Factory 010 is een van de meest waanzinnige undergroundy locaties van wellicht wel Europa! - De echt supervette ruimte is gelegen op de 10e verdieping van het nog grotere totale Maassilo gebouw. Je komt er makkelijk met 2 beschikbare grote liften.
Factory 010 fungeert als een aparte club venue, en heeft ook een aparte vergunning, die los van de maassilo staat. De venue programmeert zelf niet, maar diverse organisaties weten hier de weg naar toe te vinden.
Het vetste feest dat hier op regelmatige basis plaatsvindt is zonder enige twijfel Herr Zimmerman. Het zijn erg leuke parties met een wat stevigere soort techno(electro).
Op de een of andere manier is de techno sound van deze nachten veel minder monotoon dan de meeste techno... Ook het publiek is anders dan 'doorsnee' techno feesten. Veel kleurrijker en de sfeer is heel positief en openminded. (website www.HerrZimmerman.eu). Absoluut een aanrader! Het dak gaat er hier altijd af. read more