Cancel

    Search

    Seacoast Systems

    5.0 (1 review)
    Open 9:00 am - 5:00 pm

    Get pricing & availability

    You can now request a quote from this business directly from Yelp

    Services - Seacoast Systems

    Shade installation

    Shutter installation

    Window treatment installation or replacement

    2 More Services

    Window treatment removal

    Window treatment repair

    Seacoast Systems Photos

    You might also consider

    Recommended Reviews - Seacoast Systems

    Your trust is our priority, so businesses can't pay to alter or remove their reviews. Learn more about reviews.
    Yelp app icon
    Browse more easily on the app
    Review Feed Illustration

    1 year ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    Ask the Community - Seacoast Systems

    You might also consider

    American Hurricane Shutters - Closed Rolldown Shutters

    American Hurricane Shutters

    (13 reviews)

    Our next door neighbors used Mike and gave him a great recommendation, so we decided to interview…read morehim. We also had the chance to see how his product worked as we had a hurricane and tropical storm prior to deciding to go with Mike. The shades are certainly not cheap, but considering what they will protect, it is money well spent. Our shades are also programmed to work with an app on our phones so if we are away and bad weather is predicted, we can lower the shades. Mike always came when he said he would, did what he said he would do, and was on top of our project every step of the way. His crew cleaned up after themselves(huge for me!) and were respectful and pleasant. HE EXCEEDED our expectations, and love the job he did.

    Product is beautiful but their customer service is beyond terrible. We ordered 2 large hurricane…read moreshutters from these guys on 2 separate occasions. The first order went OK but the second was just a nightmare from a communication standpoint. We had specific measurements we desired and those were not observed (we even put blue tape on the pilings to guide) then the delivery of the product took months over estimated timeframe. Communication for the actual install was abysmal. The owner's son told us a time and that time would just go by with no one showing up at the house. And NO communication on the status of the installers. The first time there was rain on the main land but none on the island so we waited and waited for these guys to show. When they didn't we called them and were told that it was raining so they decided to not install. Let me repeat this, we had to call them. The second try for the same shutter we moved our morning schedule around to accommodate them and, again we waited and waited and waited and finally had to leave. The response from the owner's son was, "well you don't need to be there for install". We had asked specifically to be around. One last thing, for the life of these people they could not get our names correct on any estimate or invoice even after providing corrective feedback. I know that may seem like a small thing but when you pay $5grand for a single panel you sort of want them to get your name correct. (Granted, we were told during our first meeting by the owner that he did not really care if we called him or didn't call him. He had plenty of business and didn't really need ours). There are lots of vendors in the area for shutters so customer service can really give an edge. So, the next shutter I purchase will be with someone else.

    Seacoast Systems - shutters - Updated May 2026

    Loading...
    Loading...
    Loading...