Cancel

    Open app

    Search

    El Caballo Park

    4.0 (2 reviews)

    El Caballo Park Photos

    You might also consider

    Recommended Reviews - El Caballo Park

    Your trust is our priority, so businesses can't pay to alter or remove their reviews. Learn more about reviews.
    Yelp app icon
    Browse more easily on the app
    Review Feed Illustration
    Photo of Alex D.
    267
    1715
    14825

    2 years ago

    Helpful 10
    Thanks 1
    Love this 7
    Oh no 0

    2 years ago

    Helpful 1
    Thanks 1
    Love this 1
    Oh no 0

    You might also consider

    Verify this business for free

    People searched for Horseback Riding 766 times last month within 15 miles of this business.

    Verify this business

    Miller Equestrian Services

    Miller Equestrian Services

    4.3(39 reviews)
    2.9 mi

    Riding horses has been a dream for both our daughters. We came to Miller Equestrian as a Christmas…read moregift to our daughters and have always been very pleased. The owners Ann and Frank are the nicest hardworking people you will ever meet. They are both 100% hands on people, and for that reason you get a family environment when you walk in the barn. The trainers have all gone above and beyond for our girls, they have a genuine care and respect for the horses and the riders. Our youngest is trying her hardest to one day be apart of the show team. She is being trained very well by all the trainers, especially Katie & Ann. They both take the time to teach fundamentals to make her a better rider. Our older daughter has a developmental delay, her trainer, Aurora is very patient but disciplined while keeping a calm presence. The barn has a great family oriented atmosphere, everyone has a great sense of humor and we're grateful we found them!

    My child had one lesson here several years ago. The owner was rude and aggressive. The lessons…read morewere given by a fellow student (teenager). The tack on the horse was incorrect and my daughter almost slid off. Lesson took place walking back and forth in a crowded barn dodging random dogs. Horse escaped during our lesson and it was utter chaos; owner yelled at everyone once the crisis was over (including me) for not reacting fast enough. My child still rides; we live across the street from Miller but drive 30 minutes to a barn she loves with excellent instruction where I don't worry about her safety.

    Photos
    Miller Equestrian Services
    Miller Equestrian Services - This place is great.  Hard lessons that keep the student working, learning and tired after a session.

    This place is great. Hard lessons that keep the student working, learning and tired after a session.

    Miller Equestrian Services

    See all

    The Ranch at Bandy Canyon - On our way out over the bridge and beautiful gate entry

    The Ranch at Bandy Canyon

    4.0(253 reviews)
    7.1 mi

    I coordinated a wedding here and absolutely love the team. They're so on top of everything to make…read moresure guests have an amazing wedding weekend and/or stay. Their staff is so friendly and the grounds are beautiful. Such a hidden gem in San Diego!

    Update 3: ResortPass admitted that Bandy submitted a block request on our account stemming from…read moreconcerns they expressed regarding a review left on a third-party site. So again, as a CA resident/consumer, I left an HONEST, negative review on Yelp and was retaliated against by the hotel. Updated to add: why are all management responses from someone named Andi C. now? What happened to Emma's responses? This just keeps getting stranger and stranger. Andi was not the manager we spoke to that day, but Emma. Bandy got my ResortPass account restricted after we complained about the service. ResortPass still gave us the refund for $235. According to CA law, as a consumer, we're allowed to leave an HONEST, negative, review without retaliation. We have documentation etc to back it up. This is from ResortPass " Regarding your account, after reviewing the circumstances of your visit with our hotel partner, we have made the decision to restrict future bookings on your account. This determination is final, and we're not able to share further specifics beyond that. If you'd like to discuss the visit itself further, you're welcome to reach out to the hotel directly."

    Photos
    The Ranch at Bandy Canyon
    The Ranch at Bandy Canyon
    The Ranch at Bandy Canyon

    See all

    San Diego Trail Company - Arizona was a super sweet horse

    San Diego Trail Company

    4.6(111 reviews)
    12.7 mi

    I took some time to type this review as I would never want to negatively impact a company but…read morethought I owed it to the community to share our experience. We recently had a very disappointing and concerning experience with this horseback riding company. Unfortunately, the horses provided for our group did not appear to be properly trained or well-managed. Several of the horses were extremely difficult to control, and their behavior raised serious safety concerns from the start. During the ride, two horses became particularly unruly and ended up bucking, throwing two members of our group off onto the ground. This was a frightening and potentially dangerous situation that could have resulted in serious injury. While we understand that working with animals always carries some risk, this level of behavior suggests a lack of adequate training, supervision, or proper matching of horses to riders. After this negative experience the Owner refused to reimburse us. She offered us a credit to come back and take another ride with them. After this experience, the ladies are terrified to get on another horse. I would strongly encourage the company to review their safety protocols, horse training practices, and staff preparedness to ensure a safer experience for future guests. I leave you all with the horses are beautiful and you can tell they are well taken care but you should be a very experienced rider if you book with this company.

    PLEASE READ THIS!!!! I DO NOT RECOMMEND THIS COMPANY. FOR…read moreYOUR SAFTEY TRY ANOTHER HORSE COMPANY WITH BETTER TRAINED HORSES AND A MORE CARING OWNERS. This what I sent to the owner after my other friend send a massage. We were offered some type of credit. There's no way in hell I would ever return here! To top it off... the owner said she replied with an email after several attempts to get her to respond. Nothing! To give you an idea of our experience, I'm being very transparent and showing you what I sent to the owner and her not responding with any type of concern. Good afternoon, My name is Jonnie Thomas, and I was one of the eight riders on the Saturday, April 18th 2:30 PM trail ride with Gabby. I am writing to formally request a full refund for all eight participants due to the unsafe conditions and negligence we experienced during this ride. While we understand that waivers were signed, those waivers do not absolve your business from responsibility when horses are knowingly placed into service in unsafe conditions. Several horses appeared overworked (some reportedly on their third ride of the day), hungry, and agitated--conditions that directly contributed to dangerous and unpredictable behavior. I was assigned the horse Maverick and was explicitly warned about his aggressive tendencies. Despite having prior riding experience, it became immediately clear that this horse was not suitable for a group trail ride. During the ride: * Maverick attempted to buck me off early on. * He later bit Gabby, causing her to bleed. * On the return, he became unresponsive, agitated, and ultimately bucked me off causing myself injury. * He then ran off, spooking the other horses and causing a chain reaction that resulted in two additional riders falling. As a direct result of this incident: * Two riders required medical attention at urgent care. Sprained wrist and CT scan. * Multiple riders experienced significant emotional distress. * The ride became chaotic and unsafe for all participants. It is also concerning that, despite this being described as an "investigation," no one from your organization has contacted the riders involved to obtain firsthand statements. A proper and credible investigation must include the accounts of those directly affected. Given the severity of this incident, we expect: 1 A full refund for all eight riders 2 A prompt and direct response addressing this matter We request a response within 5 business days. If this matter is not resolved promptly, we will be forced to pursue additional steps, including formal complaints and public reviews detailing our experience. We would strongly prefer to resolve this matter professionally and without escalation. Please respond at your earliest convenience. Nothing! The owner is very unprofessional! Be warned! Please go somewhere else. *** I honestly can't believe the responses from this owner and Gabby!!!! Gabby was in the front so did not see the craziness that happened in the back. I have 8 girls saw Gabby get bit, so for her to deny she was bit is wild to me. 2 of our girls went to the hospital and yes, in fact had injuries. I wish I could upload our hospital paperwork. For the record, everyone wore a helmet. We were hesitant because of the nastiness and conditions of the helmet. Maverick should've never been taking out. Plain and simple! At this point I'm fighting for the principle of the outcome. I don't even care about the refund anymore. It's clear that the owner isn't going to give it and just continues to lie to protect her company, including her wrangler Gabby. Very disappointed! But this review is to warn the public! So many other options. I typically leave only POSITIVE reviews but I can't with this company.

    Photos
    San Diego Trail Company - View from 1 hour trail ride, back hills of Poway

    View from 1 hour trail ride, back hills of Poway

    San Diego Trail Company
    San Diego Trail Company

    See all

    Salty Horse Stables - Me and the horse I lease that charlotte trained

    Salty Horse Stables

    5.0(9 reviews)
    22.5 mi

    It was a Los Caballeros event, with bbq pulled pork sandwiches, a cheeseboard, and a cocktail bar…read morein a horse trailer! This is not normal! We've been for a ride there in the past, and it's very clean, with helmets and even some boots to borrow. The horses aren't old and slow, they're well groomed, and the Trailmasters are super nice and interesting.

    As an adult beginner, I was trying to find a stable that would be the right fit for me. I had tried…read more2 other larger stables that felt very impersonal - In one, I was put into group classes with no individual attention or in the other, I was put on a horse that just goes through the motions so I wasn't learning any horsemanship. When I found Charlotte at Salty Horse Stables, I was ecstatic to get one-on-one lessons that really taught me how to ride at a safe pace. She takes the time to get to know every student and their needs, and never pushes anyone to do something that makes them uncomfortable. A year in, I started doing small jumps in the arena - something I never expected I could do (or even knew that I wanted to do!), and I'm so grateful for Charlottes professionalism along the way. She is incredibly encouraging even on my worst days and cheers me on when I have my great days. I've seen her with children too, offering trails rides to build their confidence (which is how I started as well) and I love how she makes horseback riding fun. I'd highly recommend Salty Horse Stables for anyone, no matter what your goal may be!

    Photos
    Salty Horse Stables - Me jumping with charlotte

    Me jumping with charlotte

    Salty Horse Stables - Me jumping with charlotte

    Me jumping with charlotte

    Salty Horse Stables - Limited Spots Available at our Summer Camp!

    See all

    Limited Spots Available at our Summer Camp!

    El Caballo Park - horsebackriding - Updated October 2026

    Loading...
    Loading...
    Loading...