Cancel

    Open app

    Search

    Cliff's Motor Inn

    3.0 (3 reviews)
    Closed 8:00 am - 8:00 pm

    Get information

    Response time

    1 day

    Response rate

    100%

    Services - Cliff's Motor Inn

    Hotels

    Cliff's Motor Inn Photos

    You might also consider

    More like Cliff's Motor Inn

    Recommended Reviews - Cliff's Motor Inn

    Your trust is our priority, so businesses can't pay to alter or remove their reviews. Learn more about reviews.
    Yelp app icon
    Browse more easily on the app
    Review Feed Illustration

    5 years ago

    Helpful 0
    Thanks 1
    Love this 0
    Oh no 0

    7 years ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    9 years ago

    Business owner information

    Photo of John H.

    John H.

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    Ask the Community - Cliff's Motor Inn

    You might also consider

    Hilton Garden Inn Solomons - Pool

    Hilton Garden Inn Solomons

    (47 reviews)

    $$

    We were very excited to book this hotel. It's in a beautiful area and we were going to a…read moregraduation at St. Mary's College, our grandson. The hotel is supposedly dog friendly and we paid an extra $75 dog fee upon arrival. I called the hotel and spoke to Janine and asked her if we could have a room on the first floor, non allergic pillows and if the dogs were allowed to stay in the room while we went out. The answer was yes. Our dalmation is very well behaved and we have left her for short periods like while we were having dinner. Last year we traveled across the country and never had a problem. So last night the family had a pre graduation dinner on St. George's Island. We were finished around 8:30 and as I was leaving I got a call from the hotel that Freckles was barking. We were on our way back and about an hour away. Then I got another call while we were driving. It took us an hour to get back and I apologized. I never want to upset other patrons at a hotel. By the way, the room was on the third floor, not the first as we asked for. So we were not allowed to leave Freckles today and I missed the graduation. I was broken hearted bc we had just traveled two days to get here. The night before we were in a La Quinta Inn in Selma, North Carolina. This hotel was loaded with dogs and they barked on and off but no problem. So maybe this Hilton Inn should advertise "bark-less dogs". Or at lat least put them in an area where they wouldn't bother anyone. We're spending another night here because we already paid for the room. Freckles will come with us everywhere. Fortunately there are many restaurants with patio seating. Unfortunately we couldn't bring her to graduation- my loss. PS. The staff and breakfasts were excellent! They even let us bring Freckles to the other side of the lobby so we could have breakfast. They brought the food to us! Thank You!

    We decided on this hotel as a short getaway. We stayed for two nights and our plan was to spend a…read morewhole day at the outside pool. We succeeded! After a very pleasant check in, we got our travel bags into our room, which was very clean and comfy. We had a brief visit to the hotel bar, where we received a very good recommendation for a breakfast spot the next morning. After breakfast, we hit the pool area. We had sunscreen, water and snacks. The pool area was very clean and members of the staff came out periodically to check the water, clean out debris, etc. They even asked if we needed some bottles of water! Everyone we came in contact with at this hotel was wonderful. We definitely will come back when we need a little vacation from home.

    Solomons Victorian Inn - Breakfast-yummy Third course!

    Solomons Victorian Inn

    (44 reviews)

    $$

    Location and Views 5 star Hospitality 5 star…read moreBreakfast 5 star Lil details 5 star Comfy bed/room 5 star Totally will come back again as this is our 2nd trip here in a few yrs. Total relaxation with every detail taken care of. First the husband/wife innkeepers Shawn and Steve were amazing and cared so much that we had a wonderful stay. We had my elderly parents w us in their ground floor room called the "Islandscape"and we had one of the main house "Narada" room. The view and location were fantastic. The breakfasts were special 3 course including fresh fruit and something sweet and savory. The baked goods every day by Shawn showed her love and talent for baking--even a goodie bag at our departure. If I lived closer, I would come more often! There's a game room, binoculars, hot chocolate w mini marshmallows, beautiful sitting areas to enjoy the view throughout the property including the front porch where we hung out after dinner. The restaurant right across the street about a stone's throw away at Charles Street served tapas and seafood w live jazz in a Sat night. We also tried Bugeye Grill another night and they were fantastic too. Never really had to get back in the car as you can walk just a few blocks up to the main part of town w a few shops and restaurants. Right next door is an outdoor salty tiki bar that looks fun when it warms up more. I could go on and on. Oh, and Calvert Cliffs park is only 10 min away by car where you can find shark teeth and fossils, which we did! Soo much better than a hotel or airbnb!

    Family operated business, this place is TIMELESS absolutely breath taking. I come back every just…read morefor the nostalgic feeling

    Holiday Inn Express Prince Frederick

    Holiday Inn Express Prince Frederick

    (22 reviews)

    $$

    This was the worst experience staying at a hotel I have ever had. My fiance and I were just staying…read morefor one night. We got in at 3:00 a.m.. one of the cleaners accidentally came into the room around 7:45 a.m. and woke us up early. Check out is 11:00 a.m. mind you. We had an errand to run and we stopped by the front desk to say that we got woken up super early and wanted to see if they would give us a slightly later checkout time. I said to the woman at the counter that we had an errand to run and would be back. They took my phone number so that the manager could call me with a possible resolution . ​ I left to take care of the errond around 9:15 or so and was back at the hotel before 10:00 a.m. when we got back they were cleaning our room and had already dumped out a bottle of alcohol that we had left there. I went to the front desk understandably upset and asked to speak to a manager. The same front desk agent that was there before told me she thought we were checking out and that's why the room was cleaned. I've been in customer service a long time and when my business does something wrong we do something for the customer. This front desk agent just wanted to say sorry and get us out on our way and say that the manager was unable to approve and extended stay for us. However it was still well before the checkout time of 11:00 a.m. when the manager finally showed I explained the situation and she just kind of nodded her head and said sorry. Didn't offer any type of compensation. My fiance came over to speak and he did so in a Stern voice but was by no means yelling. They accused him of yelling and he said are you saying that because I'm black. Boy did they go off after that and this was three white women. They started yelling at us saying oh I have black people in my family I'm Irish and we were the first slaves I bet you didn't know that. I have been screamed at at my job before and I have never returned that same energy. To have a manager speak to us like that was just insane. To make matters worse I go get my phone because I want to ask for their names and write it down. The manager then accuses me of recording them and threatens to call the police. Being that my fiance is black and the police don't have the best history I decided to leave. I hate to tell people they shouldn't go to a place but honestly if you're African American I would not recommend this hotel. I will be contacting the corporate office of course and the crazy thing is it was less than $100 for the room they could have easily refunded it and it would have not been an issue. I assume seriously hope that Holiday Inn looks into this because we were not treated right. I will spend the extra money to stay at the Hilton anytime I'm down in the area

    I've stayed here a few times while working the World Cup Finals and have been pleasantly surprised…read morewith the service from the staff. A special shout out to the kind lady that is in charge of getting the breakfast ready. I really wish I could remember her name. But she goes the extra mile in providing breakfast before the posted times. This is huge for those who have to leave in the morning before they start serving breakfast. My stay has been for 2-3 nights on average. The hotel is also conveniently located in the heart of town. With a number of restaurants and a big grocery store right down the street.

    SureStay by Best Western Prince Frederick - SureStay by Best Western Prince Frederick

    SureStay by Best Western Prince Frederick

    (2 reviews)

    Good Morning, We booked a hotel over the weekend for an out…read moreif town funeral we had to attend. When we arrived at the hotel, Surestay Best Western, Prince Frederick, the hotel representative informed us that they did not have the 4 beds and adjoining rooms available that we had reserved. He tried to offer us 2 rooms with only 1 bed in each room, but there were 5 of us, so it wouldn't have been possible for all of us to have a place to sleep. We asked if he could refund us since he didnt have enough beds to accommodate us and he refused. He said that since we booked through a 3rd party, we needed to contact the 3rd party. We contacted the 3rd party and after much back and forth with the 3rd party and the hotel, the 3rd party said we should absolutely be refunded since the hotel wasn't able to give us what we paid for, but the hotel has to authorize the refund, and they would not. There was a cancelation policy on the reservation that stated that the reservation had to be canceled within 24 hours of checking, however, we had no idea until we actually checked in that the hotel didn't have the rooms available that we paid for. The 3rd party suggested that we dispute the charge since the hotel did not have the rooms available and did not give us what we paid for and were unable to accommodate enough beds for our group. We eventually just had to book another hotel for the night, and paid $330 and some change at the Surestay Best Western for 2 rooms that we did not receive. Do not book this hotel!!

    The parking lot was filled with people smoking in their cars and about 6 people smoking at the…read moreentrance. The hallway to our room smelled like mold and smoke. There were ashes on the floor. The room was somewhat clean but the bathroom had a musty/urine smell. It needed a deep cleaning. People were in the hall talking throughout the night. I guess they were catching a smoke because there were even more ashes on the floor. When I got home my clothes smelled musty and nasty. Never again...if you smoke...have at it.

    Cliff's Motor Inn - hotels - Updated May 2026

    Loading...
    Loading...
    Loading...