Cancel

    Open app

    Search

    Wet Rock Gardens

    5.0 (4 reviews)

    Wet Rock Gardens Photos

    You might also consider

    Recommended Reviews - Wet Rock Gardens

    Your trust is our priority, so businesses can't pay to alter or remove their reviews. Learn more about reviews.
    Yelp app icon
    Browse more easily on the app
    Review Feed Illustration

    10 months ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    5 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    14 years ago

    Helpful 1
    Thanks 1
    Love this 2
    Oh no 0

    8 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    Verify this business for free

    People searched for Florists 913 times last month within 15 miles of this business.

    Verify this business

    Affair with Flowers

    Affair with Flowers

    4.1(13 reviews)
    0.8 mi
    $$

    Worst florist around!!! Terrible business practices. I went in with a picture of my bridal bouquet…read more Was told it would cost me 65.00. Come my wedding day when my friend picked up my bouquet the bouquet I got was not like the picture at all. I called in tears. Said they would have manager call me back. No call. They called me night before to see when i would pick it up and to make sure it would be ready. Finally called me sunday, i missed cal and called right back. No answer. Saw tonight they emailed me saying it was my fault because they were doing me a huge favor for the price I wanted to spend. I would have spent as much as needed for my bouquet THEY ARE THE ONES WHO SAID 65.00! Going to make it a point to let everyone know how they are and will be posting the pics and their email on my page. Terrible business!! Here is email they sent me when I COMPLAINED. They didnt even have the decency to get ahold of me on the phone. Kelli bouquet sept 13 kelli bingham I have been thinking and I think I want to stick with the roses. kelli bingham Hello I wasnt sure if you got my email with my bouquet picture. I want it just like the picture but with dark purple roses instead of light purple.... N Nick & Monique Lake Sounds good J From: kelli bingham [mailto:kbingo2010@gmail.com] Sent: Kelli, Good morning I am sorry to hear you felt your bouquet was less than what you wanted. I do however need to remind you that I did you a huge favor by making your bouquet in the budget that you had told me you had to work with. It is very unfortunate that you were not please as we strive for customer satisfaction. In fact that is why I quoted you such a low price due to you being obviously emotionally upset with the thought of being unable to have wedding flowers. Again I apologize that you were less than happy. I will not be issuing a refund due to the cost of the flowers and supplies. Not to mention the time it took me to spray the white roses dark purple at your request. After all of my time I not only made zero profit but actually took a loss. We are sorry for any inconvenience and wish you the best. Sincerely , Nick & Monique Lake Affair with Flowers

    I don't think I've ever given a one star review before, but I think it's applicable when dealing…read morewith this florist. I ordered a large bouquet of flowers for my mother-in-law for Mother's Day through one of the larger online retailers (to be fulfilled by the local florist). I even paid for the upgrade to the "Deluxe" bouquet for a total of $65. I read the website carefully to make sure I could be reasonably assured that the photo shown was representative of what would be delivered. I lucked out in that the description under the Deluxe upgrade was that the flowers delivered would be "as close as possible" to the photo on the website. I absolutely anticipated some difference in the actual bouquet, particularly since it was going to be a busy weekend, flower-wise. Not quite. SEE THE PHOTO I uploaded to show what my mother-in-law actually received in a split-shot of the photo on the website. In other words, it was a fraction of what I paid for! The filler greenery was dying by the next day, one of the two lilies broke as soon as it opened and even the ribbon was fraying. I emailed Monique on Monday with the photos and a printout of the description of the Deluxe upgrade. She left me a voicemail on Tuesday, which I returned the next day. I didn't hear anything by the next day, so I forwarded my original email again on Wednesday night. Still no response. I forwarded my email so she could see it for a THIRD time on Friday and let her know I would contact the originating website if I didn't hear from her by Monday evening. I received an email from her on Monday morning apologizing for the delay "because the shop was closed for the weekend". I'm not sure that explained the delay between Tuesday afternoon and Monday morning, by at this point, I was happy to receive anything! I attempted to email her back, but her the email bounced back because her website had expired on 5/16/15. Sigh. So I called her and just crossed my fingers that someone would answer. She told me that although I had spent $65 with the originating vendor, only a small amount of that money actually reaches her, so she filled the order based on that. I didn't catch the exact dollar amount, but it was in the neighborhood of $16. I told her that although I sympathize, her financial arrangement with the originating website should have no bearing on me. If she didn't receive a large enough cut to make it worth her while to fill these orders, then she should definitely speak with them - but cheapening my order was not the appropriate way to handle that issue. She then tried to tell me that the bouquet she prepared WAS the same as what I ordered - but it was just that the lily hadn't opened yet. I wondered if she was kidding. I clarified again with her - did she *really* think the two bouquets were the same? She said she wouldn't argue that point any further. I let her know that I ordered the same bouquet from the same website for my mother in Portland - and it was delivered on par with the website photo without issue. It didn't matter; it was obvious I was getting nowhere with her and the fact that I had waited a week for this conversation was not helping matters. When I told her I would speak with From You Flowers directly to request a refund, she told me that was a good idea. Wow! I, too, own my own business, and I can confidently say that I wouldn't have clients if this was how I chose to handle questions and concerns. The next time I order flowers in the Eugene area, I will choose any other available florist besides Affair With Flowers.

    Photos
    Affair with Flowers
    Affair with Flowers
    Affair with Flowers

    See all

    Wet Rock Gardens - florists - Updated May 2026

    Loading...
    Loading...
    Loading...