Danbury Hyundai Photos
You might also consider
More like Danbury Hyundai
Recommended Reviews - Danbury Hyundai
Start your review...
Reviews With Photos
5 years ago
Business owner information
Susan E.
We are so pleased to hear this! We hope your daughter is enjoying her…
17 days ago
2 months ago
Business owner information
Susan E.
Tatyannah, I'm very sorry you were disappointed in your experience.…
9 months ago
4 months ago
8 months ago
9 months ago
Business owner information
Susan E.
The refund was processed this morning. We apologize for the delay.
8 months ago
Business owner information
Susan E.
We do not keep vehicles in Stamford and we have many hybrid vehicles…
1 year ago
Business owner information
Susan E.
We apologize for how poorly this situation was handled. Please…
9 months ago
Business owner information
Susan E.
I am very sorry this was handled so poorly!…
2 years ago
Business owner information
Susan E.
Come in for some popcorn next time!
1 year ago
1 year ago
2 years ago
Business owner information
Susan E.
First, as you have chosen not to identify yourself, we have no way to…
1 year ago
Business owner information
Susan E.
We apologize for the oversight and inconvenience. If you send the…
1 year ago
Business owner information
Susan E.
I understand you spoke with your sales manager, Fernando Cortinhas,…
2 years ago
Business owner information
Susan E.
Ms. Meyer, please contact our general manager, Steve Yancoskie,…
1 year ago
2 years ago
Business owner information
Susan E.
We're sorry you were disappointed.…
1 year ago
2 years ago
Business owner information
Susan E.
We are having our phones looked at because we are fully staffed and…
2 years ago
Business owner information
Susan E.
We're sorry you were disappointed in your experience, but we…
2 years ago
Business owner information
Susan E.
We stand by both the products and service we provide which are…
2 years ago
Business owner information
Susan E.
We apologize for the poor communication.…
2 years ago
Business owner information
Susan E.
We're sorry you were disappointed in your experience.…
2 years ago
3 years ago
Business owner information
Susan E.
Apologies, but we are no longer a Genesis dealer and are unable to…
3 years ago
Business owner information
Susan E.
We're sorry you were disappointed in your experience and hope you…
3 years ago
3 years ago
Business owner information
Susan E.
I am very sorry this visit was so mishandled.…
3 years ago
Business owner information
Susan E.
We apologize for the delay. We had a staffing issue on the day you…
3 years ago
Business owner information
Susan E.
Thank you for your feedback.…
3 years ago
Business owner information
Susan E.
We apologize for how poorly your paperwork was handled.…
5 years ago
Business owner information
Susan E.
Please accept my apologies for the poor experience you had.…
4 years ago
Business owner information
Susan E.
We apologize for the original vehicle not being available. Our sister…
2 years ago
Business owner information
Susan E.
We are very sorry this was so mishandled for your mother.…
2 years ago
Business owner information
Susan E.
We apologize for the wait to replace your engine--it took all that…
4 years ago
Business owner information
Susan E.
We apologize for how poorly this was handled.…
5 years ago
Business owner information
Susan E.
Thank you very much for your recommendation!
2 years ago
Business owner information
Susan E.
Thank you for bringing this to our attention.…
Page 1 of 6
More info about Danbury Hyundai
Ask the Community - Danbury Hyundai
Review Highlights - Danbury Hyundai
You might also consider
Why does Yelp recommend reviews?
51 reviews that are not currently recommended
The reviews below are not factored into the business's overall star rating.
9 years ago
7 years ago
3 years ago
2 years ago
6 years ago
8 months ago
6 years ago
6 years ago
7 years ago
8 years ago
9 years ago
8 years ago
10 years ago
6 years ago
5 years ago
10 months ago
11 years ago
4 years ago
9 years ago
13 years ago





































