our customers. Locally owned and operated!

    Gerner Energy

    (6 reviews)

    I would strongly recommend avoiding Gerner Energy. Our experience with their billing practices and…read moresubsequent customer service was abhorrent, and I would frankly never trust this company with any matter again. We called Gerner on 8/12 regarding a propane leak in the line that goes into our generator. We shut the line off in advance of calling Gerner. We were explicitly told during this call that there was a diagnostic fee of $139 and that the technician would diagnose the problem and Gerner would provide us with a quote BEFORE any repairs were performed. We agreed to a service call on that basis. The technician came to our home same day on 8/12 and was at the house for a little over an hour. He diagnosed the issue and, unknown to us at the time, performed repairs without our knowledge or consent. There were no new parts on the line when we checked it later that day, so naturally we assumed that Gerner was going to provide us with the promised quote and that we would schedule repairs from there. Unfortunately, that did not happen. On 8/17, we received both an invoice and a $417 charge on our card for those repairs. The invoice provided no meaningful explanation or itemization of how Gerner arrived at $417. Even more absurdly, that invoice we received on 8/17 stated our card was to be charged on 8/13. Apparently we were supposed to travel back in time if we wanted an opportunity to question the bill before being charged. We've spoken with Gerner a handful of times and received shifting explanations of what that $417 represents. Initially, we were told that the $139 fee covered an hour and essentially re-triggered as soon as the technician was there for more than an hour. Interesting explanation considering that $417 would imply 3 hours of labor despite the fact that the technician was at our home for roughly an hour. The next explanation was that actually $278 was the "minimum" charge and that this had supposedly been disclosed to us when we originally scheduled the appointment. It was not. Had we been told that the minimum charge was $278, we would not have scheduled the service call in the first place. Not to mention that every explanation we received from the office conveniently failed to address the fundamental issue: we did NOT authorize the repairs in the first place. On Wednesday, 8/19, my husband finally had the opportunity to speak with the owner, Kip Gerner. His proposed resolution was a $50 CREDIT to our account. We told him that this was not a fair resolution and that we wanted a refund. Kip said he would think about it and get back to us. Later that same day, he left a voicemail stating that he was willing to consider a larger credit, but the voicemail ended abruptly. We called Gerner less than 10 minutes after Kip left the voicemail and were told that he was "too busy" to speak with us now and that he would give us a call back later. It is now Friday and we have not heard from him. At this point, the money isn't even the most concerning part. It is the complete lack of trust created by this experience. We agreed to a $139 diagnostic visit after being explicitly told we would receive a quote before repairs. Instead, repairs were performed without a quote or approved price and $417 was charged to our card. When we questioned it, we received changing explanations for the bill, offers of a future account credit instead of an actual refund, and finally a promise from the owner to follow up that he simply did not keep. We gave Gerner multiple opportunities to explain the charge and make this right. They chose not to. If you are considering using Gerner Energy, I would strongly suggest saving yourself the headache and calling someone else.

    We have purchased our heating oil for three properties from this company for somewhere between 7 to…read more10 years. They have us on auto delivery and they're always on top of our delivery timing needs. The drivers are great --courteous and friendly. And anytime I have had to call the office the owner and staff are really helpful.

    Lowe's Home Improvement

    Lowe's Home Improvement

    (49 reviews)

    I purchased a Midea refrigerator and they sold me a returned refrigerator. The refrigerator stopped…read moreworking in 6 months. When my husband and I went to get a refund they refused us. I have receipts of the purchase. They said Midea would fix the refrigerator, then Midea refused to. We paid $130.00 for a warranty that the Lowes associate stole from us. I distinctly saw my husband pay her $I30.00 for the warranty. I hate this store and I will never purchase anything from them again. Very poor service. They took our money and never gave us a refund.they are the worst.

    We have to make my life accessible as we go. We build ramps into our friends' houses. We fix our…read moreapartment so I can reach things, or not fall out of my wheelchair trying to get over that thing on the floor that separates the kitchen linoleum from the carpet (or the entrance into the bathroom). And we try to fix my 20+year-old accessible van as problems arise. Not to mention we still have all the home and life problems that everyone else has, that would require a trip to the home improvement store. This time we needed charcoal and wood chips so we could smoke a turkey for a gathering of friends to play Cards Against Humanity. I'm pretty sure that we bought our grill from Lowe's, too, just not this location. Yes, we use a regular, cheap black Weber grill to do our smoking. And every turkey we've made (we've done this at least three times) has turned out delicious and moist. Jeremy also needed an extractor kit/set because the arm that holds open the back hatch of our van broke randomly a couple weeks ago, and the screw is stuck in the panel of the van. Being an adult is so much fun, I tell ya. We needed help finding the extractor set, but we didn't even need to ask for help. Our confused conversation caught the attention of one of the employees, and he walked us right to the display. I do love it when I don't have to track down employees. It was a lackluster and uneventful trip. We found everything we needed. Since it's not spring yet, the store seemed sad and boring because there's nothing seasonal on display. While I do love Christmas nonsense, springtime is the best time at Lowe's. I need the outdoor garden area in my life! I need flowers and hope! Would recommend, especially in the spring.

    Suburban Propane - propane - Updated October 2026

    Loading...
    Loading...
    Loading...