Liars and unprofessional! The girls who work there are nice but this one Dude is making the orders is lame! Twice he has messed up our order. I will paste our whole conversation with management who responded, if you care to read. The point is, they messed up again and instead of simply apologising, the guy who makes the Acai's flat out lied to his boss!!! He said all the other orders were phone orders, when in fact they all came in after us and they ALL ordered at the register which is why I said the manager should have checked the register history to see there were NO PHONE ORDERS before us! I watched them ALL pay and get their drinks, bowls and bars before us.
When 5 people who ordered after us and got theirs, I finally asked what happened to our order. The Dude lied and said, we did not order but asked what we ordered. If we did not order, then how did he know to substitute mango for berries because we did not tell him that on the reorder? Then he lied to his boss about them all being phone orders!
I could go on but what's the point! An owner who is as lackadaisical about his business is not worth any more of my time. There are plenty of other Acai places who are just as good and competitively priced. They do have a good product, just not good service! Bottom line...Loose the Dude making the orders!
~~~~
Me: Last time they confused our order. This time they completely skipped our order and served the 5 people behind us before we brought it to their attention. The irony is they have signs begging for tips, which I did before they lost our order. Someone needs to remind them what T.I.P.S stands for...To Insure Proper Service!
Owner: Sorry to hear that you were not happy with this service. I have checked with our employees and the orders they passed out before your order were phone orders . All phone orders, since they are already ready, have priority to be passed out as soon as customers came to pick up. Sorry to hear that it makes you think your order was lost but it wasn't . All bowls takes 10 to 15 minutes to process if you place the order at the register. We encourage you to call ahead next time if your time is limited. Thanks again for your patronage.
Me: Well then you have convinced me your establishment is not reputable because that is a flat out lie!!!
2 single men came in and ordered right after us, then 2 good looking girls came in after them and ordered, then 2 other guys together came in after all of them, then 2 more single order guys came in after all of them. And ALL OF THEM asked if we had ordered and walked up to the register to order. And I remember watching the last guy tip $2.
I even commented that we just beat the rush! Then they made everyone else's who absolutely DID NOT order online!!! They all asked us if we were in line and then ordered and paid at the register.
All of this could have been avoided with a simple apology. Now to make matters worse, your employee's have lied and you are a fool to believe them!
It is very easy to prove, look at your sales receipts at the same time this sale was made and you will see some people came in and bought health bars and some got Acai bowls and one guy directly after us got a smoothy. None of them were phone orders!!! read more