absolutely terrible.
ZERO STARS. do not recommend. save your…read moremoney. hire someone else. Without a doubt, the biggest scammers. We have repeatedly been less than thrilled with the effort they've put into our scheduled, monthly cleanings- often times they leave rags in the sink, bathrooms half done and equipment lying around amidst the job not done. they have admitted on more than one occasion, only after us asking, to not completing the job due to one thing or another. frankly, it's hard to find someone reputable to come out to us so we've been making do. To clean 3000+ square feet to a less than mediocre level, usually takes two people two hours or less,
Today they had the audacity to charge over $500 to clean 2100sq ft of an empty house.
This is a home that was already cleaned before but my family wanted it to be fresh after sitting vacant for a couple weeks. All they were asked to do was wipe down surfaces and clean the floors, cabinets, and counters. Not only did they leave marks all over cabinets and appliances (dropped cleaner, shoe prints, wipe marks), LIED about what they did clean, but it also took them FIVE HOURS. There isn't a single thing in this house. What an absolute joke!
Five hours to wipe down counters and vacuum. I think not. $500+ to wipe down counters and vacuum. I think not.
Disgusting, rip off, liars and cheats.
Updated AFTER owner response 7/31/24:
Looks like you put much more time and effort into crafting this response than you did cleaning the home you were paid to clean. Nothing about the review I posted was incorrect-you did charge over $500-but removed a % for not completing the blinds-if you can not complete something, then I don't expect to be charged for, yet you still tried to charge for it so the fact that you attempted to charge for that single item before it was "brought to your attention" shows the dishonesty, scamming nature in a miniscule form.
To be clear, we were happy to pay for the cleaning had we received it-at no point were were complaining about the price, but definitely complaining about paying for it having NOT received the items/services you so clearly outlined in your response.
Directly from your response:
"Full cleaning of the kitchen, including the inside and outside of all cabinets, drawers and appliances. Cleaning of ceiling fans and light fixtures. Wiping of all baseboards, trim, doors, and shelving in closets. Dusting and cleaning blinds, spot cleaning the inside of windows, and vacuuming and mopping floors."
-The kitchen counters still had dust and dried stains from liquid on the counter tops and cleaner dripped into the kitchen sink. The stove and range were covered in smudges and black spots. There was still grease splashes and streak marks all over the backsplash.
-inside of several cabinets there are very clearly still crumbs and dust and outside the cabinets there is cleaner dripped along the cabinets and sides of the island that demonstrates it's not been wiped clean.
-Wiping of all baseboards, trim, doors and shelving in closets? False. Cobwebbs found numberous places including behind doors AND underneath cabinets that would have been picked up via a broom or vaccum or mop-also ALL closet shelves and bars still had a nice coating of dust
It's VERY clear from the home we saw after your team left that 5 hours of cleaning, nor the services you claimed to provide were executed to any type of standard that one would operate a successful business under.
Again, no one said you didn't show and no one had a problem with the price quoted-it was 100% the lack of service provided and not only has it been brought to your attention, but we cleaned it ourselves this morning so there is nothing for you to fix except refunding the money your crew STOLE by wasting our time and not providing the services you claimed to have provided.
As a family, we are very pround to small businesses and love to leave RAVE reviews for exceptional service- but I think it's fair that when you try to charge for things you did not provide, people should know that as well. Numerous reviews on Facebook and Google state the same-people do not feel like they receive what they are paying for. Whether it's 5 hrs or 10 hours of cleaning, it's clear that there is a gap between what is paid for and expected versus what's provided and while I am sure no adequate resolution awaits our family, I want people to be aware before they book that they should have significantly lower expectations than the price tag they're paying.