1. Youngstown Towing And Auto Repossessions

0

Niles, OH

Cancel

Open app

Search

Youngstown Towing And Auto Repossessions

5.0 (1 review)
Closed • 9:00 am - 3:30 pm

Services - Youngstown Towing And Auto Repossessions

Junk vehicle removal

Vehicle towing

Winch-out service

Youngstown Towing And Auto Repossessions Photos

You might also consider

More like Youngstown Towing And Auto Repossessions

Recommended Reviews - Youngstown Towing And Auto Repossessions

Your trust is our priority, so businesses can't pay to alter or remove their reviews. Learn more about reviews.
Yelp app icon
Browse more easily on the app
Review Feed Illustration

7 years ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0

Ask the Community - Youngstown Towing And Auto Repossessions

You might also consider

Verify this business for free

People searched for Towing 355 times last month within 15 miles of this business.

Verify this business

Randy's Towing & Recovery

Randy's Towing & Recovery

(2 reviews)

I rolled my truck on a road in an area I was unfamiliar with the day after Thanksgiving. Randy's…read morewas quick to the site. Very helpful the next day to accommodate my needs and time schedule to get the plate and things from the vehicle. Randy even physically helped unload items and load in another vehicle. Very pleasant to talk to, professional and respectful. He was also accommodating with my insurance company. Highly recommend! Dory

Absolutely UNPROFESSIONAL. My husband and 11 year old daughter got into a wreck last night due to…read moreice...the state trooper asked if he needed it towed and he said yes, Randy's driver gets there, asks where he wants it towed to, my husband says that they need a ride which is why he wanted it towed to our home and the driver agrees and hooks it up...so our truck is hooked up and in the process of driving and randy calls the driver and says no you're taking it to our place, they can either find a ride home or they can ride with us on these next few cars, until we're done...now, the truck had no heat and it was already 8 o'clock my daughter had to get home...so my husband decides whatever I'm not arguing.. then randy says it's 150 bucks (we have triple a) and my husband said oh we have triple a he said they don't deal with triple a (probably other way around) and he said we have towing through our insurance and randy said he's giving my husband a deal because he usually charges 500 (it was a 5 mile tow) so today I call randy himself and ask why our truck wasn't towed here because that's where it needed to be..he called my husband a liar and said that my husband wanted it towed to Randy's place...so then I said no, but what do I need to do and he yelled at me accusing ME of yelling at him?!? So I finally flipped after he yelled at me multiple times he was so unprofessional. Thankfully it's out of there...don't give this guy your business, wait for another company it'll be worth it in the end.

B & R Wholesale Tire & Wheel - Brand new 80-Spoke All Gold Player Wire across Lace wheel in stock now! (330) 707-4545

B & R Wholesale Tire & Wheel

(14 reviews)

The gentlemen that work here are just that. I requested a price quote on tires a few months back…read morebut wasn't ready to get them at the time. When I called them to make an appointment, although the price increased, they still charged me the original quoted price. They didn't have to do it but they did and I'm truly grateful. I was in and out, back on the road in what seemed like minutes with new tires. To add, their prices bear out everyone else I called. It's the kindness of these guys that will bring me back.

Brought 2 of our vehicles here to have the tires swapped. A few minutes after arriving they told us…read morethey couldn't swap them because they were all wheel drive vehicles and tires were different sizes (going from an acadia to explorer). My husband and I have both worked in the auto industry do we already the tire sizes were able to be swapped, and for that matter both our vehicles are front wheel drive! My husband asked to see the vehicles while they were in the air (to double check), and sure enough FWD. He asked the girl who checked us in if she could just let tech know to double check before they give customers wrong info. She pulled the tech aside and told us tell him yourself, so my husband did. Tech had nothing to say except "ok" and gave him a dirty look. There was no "hey we were wrong we apologize"... just nothing. When cars were done my husband tried to tell the tech have a good day and he walked away and didnt even acknowledge him. We came here because ive been a customer in the past and never had an issue. 1. Not having the knowledge to know the difference between AWD and FWD - not good if youre in the vehicle repair business. 2. Not offering any kind of apology when it was YOUR mistake, just bad manners. 3. Walking away and not acknowledging a customer who was polite but pointed out your mistake and told you that you were wrong - unprofessional. We wont be back.

Jeswald Auto Truck Service

Jeswald Auto Truck Service

(7 reviews)

This place is a joke. My son's car needed to be towed from Canfield to their garage in Austintown…read moreafter an accident and the police called Jeswald. A driver arrived on the scene quickly with a regular & lowest priced (not so much) truck (no flatbed, heavy duty or additional equipment needed) to tow the Nissan Altima to their facility (maybe between 5-10 miles at the most). It was not a complicated job...used a winch to pull the car up to the truck, lifted the front wheels up and away he went while my son was being treated at the scene by EMS. Got a bill today with a towing fee of $760!! Also added on was a "miscellaneous facility fee" of $250 plus $40/day storage. $750 to tow a car that short of a distance should be criminal. Avoid these scam artists at all costs. Response to company response: Who is spreading hate? Have you read the room here? 99.9% of reviews here seem to have the same opinion. I'm simply stating facts that your company is predatory...especially in your claim that my son signed off on your excessive, and according to Ohio Rule 4901:2-24-03 governing towing fees, storage fees and "other fees" potentially illegal. But the lawyers and folks at PUCO will figure that out. Your driver was talking to a young man who was JUST in an accident for the first time (speed was not a factor btw according to the deputy and witness accounts), but the airbags did deploy and left him with a bloody nose and a concussion, so maybe talking to someone who is visibly distraught, bleeding out of the nose and most likely concussed probably isn't a good business practice. The accident occurred due to an ongoing mechanical issue/failure that the dealership has been unable to diagnose for months now, not "negligence" as you incorrectly stated in your response, but keep spreading more BS. There was no citation for speed. As far as your claim regarding how we planned to handle this claim, again you're 100% wrong. At no time did anybody communicate "fictitious information" to anyone, or state that we would be filing a claim through insurance. The cost in doing so outweighed the benefit, so paying the homeowner out of pocket for the damage to the mailbox, the REASONABLE towing fee and scrapping the 10 year old car was and is our intention. Yeah it took some time for my son to reach out about things being that he lives in Cortland and has been dealing with a concussion for the last 10 days and has been unable to drive, so sorrrryyyyyyy. Neither my comments here or Yelp were inaccurate despite your pathetic attempt to extort a vulnerable young man who was just injured in an accident. It's unbelievable not just to me, but the general public, that you're coming here to try to justify and defend the practice of charging almost $800 PLUS another $600+ for a simple tow under 10 miles. And yes, it was simple as the car was still halfway in the street and didn't require any additional measures to remove it from the scene. People will make up their own minds on who to call should they ever require towing services. For almost $1500, and you stomping your feet like a child, making false accusations, and doubling down on your insistence that the amount billed isn't excessive or predatory, I'm pretty sure it won't be you. We'll be in touch.

If I could give this a 0 I would. Got my tire changed on the side of the road. I'm a 24 year old…read morewoman and the man who helped me tried to bully me into paying $150, when I have AAA who covers all roadside assistance. The employee made me feel very uncomfortable during a stressful situation. I highly do not recommend this place.

Youngstown Towing And Auto Repossessions - towing - Updated October 2026

Loading...
Loading...
Loading...