1/5
Unfortunately,…read morethis place was a huge disappointment. Honestly, the customer service made the entire experience worse.
We came in smiling, excited, and ready to spend money trying a new Mexican spot. Instead, we quickly got the impression that our business was an inconvenience.
Let's start with the prices. I ordered a maracuyá (passion fruit) drink for $4.19, and my husband ordered a cranberry drink for $4.19. Neither is refillable, which I normally wouldn't even complain about, but that's over $8 for two basic non-alcoholic drinks. For perspective, I buy the maracuyá drink mix at the Mexican market for less than $5, and that one package makes at least FIVE drinks this size. I'm saying this mostly because they were making money off of us.
They brought us chips and salsa when we sat down. Most Mexican restaurants around here offer unlimited chips and salsa, so when we finished the first basket, we asked for another. He brought it.
After bringing our drinks, however, the man helping us took forever to come back to take our food order. Another staff member repeatedly walked around us like we were invisible. Eventually, we had to WAVE HIM DOWN just to place our order.
We ordered chile con queso WITH BEEF, exactly as it was labeled on the menu, along with chile relleno with beef.
The queso arrived WITH NO BEEF.
We very kindly pointed out that the beef was missing. Instead of simply saying, "Oh, sorry about that," and correcting it, he seemed confused and started going back and forth with us about it. We asked for the menu because we knew what we had ordered. He took the cheese dip away, went toward the kitchen, and then YELLED across the restaurant to us that it would be $9.36.
My husband responded that was fine because THAT WAS WHAT WE ORDERED.
Then somehow the chips became another issue.
When our almost $10 queso dip came back, there were NO CHIPS brought with it. When we asked about chips, he responded with an attitude that he wasn't going to give us any more. My husband, genuinely confused at this point, asked how exactly he was supposed to eat the queso.
With a spoon???
Well, apparently so, because the man came back with another basket of chips... AND A SPOON.
You seriously can't make this stuff up.
And that really sums up the experience. Restaurants make mistakes. That wasn't the problem. It was the attitude, the lack of attentiveness, having to wave someone down just to order, arguing over something clearly listed on the menu, yelling a price across the restaurant, and then acting bothered over providing chips for a nearly $10 DIP.
We walked in happy, friendly, and excited to try somewhere new. We left knowing we will never come back.
My advice? There are more than enough Mexican restaurants in the Muddy Branch/Gaithersburg area to choose from. Try one of the others.
Based on our experience, this place clearly has enough business that making new customers feel welcomed and valued isn't a priority.