Cancel

    Open app

    Search

    Print Cafe

    4.0 (1 review)
    Closed 10:00 am - 9:00 pm

    Print Cafe Photos

    Recommended Reviews - Print Cafe

    Your trust is our priority, so businesses can't pay to alter or remove their reviews. Learn more about reviews.
    Yelp app icon
    Browse more easily on the app
    Review Feed Illustration

    11 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    Verify this business for free

    Get access to customer & competitor insights.

    Verify this business

    You Print - The little printing shop that could

    You Print

    (2 reviews)

    Las Pinas City

    Having a home-based printing business isn't always easy. In fact, it's filled with challenges that,…read moreespecially if pressed for time, can drive you nuts. I'm thankful there's You Print right outside the village. It's my go-to printing center for items which I cannot print on my own, like tarpaulins, A3 size posters, and other media such as standees or stickers mounted on cintra boards. For several times already, I have panicked because of my printer breaking down, having technical issues, or even just merely running out of ink and being in a rush to produce in time to meet a deadline or delivery. I like that their technicians are always knowledgeable and easy to give instructions to. Sometimes, I just write down my instructions on a piece of paper, and send my flash drive with our helper who just hands it to them. So far, I have not had any negative experience with them. I always get what I need in good quality and with good service.

    Wow! Great job, You Print! This article caught my attention for it was very agreeable. YouPrint is…read morewhere I offer people to go to whenever they seem to ask for places where they could print. Not only that it has a very great service, but the place is also welcoming and pleasing. Seeing the eye catching samples made and the huge range of services are really great for I know that this place is definitely worth the price! I love how they offer great promos and services with affordable prices. Plus, I am impressed with the types of machine they have that produce great quality print outs. Lastly, I admire the entertaining, trustworthy, respectful and friendly crew they have! I have never gotten to experience a negative impression with them especially when I give out instructions over the phone for they know how to follow instructions clearly.

    Redprintz Printing Services - Laser digital Printing

    Redprintz Printing Services

    (1 review)

    Las Pinas City

    RedPrintz:"Thank you for your feedback. However, we beg to differ with your accusations. You stated…read morethat a sample was printed prior to pushing for this sale for your approval. We will not proceed if you did not agree nor approve the sample print out. We make sure that we deliver a service to your satisfaction" -We approved 1 out of 3 samples. There were remaining samples that needs our approval. No, you didn't make sure to deliver to our satisfaction. The scattered dotted blue ink on our paper wasn't satisfying. We can't wait for your machine to be fixed. RedPrintz: "We even suggested that you drop by our store in the afternoon for another sample print of your edited file version to be printed to your liking." -We kept on calling how things are going but you are unresponsive, since there was a problem with 1 page of the sample, we approved it because it turned out nicer than expected. Note that THIS IS THE ONLY SAMPLE WE APPROVED and the remaining must be still sampled and approved by us, but we paid UPFRONT for the service because we trust Redprintz prior to this experience. We left the shop to edit the file they pointed out as a "problem". So we communicated online, sent the revised, and asked for the remaining samples that need ANOTHER APPROVAL from us. Samples were printed in the same discolored output. FIRST IN QUALITY? joke of the year. We can't approve the samples because it contains crucial information. Not only it is discolored it had these blue dotted inks scattered all over the paper, is this our problem? Am I the one who operated the machine? We didn't approve for that scattered blue ink it is clearly a machine error your ERROR. RedPrintz: We were very transparent from the very beginning. And you posted this on our page with Your accusation of "dishonesty"? RedPrintz: Prices are affected by the number of prints we produce the bigger the volume the lower the costs. Since we printed only a few copies prices will be reverted back to retail price. -PRICES WERE NOT DISCLOSED AT THE VERY BEGINNING OF THE DEAL. You have given us the discounted price without our prior knowledge. Prices weren't clearly posted so how would we know? RedPrintz: By the way, we do not understand why you posted a very condesending review on our page after our verbal and personal settlement of this matter. What is your motive for doing this now? -What we experienced was condescending. RedPrintz kept saying to understand them they put in some effort, yeah we appreciate it but that's how it works when you offer service right? Ironically your tagline says, "FIRST IN QUALITY, FIRST IN SERVICE" yet it seems to both fail. We seek your expertise, and your help because things weren't easy for us, and what we received was utter disappointment. We felt scammed. RedPrintz:"This IS the FRIST time we received and experienced such a review." -This is also the first time we are writing a review like this. This isn't the RedPrintz I knew way back in 2019. the employee was much nicer to us and carried "FIRST IN QUALITY, FIRST IN SERVICE" I hope you reflect on the tagline and re-assess your business's core values. I hope other customers and clients won't experience what we have experienced.

    From the owner: We offer various printing services from xerox, colored laser printing, offset printing, silkscreen,…read moreheatpress, embroidery and more. Come visit us. See you there!

    Print Cafe - artsandcrafts - Updated May 2026

    Loading...
    Loading...
    Loading...