1. Wonderland Tree Farm

0

Pea Ridge, AR

Cancel

Open app

Search

Wonderland Tree Farm

4.6 (5 reviews)
Closed • Closed

Wonderland Tree Farm Photos

Recommended Reviews - Wonderland Tree Farm

Your trust is our priority, so businesses can't pay to alter or remove their reviews. Learn more about reviews.
Yelp app icon
Browse more easily on the app
Review Feed Illustration

11 months ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0

2 years ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0

6 years ago

Helpful 2
Thanks 1
Love this 1
Oh no 0

3 years ago

Lots of fun and great selection of trees. Can cut one down or pick some firs va pine.

Helpful 1
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0

4 years ago

Business owner information

Photo of Jill B.

Jill B.

Helpful 1
Thanks 0
Love this 1
Oh no 0

Ask the Community - Wonderland Tree Farm

Verify this business for free

Get access to customer & competitor insights.

Verify this business

Atwoods

Atwoods

2.5(13 reviews)
32.8 mi

I hate to complain and I am grateful to have business' in Siloam Springs but the local Atwoods in…read moreSiloam Springs AR is MESS! Disorganized, Dirty, Run Down. Looking back at Connie's Comment/Review in 5/18/2018 well things look the same in 2019. It hasn't gotten any better. Went to the garden center to look at their items, well it looked like a bomb had went off. No rhyme or reason just shoved anywhere. I understand its outdoors but there is no reason to be filthy. There was even a hose and watering wand left rolled out in the walkway. No way to get around it. Surprised someone did not get hurt. "Liability". Atwoods Corporate needs to take a honest look at this store and step it up! Clean it up. Siloam Springs and their customers deserve better!

Let me start by saying I don't ever leave comments, I don't have the time, but I'm going to make…read moretime for this egregious situation I experienced at the Siloam springs Atwood's. On Feb, 19 2025 I purchased a space heater, and at checkout the young lady kept pushing the extended warranty and pushing, I refused it, like I always do, you see I believe that when you purchase an item with your hard earned money the quality of such item should be good enough that you shouldn't really need an extended warranty, these warrantys are a rip off in my opinion. I'm a plumber w a business and if I sell you a kitchen sink, guess what, I'll guarantee that sink as well as labor for a year, that's included, no questions it's automatic and I believe people expect that warranty and expect me to honor it. I do and always have. Common sense right??? Well the weather cools way down so I opened up my space heater, plugged it in and it was hardly moving any air, like there was a problem with the fan or something and it would get hot and trip my breaker, so I wrapped it up in the box and set it aside until I could return it. On the 27 of Feb I believe I gathered my receipt and headed to Atwood's. When it was my turn at the counter I explained to the lady what had happened and said I would like to return the item.She asked for a receipt, and I produced it, after staring at the receipt and checking over heater she says ,Did you purchase the extended warranty? I replied " no ma'am I didn't" she replied," well you have to have the extended warranty before we will return the item," I then saute, but it's only been 8 days and only used 1 time briefly, it's defective and explained what the item was doing. Shaking her head mouthing the word " no" over and over I asked , are you telling me that yr standard warranty that comes with every item sold in here does not cover any item sold in here and we have to purchase a. Extended warranty to be covered??????? She then got confused after trying to justify the policy she is babbling about but at the same time she is not sure how to respond because she is just repeating what someone has put in her head, but she knows I'm right in the common sense I just informed her of, then she points to the next register and say ," you'll have to talk to Bob, or bill, I forgot what his name is, but anyway I pushed my buggy in his direction thinking ok this guy will understand what I'm talking about,,,,,WRONG!!!! He's says you gotta have the extended warranty you will have to send it back to the manufacturer and blah blah blah, he said do u want to exchange it? I said no, he said you should have got the extended warranty your in your own you'll have to deal w the manufacturer, we don't do things like that, it's your responsibility. I then stated so your in store warranty doesn't cover anything for no amount of time and you'll exchange the heater right now but since I didn't purchase the extended warranty, you will not warranty you item I purchased and didn't work???? But if I had purchased the extended warranty, you will exchange the item and you will deal w sending , I remained calm and didntause a scene, but that's it in a nutshell. Srry so long I am pursuing this matter and will keep u posted. In my opinion

Lowe's Home Improvement

Lowe's Home Improvement

2.6(8 reviews)
33.5 mi

We had Pella windows installed in our home. An 11k project. Lowes managed to mess up SO MANY things…read moreit was unbelievable. The installers (outside sourced by Lowes) did a great job. Lowes is the problem! First, the Lowes delivery guy dropped the windows off lying flat on a pallet. This caused the 2 bottom windows to separate from their seal. The installer noted that and called Lowes before he left to tell Lowes and to order the replacements. 3 weeks later, when we heard nothing, we checked in and Lowes hadn't even ordered them - oh - and NO expedited orders are available...? Ok, so then when they finally did come in we let the installer look at two other windows that weren't closing properly and he agreed they were defective. This time Lowes did order them - BUT - only ordered 1 (it was 2 windows the same size). I confirmed with the Lowes rep that it is TWO windows and they confirmed - WELL - they only ordered ONE. We found this out when the installer went to pickup the windows. This time they ordered them about 1 week later. Finally, everything was installed within a year time frame (we had asked to not have installation during the winter). We had been discussing compensation for this disaster and they were noting it, seemed to agree, etc. Hmmm...no notations of this when the project was finished. They acted surprised and then offered $70.....$70!!! REALLY!! What an insult - we told them to keep it. We do (DID) a lot of business with Lowes as we have 2 rental properties not to mention projects on our own home. BYE BYE LOWES, hello Home Depot or Mernards!!

I was wrong and sincerely apologize to Lowe's for overreacting and leaving such a poor review…read more The Ring doorbells I researched were different models. My thanks to Marilyn Morgan, Executive Customer Relations Case Manager, for her patience and kindness in dealing with me.

Photos
Lowe's Home Improvement
Lowe's Home Improvement
Lowe's Home Improvement

See all

At Home - Another view of the sleek and stylish console table from the Honeybloom Hazel series, showcasing its versatility and modern d...

At Home

3.2(23 reviews)
12.1 mi
•$$

My wife and I purchased over $1000 of patio furnature and the following week it went on sale for…read more$130 less. I contacted At Home customer support and was told they do not offer price adjustments. They did suggest that I could return the furniture and then repurchase at the reduced price. To me this is just a price adjustment done the wrong way. It would be difficult since the furniture required assembly and returning would be ridiculous. Update: 10/22. I visited the store and spoke with the manager, Vivian. She was most helpful and took care of the issue right then and there based on the receipt. She understood the policy but also knew it had to make sense. Based on this excellent customer service I am changing my 1 Star review to 5.

Get rid of the air fresheners. I would have shopped longer but I feared damage to my health…read more This place is intolerable if you have ASTHMA, LUNG ISSUES, AUTO IMMUNE DISEASE, PREGNANT, any other breathing issues. The level of scent in the air is incredibly toxic and suffocating. MY MOM HAD AN ASTHMA ATTACK AFTER 3 MINUTES IN THE STORE. Many people I know cannot tolerate air fresheners. IF YOU CARE ABOUT YOUR HEALTH, DO NOT SHOP HERE.

Photos
At Home - Colorful outdoor patio cushions arranged neatly on a wicker chair, creating a cozy and inviting outdoor seating area.

Colorful outdoor patio cushions arranged neatly on a wicker chair, creating a cozy and inviting outdoor seating area.

At Home - A stackable teal sling patio chair, perfect for outdoor lounging or dining with its comfortable design and vibrant color.

A stackable teal sling patio chair, perfect for outdoor lounging or dining with its comfortable design and vibrant color.

At Home - A set of modern outdoor patio chairs placed on a wooden deck, overlooking a lush garden, ideal for relaxing and enjoying the ...

See all

A set of modern outdoor patio chairs placed on a wooden deck, overlooking a lush garden, ideal for relaxing and enjoying the ...

Wonderland Tree Farm - christmastrees - Updated October 2026

Loading...
Loading...
Loading...