Stater Bros. Markets Photos
Business Info
STATER BROS. MARKETS ATMOSPHERE
What's the vibe?
You might also consider
More like Stater Bros. Markets
Recommended Reviews - Stater Bros. Markets
Start your review...
Reviews With Photos
2 months ago
Business owner information
Constance S.
Thank you for your 5-star review, John! We're thrilled to hear about…
5 months ago
Business owner information
Constance S.
Thank you for your 5-star review, Cecilia! We're thrilled to hear…
6 months ago
Business owner information
Constance S.
We apologize for the repeated issues you've experienced with our meat…
1 month ago
Business owner information
Constance S.
We apologize for the negative experience you had with our staff,…
11 months ago
Business owner information
Constance S.
Thank you for your 5-star review! We're glad to hear you appreciate…
2 months ago
Business owner information
Constance S.
Thank you for your 5-star review, Merle! We're glad to hear about the…
4 months ago
Business owner information
Constance S.
We apologize for the issues you've experienced with your orders and…
6 months ago
Business owner information
Constance S.
Thank you for your 5-star review, Leia! We're glad to hear about your…
1 year ago
Business owner information
Constance S.
We apologize for the disappointing experience with our chicken wings…
1 year ago
Business owner information
Constance S.
We apologize for the negative experience you had with Mark, Stacy.…
1 year ago
Business owner information
Constance S.
Hi Karen,…
1 year ago
Business owner information
Constance S.
Thank you for taking the time to leave a review, and we are sorry to…
8 months ago
Business owner information
Constance S.
Thank you for your feedback, E C. We apologize for the unpleasant…
5 years ago
Business owner information
Constance S.
Hi Kristin - Thank you for the 5-stars and kind words for our Ladera…
1 year ago
Business owner information
Constance S.
Thank you for your feedback, Scrapper. We apologize for the negative…
1 year ago
Business owner information
Constance S.
We apologize for the disappointing experience with your tri-tip,…
1 year ago
Business owner information
Constance S.
Thank you for your 5-star review, Jean! We're glad to hear you enjoy…
1 year ago
Business owner information
Constance S.
Thank you for your feedback, Emma. We're glad our staff was kind, and…
1 year ago
Business owner information
Constance S.
We apologize for the inconvenience and frustration you experienced,…
2 years ago
Business owner information
Constance S.
Thank you for your loyalty and for sharing your positive experience,…
1 year ago
Business owner information
Constance S.
Thank you for your feedback, Diana. We apologize for the negative…
1 year ago
Business owner information
Constance S.
Thank you for your 5-star review, Dani! We're delighted to hear about…
1 year ago
Business owner information
Constance S.
Thank you for your 5-star review, Austin! We're glad to hear you…
1 year ago
Business owner information
Constance S.
We apologize for the pricing error you encountered, Wanda. Thank you…
11 months ago
Business owner information
Constance S.
We apologize for the unprofessional experience you had with Justin,…
3 years ago
Business owner information
Constance S.
Hi Mike. We apologize for the negative experience you had at our…
2 years ago
Business owner information
Constance S.
Thank you for your 5-star review, George! We're thrilled to hear…
3 years ago
Business owner information
Constance S.
Thank you for leaving a review! We are glad to hear that you and your…
3 years ago
4 years ago
Business owner information
Constance S.
Wow this is great all around! Thank you for the 5-star review and for…
2 years ago
Business owner information
Constance S.
Thank you for recognizing our effort in maintaining a clean and…
2 years ago
Business owner information
Constance S.
We're thrilled to hear Shawna and our team could make your special…
3 years ago
Business owner information
Constance S.
Thank you for the positive review, and we're pleased to hear that…
3 years ago
2 years ago
Business owner information
Constance S.
We apologize for the unacceptable experience you had with our meat…
6 years ago
3 years ago
Business owner information
Constance S.
Thank you for taking the time to leave a review. We are glad to hear…
3 years ago
Business owner information
Constance S.
Thank you for taking the time to leave a review for our store. We…
3 years ago
Business owner information
Constance S.
Thank you for taking the time to leave a review about our store. We…
Page 1 of 2
More info about Stater Bros. Markets
Ask the Community - Stater Bros. Markets
Does this store carry a large selection of organic fruits and vegetables? Is there a salad bar?
Hi Chris, Stater Bros. Markets does not offer the option of checking inventory in real-time at selected locations. We apologize for any inconvenience this may cause. Please…
What are store Hours?
6am-11pm Monday-Sunday. Holiday Hours vary and are usually posted by doors. Hope that helps.






























































