1. Schmidty's Garage

0

Huntington Beach, CA

Schmidty's Garage

4.4 (419 reviews)
Closed • 7:00 am - 5:30 pm

Request a quote

Response time

11 hours

Response rate

100%

Services - Schmidty's Garage

Auto brake repair

Auto engine repair

Schmidty's Garage Photos

You might also consider

Recommended Reviews - Schmidty's Garage

Your trust is our priority, so businesses can't pay to alter or remove their reviews. Learn more about reviews.
Yelp app icon
Browse more easily on the app
Review Feed Illustration

Reviews With Photos

Dee M.

Omg the body shop shane suggested was on point. They gave me good pricing I was supposed to pay more.ER body shop is the real deal just the schmidtys is for mechanical work. Er completed the job early 6 days wich meant alot about my rental car which was fantastic 2026 prius. The even buffered out some scratches that I couldn't do myself plus they washed my car I didn't even recognize it lol

The clean comfortable waiting area
Robert F.

Came here to get my 2014 Ford Edge serviced. Before my arrival on July 19th 2022, I called a week ahead and made an appointment with Shane. Making an appointment ahead of time definitely makes it easier and something I suggest. Also remember the importance of preventative maintenance, oils and fluids need to be changed to help keep your car on the road and safe. Upon entering the business Scott immediately greeted me and made me feel welcomed. Scott got me checked in and gave my car to auto technician Ed to get my service done. Ed was professional and got me in and out rather quickly. Schmidty's Garage is our new home for all of our cars needs and I highly recommend them to all.

1995 Mustang

See all

Reviews are largely positive. Customers highlight honest diagnostics and repairs, friendly and professional staff, and a clean and comfortable facility. Pricing is often seen as fair and transparent.

Read the full review summary in the app

3 months ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0

6 months ago

Helpful 3
Thanks 0
Love this 0
Oh no 3

3 days ago

Business owner information

Photo of Shane S.

Shane S.

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0
Photo of Dee M.
121
69
62

4 months ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0
Photo of Alex M.
123
39
6

2 months ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0

5 months ago

Business owner information

Photo of Shane S.

Shane S.

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0
Photo of Carrie B.
111
33
2

3 months ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0

2 months ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0

4 months ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0

5 months ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0

1 year ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0

5 months ago

Good local business. Stand by their work. Got my F150 with a coolant leak all fixed up.

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0

6 months ago

Helpful 4
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0
Photo of David T.
39
113
33

2 years ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0
Photo of Mindy D.
15
21
23

1 year ago

Been a customer for at least over a decade. Also, all my family goes here. Great honest service and prices are fair.

Helpful 0
Thanks 0
Love this 1
Oh no 0
Photo of Ron W.
0
10
1

2 years ago

Helpful 1
Thanks 0
Love this 1
Oh no 0

1 year ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 1
Oh no 0

7 months ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 1

8 months ago

Schmidty's fixed brake pads on my daughter's car and was done in a timely manner. Very friendly staff!

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0
Photo of Tom R.
8
14
0

1 year ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 1
Oh no 0

4 years ago

Helpful 4
Thanks 0
Love this 3
Oh no 0
Photo of Kelly L.
261
42
4

10 months ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 1

1 year ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 1
Oh no 0

2 years ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 1
Oh no 1
Photo of AJ M.
0
12
2

1 year ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0

9 months ago

Helpful 5
Thanks 0
Love this 0
Oh no 2

11 months ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0

3 years ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0

1 year ago

Helpful 1
Thanks 1
Love this 1
Oh no 0
Photo of Henree D.
487
31
1

1 year ago

Helpful 3
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0

1 year ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0

3 years ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 1
Oh no 0

1 year ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0
Photo of Wild'E C.
1
108
24

1 year ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0

1 year ago

Helpful 4
Thanks 0
Love this 0
Oh no 3
Photo of Shawn L.
68
82
16

3 years ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0

3 years ago

Helpful 1
Thanks 0
Love this 0
Oh no 1

3 years ago

Helpful 0
Thanks 0
Love this 1
Oh no 0

5 years ago

Helpful 2
Thanks 0
Love this 4
Oh no 0

2 years ago

Business owner information

Photo of Shane S.

Shane S.

Helpful 1
Thanks 0
Love this 0
Oh no 0

Page 1 of 11

Ask the Community - Schmidty's Garage

Hello. So your shop have Rims & tires packages ? Do you provide quotes online?

SORRY SO LONG TO RESPOND. YES WE DO. MY NAME IS SCOTT. THANK YOU FOR INQUIRING. IF YOU DID NOT WANT TO COME TO OUR LOCATION BEST THING TO DO IS GO TO TIRE RACK WEBSITE. THE PRICES FOR WHEELS/TIRES IS THE SAME AS YOU WOULD PAY WITH US. YOU CAN PUT… 

Do they have parts for a 1992 Acura nsx?

Good morning Sherrie, Thank you for your interest in Schmidty's Garage I look forward to speaking… 

View All 3 Questions

Review Highlights - Schmidty's Garage

“Shane was super busy but when I explained I had 2 long drives over the next 3 days he made a point to fit me in.”

Mentioned in 98 reviews

Read more highlights

You might also consider

Automotive Excellence - Meet Mikey and his Dad (Alex). Mikey thinks coming to the shop is so cool! He loves to see cars like yours! Come on in to see us

Automotive Excellence

(248 reviews)

Finally, a mechanic we can trust!…read more Finding an honest mechanic can be difficult, especially when you're preparing for a long road trip across the country. I chose Automotive Excellence because I saw that it was family-owned, and family means a lot to me. I had a feeling this was the kind of business we wanted to support, and they absolutely did not disappoint! We brought in our RAM for an oil change and a pre-trip inspection before driving back east. Alex, Evi, and Yvonne were all wonderful to deal with. Yvonne was friendly and helpful when answering the phone and getting our paperwork taken care of. What really impressed me was the honesty. On our way to the shop, my mother-in-law and I had a private conversation about the truck's A/C not blowing quite as cold as it should. We deliberately decided not to mention it because I didn't want to create an opportunity for unnecessary repairs. When the shop called with the inspection results, they explained that the brake fluid needed to be changed and the cabin air filter needed replacing. The filter was the issue affecting the A/C airflow. That may sound like a small thing, but to me, it spoke volumes. They identified legitimate maintenance needs without us even bringing up the A/C concern. That is exactly the kind of integrity I look for in a mechanic. I also thought the pricing was very reasonable. The full synthetic oil change was $120, and because we brought in a second vehicle, they gave us a discount that brought it down to just $98. The complimentary fluid checks were an added bonus, especially since we were preparing for a long cross-country drive. Fair pricing, thorough service, and honesty are exactly what you want from a mechanic! After a previous experience with another local shop that left us questioning whether the work we paid for had actually been done correctly, finding Automotive Excellence was a breath of fresh air. Alex and Evi have built the kind of family business that makes customers feel comfortable and confident, and Yvonne helped make the entire experience pleasant from the start. If you're looking for a trustworthy, knowledgeable, family-owned mechanic in Huntington Beach, I highly recommend giving Automotive Excellence a try. We are so glad we found them, and they've earned our trust and our five-star review!

I heard about Automotive Excellence through a local school event a couple of weeks ago. My 2017…read moreHonda Accord had a front axle issue, so my husband reached out and they responded right away! Once the car was dropped off, they checked it out and gave us a quote that same afternoon. The price was fair, so we went ahead with the repairs. The team completed everything in less than 24 hours. To top it off, they went above and beyond by washing the car AND dropping it off at my workplace nearby. I am so thankful and thrilled with the results, the car is driving very smoothly! An awesome team that I would happily use again.

HB Auto & AC - Our new surfboard is up and ready to go

HB Auto & AC

(213 reviews)

Wow, first thank you Yelp for being a site where you can turn to for referrals…read more Now let me tell you my AC stopped working in my 2017 Escalade. After reviewing a few companies on Yelp, I felt the need to call. Francisco answered the phone and listened to what I was experiencing with the AC. I booked an appointment for the next morning. The shop was busy and I waited my turn in line. A few of the customers that I saw coming in had been in before for other reasons and obviously had a positive experience because they felt like they knew Alba and Francisco really well and trusted the team. Within a few minutes, my car was being looked at. I took a walk around the park, which is very close by and came back in 30 minutes and they assessed that I need a new compressor. Luckily, before I got back, Alba had already ordered it, and it was on its way taking about 30 minutes to get there. A price was quoted, and it was fair and reasonable. Because it was gonna take a few hours, my wife picked me up and we ran some errands. I received a call and it was from Alba around noon. He said they installed the new one and took it for a test drive. It worked good for a few minutes then stopped. He assess the problems already ordered a new one and said he'll have it done before the end of the day. I received a call around three saying the car will be done by four so at 3:30 I headed to the shop. The car was waiting for me out front. Alba took the time to explain what it happened. He also went above and changed many of the fittings as he seen problems with them before. He even changed one of the belts that control the compressor at no charge. Alba and his team are truly a rare find. Noticing all the workers were always engaged and working. They really have a good team. Well, in the lobby, there was a sign on the wall I read I wish I took a picture of it, but I didn't. It spoke to listen to the customer write down the problem. Assess the situation and determine the solution and communication with the customer. You can tell that this establishment embodies that culture. They do more than just AC as I heard other people were in there for brakes and other things. I definitely will recommend this company to my friends and family. This is an honest Repair shop that goes above and beyond. And towards the end, I realized they were AAA approved.

I have been a loyal customer of HB Auto & AC for several years. They have serviced my 2014 Mercedes…read moreCLS 550 multiple times, and I previously trusted them with an A/C repair that cost me approximately $1,800. Because of those experiences, I had no hesitation calling them to schedule a transmission fluid service. Over the phone, I was quoted $350 for the transmission fluid change. After I dropped off my vehicle, I received a call from an employee named Alba informing me that the price had increased to $756. When I politely asked why the quote had nearly doubled, instead of receiving an explanation, the conversation became hostile. I told him that the new price was not what I had been quoted over the phone and that I felt I had been misled. He responded by saying, "There's no crime in lying. Where's the law about lying?" He then told me to "pick up your car and get the f*** out of here." When I told him that his language and behavior were rude and unprofessional, he replied that I was displaying "typical California shit" and again told me to "get the F out of here." What disappointed me most is that I wasn't upset simply because the price changed. I understand that estimates sometimes change if additional work is required. I was upset because of the way I was treated after asking a reasonable question about the difference between the original quote and the revised price. Before posting this review, I called the shop hoping to speak directly with the owner to resolve the matter privately. I asked for the owner's name or a way to contact him, but I was told that information was not available to me. After years of being a loyal customer I have been a loyal customer of HB Auto & AC for several years. They have serviced my 2014 Mercedes CLS 550 multiple times, and I previously trusted them with an A/C repair that cost me approximately $1,800. Because of those experiences, I had no hesitation calling them to schedule a transmission fluid service. Over the phone, I was quoted $350 for the transmission fluid change. After I dropped off my vehicle, I received a call from an employee named Alba informing me that the price had increased to $756. When I politely asked why the quote had nearly doubled, instead of receiving an explanation, the conversation became hostile. I told him that the new price was not what I had been quoted over the phone and that I felt I had been misled. He responded by saying, "There's no crime in lying. Where's the law about lying?" He then told me to "pick up your car and get the f*** out of here." When I told him that his language and behavior were rude and unprofessional, he replied that I was displaying "typical California shit" and again told me to "get the F out of here." What disappointed me most is that I wasn't upset simply because the price changed. I understand that estimates sometimes change if additional work is required. I was upset because of the way I was treated after asking a reasonable question about the difference between the original quote and the revised price. Before posting this review, I called the shop hoping to speak directly with the owner to resolve the matter privately. I asked for the owner's name or a way to contact him, but I was told that information was not available to me. After years of being a loyal customer and spending thousands of dollars at this business, I never expected to be treated with such disrespect. I believe customers deserve honest communication, professionalism, and courtesy, especially when there is a question about pricing. Unfortunately, this experience has caused me to lose confidence in a shop I once trusted.and spending thousands of dollars at this business, I never expected to be treated with such disrespect. I believe customers deserve honest communication, professionalism, and courtesy, especially when there is a question about pricing. Unfortunately, this experience has caused me to lose confidence in a shop I once trusted.

Firestone Complete Auto Care

Firestone Complete Auto Care

(194 reviews)

Called the day before for an 8AM appointment since I was preparing for a long road trip. I'd heard…read moregood things about Firestone's lifetime alignment, and they were able to get me in no problem. They also confirmed they could work on my Tesla Model Y, which I know not every location does. Robert took care of me when I arrived, and he was great from the start. He was super chill, honest, and easy to talk to. Since I was a new customer, he explained some Tesla-specific quirks and tire wear info. As someone who's been into cars for years, and worked on all of mine personally before I got an EV, I could tell right away he knew what he was talking about and wasn't trying to upsell me. The whole process was fast and smooth. Got me checked in quickly, let me know I could grab breakfast nearby if I wanted, and kept everything transparent throughout. What really stood out was overhearing how he treated other customers while I waited. He was honest about what services were actually needed, never pushy, and very understanding when people mentioned budget concerns. Instead of pressuring anyone, he explained what could wait and what he genuinely recommended taking care of. I was judging, as someone that knows cars, and he passed. Overall, I left really impressed with both the service and the customer care here. Oh and the lifetime alignment? Will pay for itself and then some after the next alignment. For the just a little more than what as America's Tire was going to charge for a one time alignment. Looking forward to coming back. Or at least as much as anyone can for a routine alignment.

Still the best Firestone store i drive all the way from LA County , to go here staff Ali and jason…read moreare always helpful and friendly and my Tech today Hugo always best alignment's, spot and on and driving straight as ever , thanks again

Performance Auto Service & Repair - Control arm bushings blown

Performance Auto Service & Repair

(289 reviews)

Byron and his team took such great care of my son's truck. He tried to work on it himself but at…read more16, he needed a little help from the big dawgs. They swiftly replaced the brakes and rotors and the price didn't break the bank. That's everything you need in an auto repair shop! I hope you get a location closer to my house soon! :)

Incompetent Repair and Hostile, Unprofessional Ownership…read more Performance Auto Placentia is run like a prison yard, not a professional auto repair shop. In February, I paid this shop to replace the water pump and timing belt on my 2004 Lexus. The job was botched. I have had to bring the vehicle back twice, the belts are still squeaking, and it still smells strongly of radiator fluid. When confronted with his failed work, the owner completely deflected, claiming it was a "different car" instead of taking responsibility for a paid job that was never fixed properly. I am now forced to take my vehicle elsewhere to have it repaired correctly. On top of technical incompetence, the owner is incredibly rude, condescending, and confrontational. He has zero customer service skills or basic respect. Yesterday, I paid over $600 to have brakes put on my 2017 Lexus. The owner told me to come back the next morning at 7:30 AM for a quick "five-minute turn on the wrenches" to make an adjustment. I showed up early and waited quietly. Instead of doing the work, the owner came out and aggressively lectured me about being early like he is some kind of God. He is an aggressive, rude control freak who tries to exert arbitrary power over paying customers. He knew clearly that I am currently grieving the profound loss of my father, yet he chose to act with absolute malice and a total lack of proper bedside manner. I looked him dead in the eye at 7:42 AM and told him face-to-face that he will never recover from this. He has permanently ruined his shop's reputation with me, his son should be ashamed of his behavior, and I am entirely done dealing with this business. Avoid this shop at all costs. Response to the owners reply to my review: You were on site, the belt needed re-tightening, and you sent me away instead of doing the five-minute adjustment you asked me to return for. You say there was no aggression, then apologize for being heated. Both can't be true. Calmly raising a concern isn't 'telling you off.' You also never addressed the coolant smell that has persisted since the February water pump job. A shop that asks a customer to come back should be ready when they do. Because of how this was handled, I now have to take my car to another shop and pay out of pocket to have the work done correctly. A detailed complaint with the Bureau of Automotive Repair-BAR has been submitted for the poor workmanship and libelous/untrue writings to this review by the owner. All records and writings have been preserved as evidence.

Gustafson Brothers - Gustasfson Brothers Inc.

Gustafson Brothers

(718 reviews)

AMAZING EXPERIENCE WITH GUSTAFSON BROTHERS!…read more After my car was hit by an uninsured driver, I was so stressed and terrified that because my car is older, it would be totaled and I'd suddenly be stuck with a car payment. Gustafson Brothers was AMAZING! They walked me through every step, kept me updated throughout the process, and made a stressful situation so much easier. Best of all--they didn't total my car! Thank God! They repaired it beautifully and had it back to me in less than two weeks! They even let me leave my rental car at their shop when I picked up my car and offered to return it for me. Talk about going above and beyond! Wonderful work, wonderful customer service, and people who truly take care of you. I HIGHLY recommend Gustafson Brothers!

1 star I will never…read morebring my car back here. I brought in my Mercedes S63 AMG for service (previously serviced here without issue) and authorized about $10-11k in recommended work. I was promised completion Thursday, then Friday -- and late Thursday was told they'd broken a turbo-related component during the repair (which they acknowledged and said they'd cover). Then the replacement part turned out to be wrong for my VIN. Because of the repeated delays I had to change my Orlando flight at a cost of about $1,300, and my brother's plans to use the car for his engagement proposal that weekend fell through entirely. Nearly two weeks after drop-off, I finally picked up the car and paid over $9,000. They'd knocked off a few hundred dollars and thrown in a free detail/engine steam clean I never asked for -- not what I wanted. I asked for a $1,000 adjustment given everything I'd been through; they offered $250 and wouldn't budge. I got in the car to leave and the check-engine light came on immediately. They first told me that was "impossible," then hooked it up to diagnostics and said they needed to keep it again. During this conversation I was told "facts don't care about feelings" when I explained how poorly I felt treated. They ultimately claimed a separate, pre-existing oil-wicking issue in the wiring harness/PCM -- unrelated to what they broke -- despite having driven my car roughly 50 miles during their "verification," and despite the light being off when I dropped the car off. They encouraged me to get a second opinion. I did -- Beach Benz reviewed the paperwork and flagged concerns before even inspecting the car. Bottom line: broken part, blown deadlines, a very expensive travel disruption, $9k+ paid, and I still drove away with a check-engine light and an unresolved problem. I won't be back.

Schmidty's Garage - autorepair - Updated October 2026

Loading...
Loading...
Loading...