6/25/25
I took my Mercedes into this place for an oil change about a month ago. The add oil light comes on a few days ago. I have never seen this happen. I go back explain what is going on of course they say we'll it could be anything. At this point I don't want you touching my truck. I will take it to the dealership like I always have but tried something diff. I requested my refund AJ was rude and everyone got scared of him. Premier Auto Imports were not so Premier and talked to me out of pocket because I am a black female. You guys haven't heard the last from me. BEWARE good ppl.
6/26/25
Whoever wrote that response is a liar. The oil light was clearly on. AJ was defensive and was not helpful. Why would I allow this company to do anything else to my truck. Again my oil light only comes on after 10000 miles not after an oil change at 1500 miles. However you would like to dress it up to fit your needs. I spoke to only AJ everyone else was scared to talk. Yes I requested my money and will sue you over the principal, $150 will not make or break me. Ask yourself if my oil light had not come on. Would I have went back over there? I have an appt on Sat at the dealership and will post their professionals finding. Their response had the same attitude that AJ had.
6/25/25
Premier Auto Imports (Owner)
15 hours ago
Thank you for your feedback. We take all concerns seriously and are committed to delivering quality service and clear communication.
Your oil change was performed at Premier Auto Imports over a month ago and after more than 1,200 miles of driving. When you returned, you mentioned an oil light, but upon inspection by our manager AJ, no oil light was found to be present. Out of courtesy, AJ offered a complimentary diagnostic to help identify any potential issues, and another manager, Lacoya, offered to top off your oil, both of which you declined.
You requested a refund for the oil change, which we could not issue, as the service was completed properly and well outside of the timeframe or mileage where a related issue would typically occur. Your vehicle may have other underlying issues. We want to assure you that if there had been any error on our part, we would have addressed it at no cost to you but you refused any assistance and kept insisting for a refund.
You mentioned that your vehicle is a newer model with a sophisticated smart system; wouldn't it have notified you immediately if there was an issue with the oil change? It would have notified you well before 30 days or driving over 1200 miles.
We stand behind the professional service provided by both Aj and Lacoya. They were both anything but rude and unprofessional as you stated in your review. Aj insisted on putting your vehicle on the lift for a complimentary diagnostic. They tried to assist you several times but you were clearly here only to get money. read more