Cancel

    Open app

    Search

    Brite Decks

    3.7 (3 reviews)
    Open 8:00 am - 5:00 pm
    Updated a few days ago

    Brite Decks Photos

    You might also consider

    Recommended Reviews - Brite Decks

    Your trust is our priority, so businesses can't pay to alter or remove their reviews. Learn more about reviews.
    Yelp app icon
    Browse more easily on the app
    Review Feed Illustration

    12 days ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    2 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    2 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    You might also consider

    Verify this business for free

    People searched for Masonry/Concrete 624 times last month within 25 miles of this business.

    Verify this business

    Royal Tile & Pavers - Beautiful paver patio with retaining wall.

    Royal Tile & Pavers

    (4 reviews)

    I chose to contact Royal Tile and Pavers based on their review rating and give them a try for a…read morelarge project. Don't get me wrong, Michael is super friendly and very accommodating, my complaint is the end result of a $20K+ job. Evidently poor quality barrier was used as a ton of weeds grew back through every square foot of a rocked driveway, mulched front yard, paved patio and even a concrete driveway. We are pulling weeds on a daily basis everywhere they touched, every square inch, pictures are nicer than what it really looks like. I wish I had known about the sub par quality components used including bad mulch, or I would have paid for the professional industrial quality grade barrier myself, lesson learned, and expensive one at best. Nice guy with a friendly crew otherwise, but that's not what I paid for. In response to owner's response. Michael, I don't know how you could possibly be shocked, I have no reason lie about simple facts. I am shocked by your reply however. You never once told us anything about adding any material to the patio as you were hired to do the job from START TO FINISH as contracted, in fact, your guys did spread the polymeric sand over the patio but you were hardly there at all during the entire 3 weeks, end result is the mulch, concrete slabs, and rock driveway, all of which are infested with growth from using a very poor quality barrier that we were never informed of since we left you to do the "professional" work we hired you for. I am by no means an expert but my mistake was to trust you to do it right, the pictures are only a few days after you left and got the final payment. That should never happen if using the proper plastic barriers that can last up to 40 years, not the Home Depot cheap see through fabric that lasts 4 days (I did my research, although too late). As for the septic tank issue, I hired the company, not you, and that had nothing to do with your sub par work albeit very coincidental, but that is a completely different animal, which will all get corrected as well, as I am left with a huge mess that I paid a lot for, hence your well deserved and honest review.

    Last week we had Royal Tile & Pavers put pavers on our front walk, lanai and build a small patio in…read morethe back yard. I had company coming the following day so I was bit on edge whether the job would be finished in a day as promised. Mike Melendez and his crew really pushed to get it done and I'm very happy to report they finished before my company arrived. Best of all they did a beautiful job!! I whole heartedly recommend Royal Tile & Pavers

    Brite Decks - masonry_concrete - Updated May 2026

    Loading...
    Loading...
    Loading...