Cancel

    Open app

    Search

    Discovery Charters

    4.7 (21 reviews)
    Closed 8:00 am - 4:00 pm

    Discovery Charters Photos

    You might also consider

    Recommended Reviews - Discovery Charters

    Your trust is our priority, so businesses can't pay to alter or remove their reviews. Learn more about reviews.
    Yelp app icon
    Browse more easily on the app
    Review Feed Illustration

    2 months ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Josh G.
    4
    24
    14

    1 year ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    9 months ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    2 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    3 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    3 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    3 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Lynn B.
    0
    281
    0

    2 years ago

    The driver either was a below average driver, or did not know exactly where to go, or both. The bus seemed well-maintained.

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    3 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    3 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    4 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    7 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    8 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    9 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Tasia R.
    230
    21
    3

    10 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    9 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    9 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    10 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    9 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    15 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    12 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    Ask the Community - Discovery Charters

    Review Highlights - Discovery Charters

    Rich called me in France and lined up another company to pick us up since we had to change the date of our return.

    Mentioned in 6 reviews

    Read more highlights

    You might also consider

    A1 Classic Airport Shuttle - Cops came on scene

    A1 Classic Airport Shuttle

    4.6(74 reviews)
    40.9 miDowntown

    DO NOT USE THIS SHUTTLE SERVICE EVER!…read more Felt trapped, pushed, and shaken -- never again I used this company in Aug 2025 from the SJC taxi/shuttle stand for a quick two stop trip to Sunnyvale during a business trip. The driver said the trip would be "about $65" for the first stop but there was no meter running and no posted rate sheet in the van. When I asked to continue from the food pickup to my hotel a few minutes away, he suddenly demanded $20 more and started becoming aggressive. I said I'd pay the lawful fare (meter or authorized rate sheet) and asked to see the pricing sheet, since none was posted. The $20 extra that he came up with off the top of his head for an extra few mins of driving seemed suspicious and made me wonder if even the $65 was accurate (Lyft had quoted me $29 for the same trip to the first stop just minutes before I got into the shuttle). Things escalated fast. The driver raised his voice, blocked my access to the door of the van so I couldn't get out, and refused to give back my luggage unless I agreed to his price (which is grand theft felony for items over $950 since drivers cannot hold luggage hostage EVEN if a passenger does not pay). After he let me leave the vehicle, I said "excuse me" (since he was blocking the van door) and reached toward the door/compartment to take my bag. He then grabbed/locked my arm and shoved me back hard from the vehicle! I felt unsafe and trapped with expensive work and personal equipment in that luggage, so I yelled at bystanders to call 911 and did so myself. Several Sunnyvale PD officers arrived and de-escalated the situation. Even with police there, the driver couldn't show a meter or couldn't produce an approved rate sheet validating his $65 or $20 fare quotes. He pulled up a "taxi meter rates" PDF on his phone to show the police, but he'd never used a meter. Later, when I paid the $65 by phone to the company to settle and move on, the company still wouldn't send a proper itemized invoice (no pickup/drop addresses, no rate calculation) even after multiple emails requesting the rate sheet that shows $65 as the authorized flat rate from SJC to this area of Sunnyvale. I've disputed the charge with my card issuer who reviewed the case and credited it back to me. This wasn't a simple "fare disagreement." In my experience, the driver used my luggage as leverage and got physical when I tried to retrieve it. I've provided video of the incident to the airport's ground transportation office, and requested an investigation. Bottom line: I left this ride shaken and furious. If you care about safety, transparency, and lawful pricing, avoid A1 Classic and choose literally any alternative (rideshare or a taxi that actually runs a meter or follows a legal airport filed flat rate). This is totally a scammy company that quotes illegal price rates and has drivers who will threaten, push you, arm lock you and hold your luggage hostage if they feel like you won't pay them. The funny thing is that this was a work trip, so my company would be paying the fare so this entire fare dispute issue was just in the driver's head and he very quickly and incorrectly assumed I was not going to pay, when instead I was simply raising some suspicions of how he randomly arrived at the $20 extra fare for a few mins extra driving. But fare dispute is one thing - thinking you can threaten, block the exit from the van, shove, arm lock and hold hostage luggage until payment is received is an entirely different matter! Note that there is another review with this same driver making another passenger feel unsafe and getting aggressive. ------- Editing my review to leave this note to reply to this shady company's management reply below. My reply to management: - It is simply illegal for a taxi or shuttle service from the airport to tell the passenger a price (such as a flat rate) that is invalid to begin with (which cannot be corroborated with a rate sheet at the destination) and then demand the passenger to pay. For example, they cannot say "price will be $2,000" and then demand that you pay because you continued the journey. - There is no requirement for passengers to mention further stops. Note, the company reply was left on Aug 29, 2025: "I respect you as a customer but how much lie you can say. You were told the price before you entered the van for one stop and you never mentioned the second stop. You gave the address to the first stop and how will the driver know you want another stop. If you are getting a cheaper price from Lyft why didn't you take it and why did you come in the taxi line. Why didn't you ask for a rate sheet before you left the airport. The police found that your at fault because you were cussing and pushing my driver I have the video. You paid over the phone and still blaming the company. No body forced you to pay you called us as the driver left empty handed after waiting 2 hours. Thank you so much and have a nice day."

    I highly recommend this reliable professional and courteous service Kumar overall made the service…read morewe will be using their services again thanks Kumar

    Photos
    A1 Classic Airport Shuttle - We are the actual clients.

    We are the actual clients.

    A1 Classic Airport Shuttle
    A1 Classic Airport Shuttle - I have big vans and small mini vans

    See all

    I have big vans and small mini vans

    California Horizon Tours

    California Horizon Tours

    5.0(2 reviews)
    12.9 mi

    Outstanding guided tour experience in Monterey!…read more We just completed a sightseeing tour with California Horizon Tours and couldn't be happier with our choice. From start to finish, this was exactly what we were looking for in a guided tour experience. Their luxury van was incredibly comfortable. The spacious seating, climate control, and smooth ride quality made the entire journey enjoyable. No cramped tour bus experience here! Our driver was fantastic and clearly knows Monterey inside and out. They took us to all the must-see spots plus some hidden gems we never would have discovered on our own. Their local knowledge really made the difference in maximizing our time and seeing the best the area has to offer. The convenience factor was huge for us! Not having to worry about parking in busy Monterey, Carmel and Big Sur was such a relief! We were able to relax and enjoy the scenery instead of stressing about finding parking spots or navigating unfamiliar streets. The tour moved at a perfect pace and felt much more efficient than trying to do it ourselves. If you're looking for a stress-free way to see the Monterey and Big Sur area with insider knowledge and maximum comfort, California Horizon Tours delivers. We felt safe, well-cared for, and got to see so much more than we could have managed independently. Highly recommend for anyone wanting a premium sightseeing experience in the Monterey area!

    Sometimes when I travel I do the driving, and recently sometimes I let someone else do most of the…read moredriving. My last trip to California was a combination of both strategies. We flew to California from Portland, Oregon. Rented an automobile in San Jose and drove down the coast after a few sights were enjoyed before we ended up on Cannery Row in Monterey. We then were picked up with California Horizons Tours and did the bucket list sight seeing in Monterey, Pacific Grove, 17 Mile Drive, Carmel-By-The-Sea, Big Sur as far as the McWay Waterfalls all on day one. Day two of the tour took us from Monterey down Highway 101 to the coastal area near Moro Bay after we had done the Grand Rooms Tour at the Hearst Mansion. There was nothing that the tour could do about the tempermental Coast weather, and a lot of the desired sights were reduced by the fog that started as we entered the 17 Mile Drive on day one of the tour. Fog was still a little bit foggy by Moro Bay. Our last day, saying goodbye to our tour guide was a San Luis Obispo City and County exploration with another car rental. Light beverages were provided as well as a very comfortable vehicle and an experience and entertaining and informative guide who took us to those places that we asked to see and provided time at many stops to enjoy the locations. We learned a lot and stopped at the few locations that the our guide knew about and sensed based on our interests would be more interesting. I like historic and interesting buildings so things I wouldn't have necessarily know about were added to the tour. I live in a wine growing area in Oregon, so visiting wineries were not neccessary. All in all our 4 days in California were wonderful. The weather was warm and dry. The traffic was much calmer while I drove, and while the tour guide drove. I never felt to be in potential traffic harm. My most recent vacation involved myself driving almost 2,000 plus miles in a rental car. This time over half of the driving was done by a profession which allowed me to take several thousand photos without worrying that I was missing something, or having to stop so often. I would recommend this business to anyone who wants to be taken around a very beautiful part of California, learning things, and just having a great time.

    Photos
    California Horizon Tours
    California Horizon Tours - Sunset somewhere along California Coast near Carmel. Our driver with California Horizon Tours knew just where to go to catch the sun!

    Sunset somewhere along California Coast near Carmel. Our driver with California Horizon Tours knew just where to go to catch the sun!

    California Horizon Tours

    See all

    Discovery Charters - buses - Updated May 2026

    Loading...
    Loading...
    Loading...