Cancel

    Open app

    Search

    Tervis

    3.7 (3 reviews)
    Open 10:00 am - 11:00 pm

    Tervis Photos

    You might also consider

    Recommended Reviews - Tervis

    Your trust is our priority, so businesses can't pay to alter or remove their reviews. Learn more about reviews.
    Yelp app icon
    Browse more easily on the app
    Review Feed Illustration

    4 years ago

    Helpful 20
    Thanks 0
    Love this 23
    Oh no 0
    Photo of Justa G.
    29
    100
    442

    5 years ago

    Helpful 2
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Jim F.
    0
    66
    7

    5 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    Ask the Community - Tervis

    Verify this business for free

    People searched for Kitchen & Bath 310 times last month within 15 miles of this business.

    Verify this business

    Pinecrest Townhomes

    Pinecrest Townhomes

    3.0(2 reviews)
    2.0 mi

    Spare yourself from booking. We booked our stay for Friday through Sunday. The listing advertised…read morean indoor pool available for use. This was the main reason we booked through VRBO for this property due to that specific amenity for our children. We arrived around 4pm Friday and noticed in the welcome message it didn't mention a passcode to the pool so I messaged the owners asking for a code then they proceed to tell me it was not available for use although the listing stated it was. We then reached back out to them explaining how upset we were by the false advertising and asked for the reservation to be canceled and refunded. After 2 hours we got zero response. We ended up having to contact VRBO ourself and going through over an hour process just to get a refund. During the time we were on the phone with VRBO they reached out to the owners who finally responded back and stated they would only give us 15% refund back. Umm.. no thank you. We further spoke with VRBO and provided them with screenshots of the listing where it stated it was available for use then we sent pictures of the actual pool that was drained and the screenshot of the conversation with the owner. After a 4 hour ordeal VRBO stated the host had 48 hours to refund us or VRBO would provide us a letter to dispute with our bank. The refund is now pending however it's about $45 short of what we actually paid. Ontop of the false advertising that the owner provided the area was super noisy as the building is outdated and the walls were super thin. We ended up finding a last minute room at the Riverstone resort and spa and I just say this place is amazing!

    LOVE this place!!! 2 story Townhomes with a big living area downstairs, dining area, full kitchen,…read morewasher and dryer and individual patios. There was a half bath downstairs and upstairs has two bedrooms with full baths. The staff has been top notch and we enjoyed the trees and scenery from our unit. The resort is off the Parkway which is a good thing!! It definitely helps in the light and sound department. (Meaning you don't have to put up with all the traffic, neon and noise from the parkway.) However, it is close to Teaster and Old Mill Road so location made the parkway very accessible. Less than 5 minutes to Dollywood or Splash Country. Learn how to use Teaster and Veterans and you will save yourself a considerable amount of traffic woes and time.

    Photos
    Pinecrest Townhomes
    Pinecrest Townhomes

    See all

    Tervis - kitchenandbath - Updated May 2026

    Loading...
    Loading...
    Loading...