Cancel

    Open app

    Search

    Fish Warehouse

    3.8 (25 reviews)

    Services - Fish Warehouse

    Local fish stores

    Fish Warehouse Photos

    You might also consider

    Recommended Reviews - Fish Warehouse

    Your trust is our priority, so businesses can't pay to alter or remove their reviews. Learn more about reviews.
    Yelp app icon
    Browse more easily on the app
    Review Feed Illustration

    Reviews With Photos

    KAY KAY L.

    The owner is so nice & very informative. I am clueless about fishes or tanks or anything about aquarium, but My 15 years old nephew is obsessed about it but he is on a budget. The owner help him pick out stuffs within his budget & answer all the questions my nephew have. My nephew said they have the best prices compared to Petco or petSmart. I highly recommended this place.

    Danny D.

    Kenny is the man! Super nice guy. Prices are very nice. Good variety and he chances are he will order certain fish that you are inquiring if he doesn't have them. Been coming here for years now and I will continue to support Kenny and his sweet mama. I recently went crazy with the shrimp collection and he ordered for me all the ones that I wanted at a great price. This guy knows a lot about high end species. Good luck fish people!

    The female Betta are liking their new home!

    See all

    7 months ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Victor P.
    117
    18
    24

    2 months ago

    Nice people. I can in for some Amano shrimp and got exactly what I needed. I'll be coming back.

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    1 year ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    1 year ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    2 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of KAY KAY L.
    531
    383
    5800

    6 years ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Naisha R.
    123
    331
    79

    4 years ago

    Helpful 5
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 4

    5 years ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 1
    Oh no 0

    9 years ago

    Helpful 2
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Rosie P.
    212
    68
    12

    9 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 1
    Oh no 1
    Photo of Hana L.
    22
    35
    53

    6 years ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 1
    Oh no 0
    Photo of Tan M.
    3
    38
    7

    4 years ago

    Good prices and the owner and older lady are very friendly. Definitely coming back when I get my pond. He restock his inventory on Tuesdays.

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 1
    Photo of Duy K.
    0
    14
    5

    6 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    5 years ago

    If you know, you know. Kiet and his mom are simply the best in the biz. Honest, reliable and courteous

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Ryan K.
    286
    5
    2

    7 years ago

    Helpful 4
    Thanks 0
    Love this 1
    Oh no 0

    5 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    8 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Anh T.
    0
    11
    1

    9 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Jim N.
    60
    11
    2

    8 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Hoang N.
    81
    48
    25

    12 years ago

    Helpful 2
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    12 years ago

    Helpful 2
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    11 years ago

    Helpful 2
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    7 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    5 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    10 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    Ask the Community - Fish Warehouse

    Do they sell fish tanks here?

    Yes. Glass & acrylic available with many tank size options

    What are your hours of operation?

    Mon-sun 10am-6pm

    View All 8 Questions

    Review Highlights - Fish Warehouse

    This store is the best providing exceptional and HONEST in customer service throughout 10 fish stores I have been in orange county area.

    Mentioned in 2 reviews

    Read more highlights

    You might also consider

    Verify this business for free

    People searched for Local Fish Stores 4,759 times last month within 15 miles of this business.

    Verify this business

    Tong's Tropical Fish & Pets

    Tong's Tropical Fish & Pets

    (503 reviews)

    They have a large variety of plants! I got anacharis,…read morewisteria, banana plants, water lettuce, java fern on driftwood, Anubias, Alternanthera rosanervig The Javafern wasn't perfect but at other fish shops none were perfect either. Some leaves had holes and crinkled/dying leaves. But it was a really big javafern and I like that it's already attached to the drift wood. It's doing well in my tank and slowly getting healthier :) the javaferns at Nolan's were tiny and even in worst condition lol so I think I still got a good plant. Staff is super knowledgeable on plants and fish. I like how much staff they have, you never have to wait for help there's always someone that is around. Btw the owner is super nice and sweet! She said new inventory every fridays - I came on Friday and they actually had SO many more plants. So it's best to come Friday I guess so there's a bigger selection to chose from :) Btw: My water lettuce all rotted and melted in my tank. Idk what happened !!! The other plants did well I have a light and test my water every day. But I won't blame the store bc they looked good in store.

    This review breaks my heart, I've been coming to Tong's ever since I was little. Staff always…read morefriendly and knowledgeable, the fishes here are beautiful, rare and reasonable price. I was here on friday 12/12/25, I was looking at a pleco fish and the mango pleco caught my eye, but wanted to sleep on it, decided to come by Sunday 12/14/25 and I saw the place boarded up/caution tape. So sad to see that there was a fire today, from the look of it, it looks pretty burn/charred up inside. RIP to the many beautiful fishes who burn in the fire, I do hope and pray some of the fishes survived, and I hope Tong's rebound/ rebuild/ reOPEN in the future.

    Nolan's Aquarium - Store Logo

    Nolan's Aquarium

    (255 reviews)

    Just happen to drop by after another lfs recommended. after walking in, i am in awe of their…read morerimless tank selection. they have the exact tank i want that is sold out everywhere else. and, it happens to be on sale. i am so glad i dropped by. service is very chill. very happy there is an aquascape specific store somewhat local to me. no more driving to santa monica or west covina.

    I was shortchanged…read more I spoke with nolan that I would like to order 6 cory habrosas for pick up the next day (today) and 5 CPDs. He says he will send me the invoice to pay over the internet. I told him i would pick up from San Diego (more than 100 miles of driving each way!!!) I did not pay yet and asked to change my CPDs to 3 otos. I told him i would like 6 habrosas, at least. When i drove up to santa ana (the next day), with an invoice of 6 habrosas there were only 4 in stock. I understand that Corys prefer larger groups. Had it been disclosed ahead of time that there were only 4 corys, i would not have driven up from SD to Santa ana and the INVOICE SHOULD HAVE BEEN CANCELLED BY THE SELLER If there is not enough stock. There were not even enough otos as i requested. -This wastes my 3 hours of round trip driving (100+ miles) and gas to be short changed. ----------------- -i will have to report this to the BBB as well. -after speaking directly with Nolan, i will wait for his business to rectify this situation before i take additional actions. --------------- Edit on 12/2 after seller's response below: 1. 85 miles or 100 is an approximate. It is a trivial point given that it is a long distance drive from sd to santa ana. The crux of the matter is that you sold me 4 cories when you knew ahead of time i wanted 6. I acknowledge you are closed on Wednesday. You had employees in the shop anyway on Wednesday--they said they had to come in anyway to feed the fish for the long weekend whether i came or not. 2. The invoice i received is an automated email invoice. I can email it to you like. It has 6 cories written on it, not 4. And to your reply i am not looking for other cories, iam looking for the habrosas. 3. You knew i was there to pick up six (that is why the invoice that you personally emailed me stated 6 habrosas, which you wanted me to pay). So Eiither you or your employees did not take stock before you emailed me an invoice or you knew ahead of time that you did NOT have 6 and tried to sell me what you have. 4. The 4 habrosas and the oto cats have SEVERE red gills when they were pre-packed in bags upon my arrival. Either this is due high ammonia or red gills disease. I regret buying them. 5. A local fish store in san diego says it is bacterial and recommends medicine treatment. Since the day i picked them up They have been in medicinal treatment and it is nearly a week where the red gills have been present even with daily water changes and 0 ammonia.. I never had this experience with other local fish stores. 6 aside, i have received unsolicited yelp correspondence from your employee. Note i was courteous with your employees. They did not need to initiate any involvement in yelp which was not appreciated. 7. The only correspondence was that you would send 2 cories free of charge on monday and i would not take further action until we resolve this problem. 8. Please do not send the 2 cories, i am wary of the quality of care from your shop given the state of the cories and oto cats. Going forward I will not be ordering from this "guppy mill". And i will report this to the bbb and to other social media sites

    King Koi & Goldfish - japanese  koi.  super red and at a great price!!!

    King Koi & Goldfish

    (168 reviews)

    We bought a beautiful very healthy oranda from this shop in September, and we were so excited to…read morefind a new place with such knowledgeable employees. So sad to learn that they are closed. We definitely had more questions and wanted to buy another fish for the tank only to see the sign in the door. We looked online to confirm the closure. Heartbroken to hear and will be looking out for any other updates from them in the future if any.

    This is a big shout out to Eddie!! THANK YOU EDDIE!!! My…read morehusband were in the market for a second fancy goldfish when we came across the amazing website for King Koi & Goldfish. BTW, this is a very impressive website. But was what even more impressive was our visit to the store. We were immediately greeted with a warm welcome from Eddie. He was informative and passionate about the fish that were in his care. Not only did he help us select a healthy beautiful fish, he went so far as to give us some additional instructions on a handwritten note on how to acclimate our new pet to his new home and how to look for sings of stress. Our drive was about an hour away, so Eddie made sure he packed the fish well and even placed an ice pack in a box to ensure the fish did not over heat as we were in the midst of a heat wave that week. We even discussed feeding, filtration, plants, water quality & treatments. His customer service was full circle. Two weeks after bringing home "Sherman" We were ready to set up a larger 55 gallon tank for both our original fish and our new fish. We were feeling a little out of our comfort zone, so we reached out to Eddie again. Not only did he remember us, he took the time to review the key steps of setting up the larger tank as well as the steps needed to transfer both fish into their new forever home. Once again, Eddie offed key information on how to get the tank ready before the transfer. Once again, he extended the invitation to call him if we need more help when we are ready to add both fish to the new tank. His information was clear and concise which was very much appreciated. I highly recommend King Koi & Goldfish to anyone looking for fancy gold fish. Once again Thank You Eddie, we will be back soon when we are ready to add a couple more fish to the new tank. K.Frank

    Age of Aquariums

    Age of Aquariums

    (271 reviews)

    If you are just beginning or an expert the team here will help you. They have excellence service,…read moreknowledgeable and reasonably priced.

    This place and staff literally saved my reef tank. Thank you Isaac and Age of Aquariums for your…read morehelpful guidance and advice. I strongly recommend this place for all your reef keeping needs. (Freshwater too!) If interested heres a little story... If not, just take my word for it and shop here. - This week I decided to relocated my reef tank for a better view in the house... biggest mistake ever! Everything that could've gone wrong, went wrong. I underestimated the weight of the tank thinking I could just get by with 90% of the water drained and removal of the sump and equipment, I was definitely wrong! I ended up pulling out everything, but the sand. Every coral, every invert, every fish... yes including 4 wrasses and a goby that all like to hide in the sand bed, I mean EVERYTHING! I then accidentally broke my rock structure into several pieces in the process of lifting them out of the tank and putting them into bins. Trying not to lose too much temp, I moved as fast as I could and used as many spare heaters as possible. It was a total disaster! After glueing back all the rock work that broke into pieces and moving everything back into the tank, I was unsure of how my fishes and corals would react to this sudden change in temp, biology and chemistry. 4 hours later, I finally got the tank running again (in it's new location,) I then noticed a huge bacterial bloom, Im guessing from the stirring of the sand bed. I then decided to do a water change to see if it would help. To add to my streak of badluck, I had no saltwater prepped. I quickly rushed to Age of Aquariums to get saltwater. That's where I was greeted by Isaac. He knew something was wrong. All I said was "I decided to move my tank" he already knew where I was going. I told him my problems and concerns and hesitancy to move my livestock back into the tank. He recommended several products to me, answered a bunch of questions I had and gave me solid advice. He also allowed me to borrow several containers for saltwater as long as i promised to bring them back. I am truly grateful. 2 days later, my tank is bouncing back. I had 0 losses. Fishes are happy and corals are all starting to open up again. Im leaving this review to share my experience with those new to the hobby, getting into the hobby and those who have been in the hobby for a long time. You can always get cheaper products elsewhere, especially online... but, you will never get the support of a local fish store. Support you LFS, like they support us.

    Fish Warehouse - localfishstores - Updated May 2026

    Loading...
    Loading...
    Loading...