We recently spent 1 night, 8/16/19, at this Inn. The pancake and turkey bacon breakfast was mediocre at best, they had no ice for my husband's cold brew coffee drink which we had brought with us, the 1 cup of milk my husband added to his coffee drink caused them to run out of milk completely and their two house cats were jumping onto the tables in the living/dining area where breakfast is served. The house is extremely cluttered with knick knacks on every surface, wall to wall furniture and half dead house plants.
The following is the final email dialogue between Gail, the Crofting Inn co-owner and myself.
You canceled your3 day reservation sat.8/17/19 after satying only one of 3 nites .We gave you a full 2day refund waving our cancellation policy .If you tell any lodging place in cloudcroft in the morning your not staying that same day you already booked they will not refund you.[.call and ask them.]wer'e sorry your sandles were thrown out monday but you left saturday and texted my phone monday. you could have called sat or sundayand come back from Ruidoso and gotten them before you went back to houston so were not to blame.If you post "scathing review"we will post this review under it and also on our media sites.
Gail,
Firstly, we would not have cancelled the remaining 2 days of our reservation if there had been a substantial cancellation fee. Since our room was immediately rebooked, Scott obviously felt it was reasonable to give us a full refund.
Maybe you are upset that your husband did not charge us a cancellation fee and decided to have a spiteful attitude. It is obvious you have shown us a complete lack of courtesy and sincerity.
Your argument that I should have called about or retrieved my sandals on Sat or Sun (within 48 hours) is not your stated policy regarding lost and found items. I only realized Monday morning that I had left my sandals at your Inn and called you immediately when I realized this fact.
Also, saying today in your email to Martin that "we're sorry your sandals were thrown out" comes across as disingenuous. I alerted you that I had left the shoes within your 48 hour policy about trashing forgotten items. You had Martin's contact info and could have easily alerted us about the sandals.
You have essentially refused to return my sandals and have made excuses to cover your lies. The bottom line is; you were contacted within 48 hours per your policy regarding left items and your unprofessional response does not exemplify the attributes of a reputable and principled establishment.
Your dishonesty is clearly obvious.
Susan Buckley read more