Cancel

Open app

Search

Cowboy Supermarket

3.0 (2 reviews)

Cowboy Supermarket Photos

You might also consider

Recommended Reviews - Cowboy Supermarket

Your trust is our priority, so businesses can't pay to alter or remove their reviews. Learn more about reviews.
Yelp app icon
Browse more easily on the app
Review Feed Illustration

11 months ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0
Photo of S. D.
0
11
0

3 years ago

Helpful 1
Thanks 0
Love this 1
Oh no 0

Ask the Community - Cowboy Supermarket

You might also consider

Verify this business for free

People searched for Butcher 1,451 times last month within 10 miles of this business.

Verify this business

Butcher Box - Worms in the salmon!

Butcher Box

1.6(14 reviews)
3.9 mi

*Redemption Update* (Oct 4, 2026)…read more After 8 days I finally received a response from Butcher Box's customer support team. In light of what's transpired, I think it's only fair to share. What normally is resolved in a simple phone call, chat or email exchange, this took 8 days...and over 3 hours of my time wasted. But since Butcher Box did respond with an apology and explanation, I will see what happens going forward...and for now upping my review to 4 stars. Here's their email response: Hello Scott, I hope this email finds you well. This is Ray, and I am a supervisor here with ButcherBox. Thank you for following up and for sharing your feedback. I completely understand your concern and frustration, especially after waiting so long for a response. We've been handling a large volume of tickets lately, which has affected our usual response times. We're working to clear the current backlog and get back to our normal response times as soon as possible I'm sorry to hear that there was an issue with removing one of the Ground Sirloin deals from your next order, and I appreciate you bringing this to our attention. Since the discounted Ground Sirloin at $10.80 is no longer available to be added to your next order, I've added an $8 credit toward your upcoming order on October 2. You should see the credit reflected in the price breakdown of the order. Should you have any further questions or concerns, please do not hesitate to reach back out. Thank you for being a valued ButcherBox member for so many years. Kind regards, Ray Member Experience Supervisor

I am requesting this to be escalated to the a United States Based customer service manager…read more I have a serious concern and I'm tried of dealing with a foreign country who 1) is terrible at their job and 2) and only reads from a script. 1). End of May I cancelled my subscription via an extensive phone conversation, again with a foreign customer service agent, in an another country other than the United States. I canceled it primarily because I have an ongoing complaint regarding a Groupon a purchased on Groupon.com (http://groupon.com/) Groupon number: 1000-1497599999 for $175.00 I called Groupon they told me the Groupon code is active and to contact burcherbox customer service to resolve, this as been an ongoing complaint for 8 months, which is why I cancelled my auto subscription until this was resolved, 2) you didn't cancel my subscription, and continued to bill me $319.00 for a box, I didn't subscibe to, to an old address I no longer live at, I'm furious and disappointed that my phone call today to butcher box was another foreign person who doesn't understand the situation. You own me $175 is Groupon credit for this Groupon code: 1000-149759...... you owe me $319.00 in a refund for a box that was delivered that I already cancelled my subscript to. And you need to send me a private message to resolve. I'm tired of this.

Photos
Butcher Box - Torn packaging. Second box.

Torn packaging. Second box.

Butcher Box - Warm foamy scallops, not safe due to dry ice melting over 6 day shipping.

Warm foamy scallops, not safe due to dry ice melting over 6 day shipping.

Butcher Box - Worms in the salmon

See all

Worms in the salmon

Cowboy Supermarket - butcher - Updated October 2026

Loading...
Loading...
Loading...