Ik wilde het Javaans eetcafé een keer geprobeerd hebben. En dus, toen we een drankje deden in de Minibar iets verderop, heb ik via Iens gereserveerd bij het café. Gelukkig was er plek.
Het café ziet er supergezellig uit. Er staan wel veel tafeltjes en die zijn niet heel groot, maar je hebt genoeg ruimte voor alle gerechtjes die je krijgt. Aan de muren hangen allemaal gezellig dingen, lijstjes, een beetje rockabilly style meets indo.
Het eten werd snel uitgeserveerd door de serveersters die erg vriendelijk waren. Het eten was eigenlijk verrassend goed. Misschien verwachtte ik een soort afhaal indonesich eten, maar het smaakte beter! Ook hadden we door de fijne sfeer een gezellige avond. Ik zou het café zeker aanraden en schaam je ook vooral niet om je Indonesische familie mee te nemen. read more