UPDATE BELOW
CHECK YOUR CAMERAS FOR 09/01/23 @ 11:30, I DROVE MY VAN TO YOUR RIPOFF SHOP
Dropped my van off on Sept. 1st for them to ONLY plug in the OBD reader to verify what Honda of Dalton had said which was the spark plugs need to be changed, I also asked if the driver's side sliding door could be looked at because the cable had broke, I explained to John and an elderly man in the office to ONLY do that and then call my warranty dept and then me too let me know BEFORE anything was actually done / repaired and I was told "Oh absolutely" well between Sept 1st and Sept 21st (3 weeks) I called the garage too find out a status, it was after 2 weeks before the van was even moved into the garage, at the end of EVERY SINGLE call I would tell them to call me BEFORE anything was done/replaced/repaired and John, Tony & a new guy who started the day before, would say "ooh of course", well on Sept 21st, I got a call from John telling me that they done a compression test ($224.10) for no reason nor approved by me first, and he said it passed with flying colors, so they replaced the spark plugs which I was charged
$307.86 for the plugs + $188.72 labor, the plugs cost $167.94 from Advance (where they were delivered from) which means their mark up was $139.92 unheard of, at the end of the day it cost me $846.39, their mark up for the plugs $51.31 when they actually cost $27.99 minus their 10%
UPDATE: CHECK YOUR CAMERAS, I DROVE MY FREAKING VAN TO YOUR SHOP!!
John you are flat out lying about all of that, my warranty is still in effect and current, I have spoken to them and there is absolutely no record of you or anyone else calling to even begin a claim, my oil is changed every 3,000 miles at Valvoline in Fort Oglethorpe, NO ONE including yourself ever called me until Sept 21, the day before I picked my van up, and I'm not sure how you would know anything at all that was told to me when I dropped my van off due to you not being in there at all, Tony was the only one I dealt with that morning, and I , and as far as me not keeping my maintenance up on my vehicle, I was not driving my van during the time I was trying to get it to you, hell I may be a woman but I am no where near stupid about vehicles as you're trying to protray, I NEVER approved any work to be done only put it on the code machine and then let me know.
You're lying about everything you put in your ridiculous reply, and the day I finally got my van back, I dealt with an older gentleman that I expressed all of my feelings about being lied to by YOU and the freaking price gouging you do, and his reply to me 2 time's was "all I can say is what I was told to say is, in the market" even a guy that use to work for you was there for a quote and he heard every word and his wife said "Let's go and find somewhere else"....
So long story short, you're in the business of ripping people off, and apparently lying about everything when they make a review to make yourself look good... No matter the cost.
State Line Auto Service (Owner)
19 hours ago
Hi Samantha, we communicate to you every step of the way. You canceled you appointment no less than 3 times before you finally dropped your vehicle off. When you finally did drop your vehicle off we communicated to you that we were 3+ weeks out on being able to get to your vehicle and we would do everything possible to get to your vehicle as quickly as possible. Your warranty company canceled you due to you not maintaining your vehicle properly by completing oil changes regularly and other normal maintenance items. We told you when we removed the spark plugs from your engine that the porcelain in the plugs had broken and gone into the combustion chamber, there was also some metal from the electrode that had broken off on the spark plugs. This is why we recommend a compression test, without we couldn't know if the cylinders were damaged due to your lack of care and maintenance. You approved the test and we completed it. Fortunately there wasn't any damage and we recommend plugs, you approved and we completed. We also looked at your doors at no charge and reported to you that they would need to be removed from the vehicle and completely gone through because some of the components were bent, actuators no longer worked and cables were broken. You declined this work. As it relates to your bill, we are a for profit business and not a charity. I wish we paid the price for your parts that you think we did. If I did I wouldn't have to work nearly as hard. I'm glad your vehicle is running well unlike it was when you towed it into us. read more