Cancel

    Open app

    Search

    Pugh's Flowers

    3.2 (73 reviews)
    Closed Closed
    Updated a few days ago

    Services - Pugh's Flowers

    Floral design and installation

    Pugh's Flowers Photos

    You might also consider

    Recommended Reviews - Pugh's Flowers

    Your trust is our priority, so businesses can't pay to alter or remove their reviews. Learn more about reviews.
    Yelp app icon
    Browse more easily on the app
    Review Feed Illustration

    Reviews With Photos

    What i thought I bought

    I wish I had seen these yelp reviews before sending my dear friend who recently had a lot of heartache with loss of young child and her car totaled by a reckless driver. She needed all the encouragement she could get. I had selected a bouquet that looked stunning, a mix of cheer and beauty! What was delivered looked very sad, that was a mix of disappointment and sloppiness. The only good thing about the $200 box of flowers were they smelled good. Do NOT recommend using them. They should be embarrassed for delivering such a poor bunch of flowers.

    Goldie M.

    I walked into the Poplar Location. Now for me, my experience was great. I am a return customer. I was looking for a dozen long stem red roses for a birthday. And I got exactly that, also, which included some other orange flowers all together in the arrangement. Really Pretty. Really fresh. The recipient was pleased. The staff this morning was friendly and welcoming.

    Dead flower
    Nadia S.

    Wow - I actually came to post a negative review from my recent mother's day experience 2022, to find that I'd written a draft negative review from 10 years ago. Never posted. I was complaining about the brown petals on the flowers I ordered, that the bouquet looked old, and the poor (slow and rude) customer service. Ten years later... I couldn't be more unhappy with Pugh's. In fairness, I know there are different locations, and the first one I called (901) 363-6233/405-6672 were friendly and immediately tried to resolve the problem of having sent the wrong bouquet to my mother on mother's day. They said they'd give me a 50% refund. But then my mother found a dead flower in the bouquet. I called again to request a full refund. However, I called (901) 682-2501 and recieved a totally different kind of treatment. I said to them that I was appalled that in my attempt to repair my relationship with my mother, that I would send her flowers on mother's day that were not only the wrong bouquet, but also had a dead flower in it. The associate I spoke with, "Karen," answered rudely, "well you still got flowers" and "you're still getting a 50% refund" and didn't care a lick about the message that a dead flower given to a mother on mother's day could symbolize. I actually had to convince her that this is extremely poor service on all fronts, that I did not pay $50-something for this bouquet or for a dead flower, and had to demand a 100% refund. She finally said that Pugh's will give me the full refund. I was afraid that even though Karen said this, that she would ignore the situation. So I let the associate I spoke with initially know, and she apologized and has said she'll make sure it's sorted. That's good customer service, unlike Karen! Guess Pugh's hasn't changed, still s***.

    Kevin E.

    I ordered flowers and had them sent to my wife's workplace. The staff was friendly and helpful and the flowers were beautiful. I received a text letting me know when the flowers were delivered. My wife loved them.

    Beautiful arrangement
    Catrina T.

    I received a beautiful arrangement for Valentine's Day from my husband. I love the way they deliver the vase in a box so you can transport the arrangement without it falling over. One bad thing, they left the price tag on!!! What????!!!!!!

    Does this look like it is worth $350.  This looks nothing like the photo that was submitted to use as a sample.  This is unacceptable!!!

    DO NOT USE THIS FLORIST - TERRIBLE EXPERIENCE!!! She took advantage of my elderly mother who ordered a flower arrangement for a family member's funeral on behalf of our family. We paid $350 for an floral arrangement and it was horribly done not worth the money we paid. We asked for a banner to be placed on the arrangement and we were told we would need to pay more money - we can't get a banner for $350. Check out the photo and let me know your thoughts!

    The apology one has to deliver when Pugh's is far too incompetent to deliver an order a mile away from their shop.

    See all

    2 months ago

    Helpful 2
    Thanks 0
    Love this 1
    Oh no 0

    12 days ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    10 months ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of J G.
    0
    12
    0

    7 months ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    1 year ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    1 year ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    9 months ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    3 years ago

    Helpful 4
    Thanks 0
    Love this 1
    Oh no 0

    1 year ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    2 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    4 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    4 years ago

    Helpful 2
    Thanks 0
    Love this 2
    Oh no 0

    2 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Juan P.
    9
    130
    138

    3 years ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 1
    Oh no 0

    2 years ago

    AMAZING customer service! I am really impressed. Grayson especially was very professional and resolved a problem very quickly!

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    2 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    4 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    7 years ago

    Helpful 2
    Thanks 0
    Love this 2
    Oh no 0
    Photo of K R.
    0
    29
    0

    4 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    3 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    4 years ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    8 years ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    4 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of K T.
    135
    90
    105

    6 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    7 years ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    4 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Kakky D.
    216
    25
    4

    5 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    8 years ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    5 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Kristi F.
    1
    73
    170

    7 years ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    9 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Bryan L.
    357
    65
    1

    14 years ago

    Helpful 4
    Thanks 0
    Love this 3
    Oh no 0

    12 years ago

    Helpful 4
    Thanks 0
    Love this 2
    Oh no 0
    Photo of Will O.
    303
    7
    0

    6 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    14 years ago

    Helpful 4
    Thanks 0
    Love this 2
    Oh no 0

    16 years ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    12 years ago

    Business owner information

    Photo of Tim P.

    Tim P.

    We appreciate you!

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of N. C.
    87
    704
    647

    16 years ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 1
    Oh no 0

    7 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of E K.
    0
    1
    0

    7 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    Page 1 of 2

    Ask the Community - Pugh's Flowers

    Review Highlights - Pugh's Flowers

    Call Pugh's and request Ronda.

    Mentioned in 2 reviews

    Read more highlights

    You might also consider

    Holly & Ivy

    Holly & Ivy

    (3 reviews)

    Cooper-Young

    It was a joy working with Holly for my wedding floral needs. I provided her a ridiculously small…read morebudget of $500 for my bouquet, table decorations, corsages, centerpieces, and other flower needs, and she was able to meet my budget with beautiful arrangements. She was very responsive (I was planning my Memphis wedding from Chicago) and organized. I received my invoices within 48 hours over e-mail and was able to pay off my balance online. Because I had s small budget, Holly adjusted my table arrangements to simple gladiolas and greenery, and my bouquet was classic red roses and curly willow. Everything was very simple and classic and looked gorgeous. (I have seem pictures of her other arrangements, and she is also skilled at must more artistic and contemporary floral designs.) Holly was also able to accommodate an additional request of an Indian-style wedding garland. Once I communicated my flower needs, Holly sent pictures, and set up a mock display of the arrangements in her floral studio in Midtown. She charges an additional fee for setup and take down of the flowers, but it is reasonably priced and I was glad to have her in charge of setup. (In retrospect, I would have paid the additional fee to have her take down and handle the flowers instead of my family members.) Cannot say enough good things- this was probably my most positive wedding vendor experience!

    I called just before noon and spoke with the owner and requested orchids and they were delivered…read moreright on time. My wife is an interior designer and worked as a florist while in school and she absolutely loved the arrangement. Told her about my wife's sense of style and she nailed it. I know where I'll be going from now on.

    Pugh's Flowers - florists - Updated May 2026

    Loading...
    Loading...
    Loading...